quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Engeland - DenemarkenHUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft er roodApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Engeland - DenemarkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
De KNVB moet gewoon netjes met Frank zijn contract afwikkelen lijkt me.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef GeorgeM het volgende:
Gooi die man op een brancard en weg ermee
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De KNVB moet gewoon netjes met Frank zijn contract afwikkelen lijkt me.
Dat zag er al veeel beter uitquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De KNVB moet gewoon netjes met Frank zijn contract afwikkelen lijkt me.
Ik dacht hetzelfde.quote:
En ondanks de gele hesjes en alle rellen, zul je nog zien dat de meeste Fransen zich daar zonder morren aan houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
In Frankrijk geldt vanaf zaterdag een avondklok van 21 tot 6 uur in grote steden als Parijs, Lille en Marseille. Dat is een stevige maatregel.
Tweede test was negatief.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
El Shaarawy positief getest en die man hoeft niet in quarantaine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |