quote:
ha ja! Spierpijn...van spieren waarvan ik niet wist dat ik ze hadquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hellooo Prisha![]()
Had je nog lekker gedanst?
Die moeten niet zeiken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vogels zijn dat niet me je eens
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buitenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, die BB's.
Ik sloeg eigenlijk aan op die super soakers
Ik denk dat die ondertussen wel vergaan is, luilakquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buiten
I know for a fact dat ie het nog doetquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat die ondertussen wel vergaan is, luilak
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik sla ook aan op super soakers. Heb er nog eentje liggen hier buiten
Scheutje azijn erbij maakt ook geen vriendenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja! Spierpijn...van spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had
waterballonen danquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al die waterkanonnen, daar kwam altijd ruzie en tranen van. Want iemand nat spuiten is altijd leuker dan zelf de volle laag krijgen.
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!quote:
Wij helpen wel, post de opties maarquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!
Ben nu bezig zo'n sjaal met rinkelende dingetjes te bestellen. Heb alleen wat moeite om te kiezen
Die witte besjes die precies passen ? Jaa! Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete wapen was een pvc-buis met sneeuwbessen.
Waren er ook mannen die meededen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Was leuk, lastig, zen, heerlijk, alles tegelijk!
Ben nu bezig zo'n sjaal met rinkelende dingetjes te bestellen. Heb alleen wat moeite om te kiezen
En ditquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij helpen wel, post de opties maar
Groen staat me altijd goedquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij helpen wel, post de opties maar
Ladies only...je moet geen geheimen weggevenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Waren er ook mannen die meededen?
[..]
En ditIk ben wel benieuwd eigenlijk
wahhh jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete wapen was een pvc-buis met sneeuwbessen.
Lastigquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groen staat me altijd goed
[ afbeelding ]
blauw is mijn favoriete kleur
[ afbeelding ]
en stiekem hou ik wel van roze
[ afbeelding ]
Neeheee blauwquote:
Ze vertelde dat het ook door mannen gedaan werd, alleen zijn de bewegingen anders. Bij vrouwen organischer, bij mannen met meer kracht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een keer meegedaan met een buikdansworkshop. Vooraf gevraagd of dat kon: geen probleem.
De docent was een man, dat scheelde wel.
Ja nu ben ik dus heel erg benieuwdquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ladies only...je moet geen geheimen weggeven
Hij maakte ook geen vrienden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Scheutje azijn erbij maakt ook geen vrienden
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Samen lossen we dit mysterie wel even op
quote:
Gewoon alledrie!quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ha kan ook maar dat kost me dan net teveel voor dit geintjequote:
Gewoon elke week een andere kleurquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee heb het bij één workshop gehouden. Ik denk ongeveer 10 lessen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha kan ook maar dat kost me dan net teveel voor dit geintje
Ben jij er ook mee doorgegaan?
blauw is mooiquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee heb het bij één workshop gehouden. Ik denk ongeveer 10 lessen.
Ik had zo'n blauwe omslagdoek, maar die groene kleur is ook wel mooi.
Geduldquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over groen gesproken, mijn timelapse van het blad duurt nu al een week pfff.
Dacht een dag of twee.
Ben het wel zat, en ik hoop dat het gelukt is.
Gelukkig niet, die heeft zijn interesse verloren en komt er niet meer in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geduld![]()
Moet je steeds oppassen dat de vogel er niet doorheen vliegt?
Ja dat ook inderdaad. Er zitten ook van die hand/armbewegingen bij die je vrij overdreven moet doen (vond ik). Dat heupschudden vond ik wel leuk met die belletjes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
blauw is mooi.
Ik vond het echt leuk. Alleen even wennen en schroom opzij zetten
dat klopt eigenlijk niet nee. Kun je niet in het donker blijven fotograferen? Eigenlijk is dat het natuurlijkst. Je zou denken dat als het licht is, je dan de versnelling beter kan zien.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig niet, die heeft zijn interesse verloren en komt er niet meer in de buurt.
Wel heeft het me ook een blad (misschien twee) gekost. En ik heb nu 24/7 er een lamp op staan om niets te missen.. en dat staat me biologisch gezien tegen.
Het leek op die laatste foto toch al een eind op weg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over groen gesproken, mijn timelapse van het blad duurt nu al een week pfff.
Dacht een dag of twee.
Ben het wel zat, en ik hoop dat het gelukt is.
Mijn cameraatje met infrarood is al ff geleden in het water gevallenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klopt eigenlijk niet nee. Kun je niet in het donker blijven fotograferen? Eigenlijk is dat het natuurlijkst. Je zou denken dat als het licht is, je dan de versnelling beter kan zien.
Ik vond juist die armbewegingen zo mooi! Dat maakte het geheel zo vloeiend. Organisch. Deed me aan water denken. Je doet het vanuit je polsen en je handen/vingers zweven er achteraan, eigenlijk net alsof je onderwater je armen aan het bewegen bent.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad. Er zitten ook van die hand/armbewegingen bij die je vrij overdreven moet doen (vond ik). Dat heupschudden vond ik wel leuk met die belletjes.
Jaa.. er zit schot in.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het leek op die laatste foto toch al een eind op weg.
me like !!quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En je liter staat te rijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |