Ik kan dat lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:32 schreef drakin het volgende:
begin van het sms-en was erger met al die fkrtngn
Ik was er gewoon op tijd bijquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, maar door je opmerking dacht ik dat het al later zou zijn
LOL is lol FY zegt wat andersquote:
quote:
daar heb je een puntquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dan meer dan 95% van de mensen leert haken terwijl ze geen kleinkinderen hebben
Oh nee geen punten hier aubquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen we later de genoteerde punten nog eens bespreken
Ik heb er een paar nuquote:
Ja.. Nou ik ga nog even wat loeren op Prime en me nest in.quote:
Nog niet helemaal de oude ...quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. Nou ik ga nog even wat loeren op Prime en me nest in.
Ja 30 dagen gratis, ik heb wat series die ik wil zien en een aantal die ik wel kan downloaden maar moet ik alle subs erbij zoeken. Even geen netflix hierquote:
Ja daar was je mee bezig .. Veel kijkplezier iig .. gisteren nog een film gekeken of was het eergisterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja 30 dagen gratis, ik heb wat series die ik wil zien en een aantal die ik wel kan downloaden maar moet ik alle subs erbij zoeken. Even geen netflix hier
Altijd, maar daar hoort dan wel een pasend muziekje bij.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
top van de Kilimanjaro staat in de fik![]()
https://news.sky.com/stor(...)tain-flames-12102356
Ok dat is echt heel raarquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
Ja. Er groeit daarboven echt niets. Enkel rots en ijs en sneeuw.quote:
jahquote:
Ik had je foto's gezienquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Er groeit daarboven echt niets. Enkel rots en ijs en sneeuw.
Iets lager hier en daar wat lager begroeiing maar heel weinig. Plus weinig zuurstod, hoe kan debrand in stand worden gehouden?
Bizar.
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
jahvraag me af hoe dat kan. Misschien toch iets met die vulkaan te maken?
Goeie, aardgas zou kunnen... lekkend door de ondergrond..quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja misschien wel ...quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
When in doubt, light it on fire,” and they’re referring to a huge crater leaking natural gas, don’t listen to them.quote:
Flinke lading lava bovenop die berg na de uitbarsting. Moet je nog een keer om het hoogste punt in Afrika te halenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
Slapend vulkaan slaapt misschien toch niet zo vast![]()
Wat een ontzettend bizar jaar is dit toch
Denk dat die berg dan eerder lager wordt dan dat ie hoger wordt. Is ineens een ander berg de hoogstequote:Op maandag 12 oktober 2020 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Flinke lading lava bovenop die berg na de uitbarsting. Moet je nog een keer om het hoogste punt in Afrika te halen
jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Of die hele berg ontploft en er is niets meer van over. Heb je dan toch nog maar mooi je missie volbracht
Nou, dat is toch ho vulcanen groeien, juist bergen wordenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk dat die berg dan eerder lager wordt dan dat ie hoger wordt. Is ineens een ander berg de hoogste
Dat wilde ik ook net zeggen, moet je weer terugquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk dat die berg dan eerder lager wordt dan dat ie hoger wordt. Is ineens een ander berg de hoogste
Ja juist, hahahaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Of die hele berg ontploft en er is niets meer van over. Heb je dan toch nog maar mooi je missie volbracht
Als ze ontploffen ja...net zoals Mount St/. Helens.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ho vulcanen groeien, juist bergen worden
Eruptie , na eruptie en zo worden ze steeds hoger.
Behalve als ze ontploffen... dan beginnen ze weer opnieuw
Ik heb het nét op tijd gedaan in elk gevalquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen, moet je weer terug
Of komen er allemaal mensen die 'm ook gaan beklimmen nu het een makkie is
Er zijn saaiere manieren om te stervenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze ontploffen ja...net zoals Mount St/. Helens.
Zou je maar gebeuren dat je daar staat en dat ding ontploft ineens...hmmm....
Ja dat had ik ook gelezen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:49 schreef pullup het volgende:
Ow dat zal de feestvreugde van al die gouden plakken wat verminderen![]()
https://nlroei.nl/twee-bondsroeiers-besmet-met-corona/
Man3 wat een ellende
truequote:Op maandag 12 oktober 2020 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zijn saaiere manieren om te sterven
Nee ik geloof dat deze in Duitsland nog een race wilden varen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen.![]()
Worden sporters eigenlijk iedere keer getest voordat ze aan een wedstrijd meedoen?
Dan moeten ze de gele vlag hijsen... Kunnen ze gewoon mee doenquote:
man3quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:49 schreef pullup het volgende:
Ow dat zal de feestvreugde van al die gouden plakken wat verminderen![]()
https://nlroei.nl/twee-bondsroeiers-besmet-met-corona/
Man3 wat een ellende
Jij niet in elk geval toch? Zitten hier ook jouw roeiers bij?quote:
Die vorige waren de jonkies. Dit was het team wat uiteindelijk naar de spelen gaat. Die doe ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
man3![]()
Waarom was jij er eigenlijk niet? Bij het WK was je er wel, zit er verschil in ploegen WK en EK?
Ja, maar ik heb er geen contact mee. Ik ben safe, ze zaten al een tijd in eigen bubble ( tenminste dat was de bedoelingquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij niet in elk geval toch? Zitten hier ook jouw roeiers bij?
Voor iedereen balen, maar voor mensen met zulke piekmomenten na jaren training is dit toch wel ff slikken ben ik bang.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen contact mee. Ik ben safe, ze zaten al een tijd in eigen bubble ( tenminste dat was de bedoeling)
oh doe je die helemaal niet meer? Ah ja, je zou anders ook niet naar de Spelen zijn geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vorige waren de jonkies. Dit was het team wat uiteindelijk naar de spelen gaat. Die doe ik niet
of ergens anders... maar net waar de lava een uitweg vindtquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ho vulcanen groeien, juist bergen worden
Eruptie , na eruptie en zo worden ze steeds hoger.
Behalve als ze ontploffen... dan beginnen ze weer opnieuw
Nee, ik doe tegenwoordig meer aan opleiden richting Olympisch teamquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh doe je die helemaal niet meer? Ah ja, je zou anders ook niet naar de Spelen zijn geweest.
Dat is wel zo'ns pecifieke interesse dat ik betwijfel of er binnen dit kleine groepje iemand is die wat nieuws voor je heeftquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Één van mijn afwijkingen... Kijken hoe een dam in een rivier word afgebroken.. en vooral.. wat er dan daarna gebeurt met de natuur en rivier.
Helaas ken ik ze allemaal al op Youtube.. of iemand nog tips?
Voor de liefhebber: Hier een voorbeeldje.
ja ik weet t weerquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, ik doe tegenwoordig meer aan opleiden richting Olympisch team
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel zo'ns pecifieke interesse dat ik betwijfel of er binnen dit kleine groepje iemand is die wat nieuws voor je heeft
Je weet het maar nooit natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel zo'ns pecifieke interesse dat ik betwijfel of er binnen dit kleine groepje iemand is die wat nieuws voor je heeft
Wel leuk hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
( het mag er ook op lijken)
nu eens een keertje nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Één van mijn afwijkingen... Kijken hoe een dam in een rivier word afgebroken.. en vooral.. wat er dan daarna gebeurt met de natuur en rivier.
Ik denk dan ook echt dat een ieder die de moeite neemt om het te kijken, het een fascinerend en mooi verhaal vindquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit natuurlijk.
Ik zal het straks eens aanklikken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dan ook echt dat een ieder die de moeite neemt om het te kijken, het een fascinerend en mooi verhaal vind
Aan het kijken, het is leukquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dan ook echt dat een ieder die de moeite neemt om het te kijken, het een fascinerend en mooi verhaal vind
Ga eens het wad op , dan kun je goed zien hoe water zich een weg vindtquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat overkomt mij dan ook wel eensquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan het kijken, het isleuk
maar met een half oog geef ik toe
done thatquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga eens het wad op , dan kun je goed zien hoe water zich een weg vindt
klopt, ook gaaf.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga eens het wad op , dan kun je goed zien hoe water zich een weg vindt
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat overkomt mij dan ook wel eens
Yeti?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
En ondertussen ben ik gedoken in het hele Dyatlov pass mysterie in Rusland. Héél bizar situatie.
Aliens? Geheime testen van de Russische overheid? Onder invloed van iets? Niemand die het weet.
Zo bizar.
Ja een berg zand wat obstakels en waterquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
klopt, ook gaaf.
Ik heb het ook in mijn tuin.. ik heb een interactief overstroomgebied gemaakt.. zeg maar
Ik heb zelf mijn vermoedens maar zeg het maar. Het is zo bizar. Hoe ze gevonden zijn, makes no sense.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
En ondertussen ben ik gedoken in het hele Dyatlov pass mysterie in Rusland. Héél bizar situatie.
Aliens? Geheime testen van de Russische overheid? Onder invloed van iets? Niemand die het weet.
Zo bizar.
https://www.youtube.com/watch?v=ORbseYAkzRM[quote]quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
Zo bizar.
waaahhh dat speelde door mijn hoofd toen ik ermee begonquote:
Haha, ik kende vroeger wel alle aluhoedjes verhalen maar deze is nieuw voor me. Erg grappig om dat te volgenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
waaahhh dat speelde door mijn hoofd toen ik ermee begon
beetje welquote:
1959 was het en nu komt Rusland ineens op de proppen met "nieuwe" informatie. Ook vreemd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, ik kende vroeger wel alle aluhoedjes verhalen maar deze is nieuw voor me. Erg grappig om dat te volgen
Gekekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is inderdaad een fascinerend verhaal.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn vermoedens maar zeg het maar. Het is zo bizar. Hoe ze gevonden zijn, makes no sense.
Een hiker kon nog 1 foto maken, vreemde foto. Hele situatie is bizar.
Ben weer down the rabbit hole vrees ik
quote:
Wat is nieuw? Link? aub.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
1959 was het en nu komt Rusland ineens op de proppen met "nieuwe" informatie. Ook vreemd.
51jaar geleden.
Ach ja. Zo blijf je bezig.
Bij iedereen? In alle tenten? En zonder kleding aan, zonder schoenen of sokken wegrennen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is inderdaad een fascinerend verhaal.
Ik zie wel wat in de hypothese dat er iets mis ging met hun (nogal primitieve) verwarming waardoor de hele tent vol rook kwam te staan.
Ja weet ik het....quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij iedereen? In alle tenten? En zonder kleding aan, zonder schoenen of sokken wegrennen?
En waarom een boom inklimmen?
Wat is er met de ogen gebeurd die vedwenen waren? Het zag er niet uit alsof het door beesten was aangevreten.
Iemand die geen kleding aanhad maar wel zijn camera?
like, what???
Lui jijquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Wat is nieuw? Link? aub.![]()
ehhhh jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
Goed dat je dit niet hebt gevolgd voor je die Kili opklom Prish
een van de theorieën is een Kármán vortex streetquote:
Ook de oogartsen moeten wat blijven verdienenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
In het kader van verantwoord speelgoed voor uw kleine spruit, zullen we maar zeggen.
Teringjantje.![]()
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1_4.5.ProductImage
Hier zie ik de toepassing ook niet zo.. Well mooie vortex, die van Karmanquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
een van de theorieën is een Kármán vortex street
Heb je die verdraaide vortex weer. Maar dat geloof ik niet. Ja wel die vortex street maar niet dat zoiets de oorzaak kan zijn.
Nog afgezien daarvan, maar om je kind van een jaar of 8 nou te gaan leren hoe om te gaan met een snipergun lijkt me pedagogisch niet zo verantwoord.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook de oogartsen moeten wat blijven verdienen
dat is wel heel wat anders dan een supersoaker.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
In het kader van verantwoord speelgoed voor uw kleine spruit, zullen we maar zeggen.
Teringjantje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:24 schreef Prisha het volgende:
Wat is er met de ogen gebeurd die vedwenen waren?
Samen lossen we dit mysterie wel even opquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:34 schreef pullup het volgende:
Ook de oogartsen moeten wat blijven verdienen
Rond die leeftijd kreeg ik mijn eerste buks van mijn opa, om die verdraaide spreeuwen uit de kersenboom te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog afgezien daarvan, maar om je kind van een jaar of 8 nou te gaan leren hoe om te gaan met een snipergun lijkt me pedagogisch niet zo verantwoord.
Dat waren echte wapens, want er kwam altijd oorlog met die dingen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is wel heel wat anders dan een supersoaker.
Vroeger had je van die BB guns
verrekquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
Samen lossen we dit mysterie wel even op
Mijn vader en zijn broer hadden die toen ze klein waren. Dat kon vroeger gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat waren echte wapens, want er kwam altijd oorlog met die dingen.
Fortnitequote:Op maandag 12 oktober 2020 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Teringjantje.![]()
[ afbeelding ]
eyyy enginequote:
Dat is wat anders, een buks is een functioneel gereedschap, maar een snipergeweer is er voor bedoeld om iemand naar de andere wereld te helpen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rond die leeftijd kreeg ik mijn eerste buks van mijn opa, om die verdraaide spreeuwen uit de kersenboom te houden.
Vogels zijn dat niet me je eensquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is wat anders, een buks is een functioneel gereedschap, maar een snipergeweer is er voor bedoeld om iemand naar de andere wereld te helpen.
Hellooo Prishaquote:
Ja, die BB's.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn vader en zijn broer hadden die toen ze klein waren. Dat kon vroeger gewoon.
ha ja! Spierpijn...van spieren waarvan ik niet wist dat ik ze hadquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hellooo Prisha![]()
Had je nog lekker gedanst?
Die moeten niet zeiken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vogels zijn dat niet me je eens
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buitenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, die BB's.
Ik sloeg eigenlijk aan op die super soakers
Ik denk dat die ondertussen wel vergaan is, luilakquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buiten
I know for a fact dat ie het nog doetquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die ondertussen wel vergaan is, luilak
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buiten
Scheutje azijn erbij maakt ook geen vriendenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja! Spierpijn...van spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had
waterballonen danquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!quote:
Wij helpen wel, post de opties maarquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!
Ben nu bezig zo'n sjaal met rinkelende dingetjes te bestellen. Heb alleen wat moeite om te kiezen
Die witte besjes die precies passen ? Jaa! Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete wapen was een pvc-buis met sneeuwbessen.
Waren er ook mannen die meededen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!
Ben nu bezig zo'n sjaal met rinkelende dingetjes te bestellen. Heb alleen wat moeite om te kiezen
En ditquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij helpen wel, post de opties maar
Groen staat me altijd goedquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij helpen wel, post de opties maar
Ladies only...je moet geen geheimen weggevenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Waren er ook mannen die meededen?
[..]
En ditIk ben wel benieuwd eigenlijk
wahhh jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete wapen was een pvc-buis met sneeuwbessen.
Lastigquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groen staat me altijd goed
[ afbeelding ]
blauw is mijn favoriete kleur
[ afbeelding ]
en stiekem hou ik wel van roze
[ afbeelding ]
Neeheee blauwquote:
Ze vertelde dat het ook door mannen gedaan werd, alleen zijn de bewegingen anders. Bij vrouwen organischer, bij mannen met meer kracht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een keer meegedaan met een buikdansworkshop. Vooraf gevraagd of dat kon: geen probleem.
De docent was een man, dat scheelde wel.
Ja nu ben ik dus heel erg benieuwdquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ladies only...je moet geen geheimen weggeven
Hij maakte ook geen vrienden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Scheutje azijn erbij maakt ook geen vrienden
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Samen lossen we dit mysterie wel even op
quote:
Gewoon alledrie!quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ha kan ook maar dat kost me dan net teveel voor dit geintjequote:
Gewoon elke week een andere kleurquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee heb het bij één workshop gehouden. Ik denk ongeveer 10 lessen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha kan ook maar dat kost me dan net teveel voor dit geintje
Ben jij er ook mee doorgegaan?
blauw is mooiquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee heb het bij één workshop gehouden. Ik denk ongeveer 10 lessen.
Ik had zo'n blauwe omslagdoek, maar die groene kleur is ook wel mooi.
Geduldquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over groen gesproken, mijn timelapse van het blad duurt nu al een week pfff.
Dacht een dag of twee.
Ben het wel zat, en ik hoop dat het gelukt is.
Gelukkig niet, die heeft zijn interesse verloren en komt er niet meer in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geduld![]()
Moet je steeds oppassen dat de vogel er niet doorheen vliegt?
Ja dat ook inderdaad. Er zitten ook van die hand/armbewegingen bij die je vrij overdreven moet doen (vond ik). Dat heupschudden vond ik wel leuk met die belletjes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
blauw is mooi.
Ik vond het echt leuk. Alleen even wennen en schroom opzij zetten
dat klopt eigenlijk niet nee. Kun je niet in het donker blijven fotograferen? Eigenlijk is dat het natuurlijkst. Je zou denken dat als het licht is, je dan de versnelling beter kan zien.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig niet, die heeft zijn interesse verloren en komt er niet meer in de buurt.
Wel heeft het me ook een blad (misschien twee) gekost. En ik heb nu 24/7 er een lamp op staan om niets te missen.. en dat staat me biologisch gezien tegen.
Het leek op die laatste foto toch al een eind op weg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over groen gesproken, mijn timelapse van het blad duurt nu al een week pfff.
Dacht een dag of twee.
Ben het wel zat, en ik hoop dat het gelukt is.
Mijn cameraatje met infrarood is al ff geleden in het water gevallenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klopt eigenlijk niet nee. Kun je niet in het donker blijven fotograferen? Eigenlijk is dat het natuurlijkst. Je zou denken dat als het licht is, je dan de versnelling beter kan zien.
Ik vond juist die armbewegingen zo mooi! Dat maakte het geheel zo vloeiend. Organisch. Deed me aan water denken. Je doet het vanuit je polsen en je handen/vingers zweven er achteraan, eigenlijk net alsof je onderwater je armen aan het bewegen bent.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad. Er zitten ook van die hand/armbewegingen bij die je vrij overdreven moet doen (vond ik). Dat heupschudden vond ik wel leuk met die belletjes.
Jaa.. er zit schot in.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het leek op die laatste foto toch al een eind op weg.
me like !!quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En je liter staat te rijpen
Daar weet je het antwoord op.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
me like !!
jouw flesjes staan apart weggelegd in het donker te staan. Hoop niet dat je een etikel blieft
In het water gevallenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn cameraatje met infrarood is al ff geleden in het water gevallen![]()
Deze doet snachts niet veel. Of ik zou zelf een infra rood..enfin.. je snapt het wel.
Had ook niet gedacht dat het zo lang ging duren... ( alhoewel, dat wist ik achteraf wel.. gewoon niet gedacht, het was een opwelling.. en toen kon niet meer stoppen
Zoiets ja.. liet vorige week nog een gopro kloon in de vijver vallen.. was weet te lui om dat waterdichte hoesje te pakken.. Grrr.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
In het water gevallen![]()
![]()
![]()
Net zo waterdicht als je mobiele telefoon??
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef Prisha het volgende:
Ik vond juist die armbewegingen zo mooi!
neeeee klunsquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoiets ja.. liet vorige week nog een gopro kloon in de vijver vallen.. was weet te lui om dat waterdichte hoesje te pakken.. Grrr.
Maar goed.. die doet nu de timelapse.. dus duimen maar.
Heel mooi ook om te zien. Een tango ook. Pure passie!quote:
De kracht is er wel, het is elektrisch, ladingsverschillen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeeee kluns![]()
dingen laten vallen doe je goed...en jij geloofde niet in gravity of wat was het ook al weer
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef Prisha het volgende:
En eentje om het af te sluiten voor vandaag...rockend naar boven![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Morgen voor het laatst naar de kroeg ...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben het eerste sterfgeval na een herinfectie met covid-19...
https://bnonews.com/index(...)ovid-19-reinfection/
Dus heeft een vaccin wel zin dan ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben het eerste sterfgeval na een herinfectie met covid-19...
https://bnonews.com/index(...)ovid-19-reinfection/
en voor hoelang ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het heeft zin maar de vraag is hoe effectief het zal zijn.
Ja was ook al aan het lezen. Wel al heel kwetsbaar door leeftijd en kanker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:48 schreef Sestra666 het volgende:
Ze had kanker( Waldenström oftewel lymfeklierkanker) 89 jaar, nul weerstand.
Niet heel gek dat ze overlijdt.
Waarom is hier geen NL nieuws over?
Hulloquote:
Wat voor muziek luister jij gewoonlijk?quote:
70 en 80'squote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister jij gewoonlijk?
Ok, dat zou goed kunnen zijnquote:
Dan is er nog meer kans dat het goed zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het nog wel breder dan dat.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is er nog meer kans dat het goed zou kunnen zijn
Ik kan even niet klikken nu.quote:
???quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:41 schreef pullup het volgende:
Ze zijn er nog niet helemaal achter hoe dat fikkie op de Kili is ontstaan
Oh dit lees ik nu pasquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)erg-kilimanjaro.html
Ja het lijkt als je dat leest alsof een paar onvoorzichtige trekkers de boel in de hens zouden hebben gezetquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het lijkt als je dat leest alsof een paar onvoorzichtige trekkers de boel in de hens zouden hebben gezet
De dommiesquote:
Neequote:
Ze hadden het gewoon koud.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:55 schreef pullup het volgende:
Je hebt wel minder kans op corona zo boven op die berg maar om de boel nu meteen af te branden is ook zo wat
Er zullen geen camera's hangen nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:56 schreef pullup het volgende:
Degene die het heeft gedaan zal het zelf ook wel weten
Hadden ze beter een cruise in de Cariben kunnen boekenquote:
Met coronaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hadden ze beter een cruise in de Cariben kunnen boeken
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:59 schreef pullup het volgende:
Shotjesbar op de top bij aankomst en een silent disco met wegwerp oortjes
quote:
Tschussquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Lekker op hoogte
Ik ben er vandoor, fijne dag
Nee ligt er niet. Daar wordt best streng op gelet. Iedereen heeft ook een papieren zakje bij zich, mocht je wat zien dan neem je het mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:58 schreef pullup het volgende:
Liggen daar ook allemaal papiertjes van snickers repen en colablikjes bovenop @:Prisha ?
Krijg ineens een heel ander beeld bij die tocht
neinquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:59 schreef pullup het volgende:
Shotjesbar op de top bij aankomst en een silent disco met wegwerp oortjes
quote:
wat zijn kili's?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:29 schreef pullup het volgende:
Ik was niet helemaal serieus Prsih![]()
save the kili!!!
klinkt lekkerquote:
beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:29 schreef pullup het volgende:
Ik was niet helemaal serieus Prsih![]()
save the kili!!!
Volgens mij klopt de berichtgeving niet. Dat kan gewoon niet. Volgens mij is het lager op de berg. maar dan nog, er is weinig begroeiing op een gegeven moment. Boven de 4000m.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Bizar dat het op 6000 m nog zo erg kan fikken
Het is toch bij een kamp ontstaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de berichtgeving niet. Dat kan gewoon niet. Volgens mij is het lager op de berg. maar dan nog, er is weinig begroeiing op een gegeven moment. Boven de 4000m.
Het kan bijna niet anders dan dat dat inderdaad niet klopt, zo hoog is er alleen maar rotsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de berichtgeving niet. Dat kan gewoon niet. Volgens mij is het lager op de berg. maar dan nog, er is weinig begroeiing op een gegeven moment. Boven de 4000m.
Dat kamp kan wel fikken, maar als het al ruim een dag in brand staat moet er nog wel meer brandbaars zijn.quote:
En struikgewasquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Droog mos kan goed fikken, en ook makkelijk ontbranden.
Zijn dat geen wolken daarachter?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:51 schreef Deisyy het volgende:
De brand lijkt hier niet zo heel hoog te zitten.
[ afbeelding ]
Dat donkere bedoel je? Neh volgens mij niet.quote:
Nou...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat donkere bedoel je? Neh volgens mij niet.
Ik kan me zo'n scherpe piek ook niet herinneren. Lijkt er wellicht opdat er tussen dat fikkie en die wolk nog een lijn zitquote:
Jaquote:
Jij denkt dat dat in de zwarte cirkel een wolk is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me zo'n scherpe piek ook niet herinneren. Lijkt er wellicht opdat er tussen dat fikkie en die wolk nog een lijn zit
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:38 schreef pullup het volgende:
Hey ik heb nu weer een tieten topic bovenaan mijn AT lijstThnx Chuf
Scanman?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:38 schreef pullup het volgende:
Hey ik heb nu weer een tieten topic bovenaan mijn AT lijstThnx Chuf
Top is idd platterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me zo'n scherpe piek ook niet herinneren. Lijkt er wellicht opdat er tussen dat fikkie en die wolk nog een lijn zit
Mijn naam is nu haas tot Prish de oplossing bied.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat in de zwarte cirkel een wolk is?
dat is zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de berg heeft meerdere kanten.
dat is de top niet inderdaad. Dus die eerste berichtgeving was niet niet goed. Het zit een stuk lager op de berg, dan is er wel wat begroeiing inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:51 schreef Deisyy het volgende:
De brand lijkt hier niet zo heel hoog te zitten.
[ afbeelding ]
Er is maar 1 tietentopicquote:
Ow ik had een keurige cirkel getekend, maar niet gepostquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn naam is nu haas tot Prish de oplossing bied.
Geen idee welke zwarte cirkel je bedoeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |