Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Cee het volgende:
Niks van gezien want ik was in de keuken maar ik liep binnen en het was 1-1.
Naar de keuken en weer terug. Hoppaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Cee het volgende:
Niks van gezien want ik was in de keuken maar ik liep binnen en het was 1-1.
quote:
Roger-epiales was daar toch zo goed in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Naar de keuken en weer terug. Hoppa
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Roger-epiales was daar toch zo goed in.
Ja, deze gaan we misschien nog wel maanden in de herhaling terugzienquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Nederland heeft gescoord onder Frank de Boer?
Ik heb het gemist, was ff aan het werkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, deze gaan we misschien nog wel maanden in de herhaling terugzien
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Met de Frank de Boer nu aan het roer
Zijn de tegenstanders vissenvoer.
Ruttebekhouwen.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja. waar is Rogerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Engeland - DenemarkenHUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft er roodApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Engeland - DenemarkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
De KNVB moet gewoon netjes met Frank zijn contract afwikkelen lijkt me.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef GeorgeM het volgende:
Gooi die man op een brancard en weg ermee
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De KNVB moet gewoon netjes met Frank zijn contract afwikkelen lijkt me.
Dat zag er al veeel beter uitquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De KNVB moet gewoon netjes met Frank zijn contract afwikkelen lijkt me.
Ik dacht hetzelfde.quote:
En ondanks de gele hesjes en alle rellen, zul je nog zien dat de meeste Fransen zich daar zonder morren aan houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
In Frankrijk geldt vanaf zaterdag een avondklok van 21 tot 6 uur in grote steden als Parijs, Lille en Marseille. Dat is een stevige maatregel.
Tweede test was negatief.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
El Shaarawy positief getest en die man hoeft niet in quarantaine?
Ik ben benieuwd of het effect heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ondanks de gele hesjes en alle rellen, zul je nog zien dat de meeste Fransen zich daar zonder morren aan houden.
Ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het effect heeft.
Speelt bij Feyenoord en amateurs mogen geen wedstrijden spelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geschorst? Of mag hij niet van de Frons?
Oh no you didn’tquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Speelt bij Feyenoord en amateurs mogen geen wedstrijden spelen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met de andere spelers worden topresultaten geboekt inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ERUIT!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Rustig joh, pas zijn derde wedstrijd.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denzell Druistig Dumfries.quote:
Je moet rustig doen van Ceequote:
Doe Die Dan maarquote:
Klachten bij Rutte.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de andere spelers worden topresultaten geboekt inderdaad.
70e minuut.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer gaat Luuk eens scoren.
Er zit liefde in elke streep.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Greys het volgende:
Cyan ik krijg steeds de slappe lach van die krabbelplaatjes van je.
@Justin_Case, Wat is jouw mening?quote:
Gewoon veredelde oefenpotjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
Het ontgaat me trouwens nog steeds waar dat Nations League nu voor dient, want als EK kwalificatie hoeft het momenteel niet ingezet te worden.
WK Kwalificatie en potindeling van de poules van die kwalificatie. En natuurlijk als losse competitie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
Het ontgaat me trouwens nog steeds waar dat Nations League nu voor dient, want als EK kwalificatie hoeft het momenteel niet ingezet te worden.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Neem de Friese nationaliteitquote:
Meer landenvoetbal, ik klaag nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
Lizziequote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
Veltman, da’s de ex van Monica Geuze, toch?
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
Kijk mense weet ik toch nog wat van sport
Je wist toch alles van Hamiltonquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
Kijk mense weet ik toch nog wat van sport
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik te trouw Betuwnaar denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |