Jaaa ik heb ook twee keer de kalender gehad, echt zo leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb twee keer die kalender van de Rituals gehad, ik vind dat ook heel leuk. Ik hou van alle geuren van de Rituals, dus ik vind vrijwel alles wel lekker
Ik zag dat de Bodyshop ook een kalender heeft, die lijkt mij wel leuk voor de afwisseling
Welke ook heel leuk en goedkoop is, is die van de DM drogist in Duitsland, van hun huismerk Balea. Maar die moet je dus in Duitsland halen.
Yardley Rosequote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:24 schreef Arizona het volgende:
Om even in te haken op het parfumgebeuren: Hebben jullie ook een geurtje waar je altijd weer bij terugkomt? Een lievelingsluchtje?
Voor mij is dat Chloé. Dat is echt "mijn" luchtje. Ik heb er ook nog wel andere luchtjes naast maar dat luchtje is en blijft mijn favoriet.
Mijn meest recente aankoop is Ocean Infini van Rituals. Die ruikt naar een zomervakantie in de tropen
Oh die is lekker! Heb ik zelf al heel erg lang niet meer gekochtquote:
waterige parfum?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook van bloemig, fruitig en aquatisch. Dus zomergeurtjes. Het hele jaar door![]()
Ik wil ook zien welke geurtjes ze allemaal hebben maar ik wil me eigenlijk niet aanmelden
Ik had jaren terug ook zo eentje die in een flesje zat in de vorm van een appelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die naar appeltjes ruikt? die heb ik ook gehad, die is lekker
Daar is een 2D en een 3D variant van zag ik. Maar wel enorme dozen. Is dat ook iets wat moeders leuk zouden kunnen vinden? En dan de 3D of 2D variant? (Een cadeaubox van 't een of 't ander van Rituals vond ze in ieder geval wel erg fijn)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb twee keer die kalender van de Rituals gehad, ik vind dat ook heel leuk. Ik hou van alle geuren van de Rituals, dus ik vind vrijwel alles wel lekker
Ik zag dat de Bodyshop ook een kalender heeft, die lijkt mij wel leuk voor de afwisseling
Welke ook heel leuk en goedkoop is, is die van de DM drogist in Duitsland, van hun huismerk Balea. Maar die moet je dus in Duitsland halen.
Ja, moeders vinden dat vrijwel altijd ook leuk, de 2D variant is goedkoper maar echt leuk genoeg!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar is een 2D en een 3D variant van zag ik. Maar wel enorme dozen. Is dat ook iets wat moeders leuk zouden kunnen vinden? En dan de 3D of 2D variant? (Een cadeaubox van 't een of 't ander van Rituals vond ze in ieder geval wel erg fijn)
En anders mag je hem wel aan mij geven, ik ben ook een moederquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, moeders vinden dat vrijwel altijd ook leuk, de 2D variant is goedkoper maar echt leuk genoeg!
Ik wou zeggen, water is geurloos.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Fris dan![]()
Maar niet citroentjesfris maar zeebriesfris.
Dexter's lab vroeger altijd gekeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Dexter krijgt een nieuw seizoen.
Niet die van de laboratory, maar de seriemoordenaar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik weet niet meer hoe het afliep.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Gisteren was de daling toch ingezet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
Gaan we vandaag weer verder omhoog, of gaan we dan eindelijk weer naar beneden? #corona
Die neem ik nog niet echt serieus. Als het vandaag ook echt naar beneden gaat, dan noem ik het pas echt een dalende lijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren was de daling toch ingezet?
Ook niet snel tevreden hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die neem ik nog niet echt serieus. Als het vandaag ook echt naar beneden gaat, dan noem ik het pas echt een dalende lijn.
Op dit gebied niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet snel tevreden hè.
Inderdaad. één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die neem ik nog niet echt serieus. Als het vandaag ook echt naar beneden gaat, dan noem ik het pas echt een dalende lijn.
Ik hoorde gisteren dat we richting de winter gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Inderdaad. één zwaluw maakt nog geen zomer
Ik vond dat op de laatste afleveringen na echt zo'n toffe serie, en die acteur ook. Ik ga kijken hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |