quote:
ha ja! Spierpijn...van spieren waarvan ik niet wist dat ik ze hadquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hellooo Prisha![]()
Had je nog lekker gedanst?
Die moeten niet zeiken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vogels zijn dat niet me je eens
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buitenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, die BB's.
Ik sloeg eigenlijk aan op die super soakers
Ik denk dat die ondertussen wel vergaan is, luilakquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buiten
I know for a fact dat ie het nog doetquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die ondertussen wel vergaan is, luilak
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buiten
Scheutje azijn erbij maakt ook geen vriendenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja! Spierpijn...van spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had
waterballonen danquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!quote:
Wij helpen wel, post de opties maarquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!
Ben nu bezig zo'n sjaal met rinkelende dingetjes te bestellen. Heb alleen wat moeite om te kiezen
Die witte besjes die precies passen ? Jaa! Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete wapen was een pvc-buis met sneeuwbessen.
Waren er ook mannen die meededen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!
Ben nu bezig zo'n sjaal met rinkelende dingetjes te bestellen. Heb alleen wat moeite om te kiezen
En ditquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij helpen wel, post de opties maar
Groen staat me altijd goedquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij helpen wel, post de opties maar
Ladies only...je moet geen geheimen weggevenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Waren er ook mannen die meededen?
[..]
En ditIk ben wel benieuwd eigenlijk
wahhh jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete wapen was een pvc-buis met sneeuwbessen.
Lastigquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groen staat me altijd goed
[ afbeelding ]
blauw is mijn favoriete kleur
[ afbeelding ]
en stiekem hou ik wel van roze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |