quote:
Wat is nieuw? Link? aub.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
1959 was het en nu komt Rusland ineens op de proppen met "nieuwe" informatie. Ook vreemd.
51jaar geleden.
Ach ja. Zo blijf je bezig.
Bij iedereen? In alle tenten? En zonder kleding aan, zonder schoenen of sokken wegrennen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is inderdaad een fascinerend verhaal.
Ik zie wel wat in de hypothese dat er iets mis ging met hun (nogal primitieve) verwarming waardoor de hele tent vol rook kwam te staan.
Ja weet ik het....quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij iedereen? In alle tenten? En zonder kleding aan, zonder schoenen of sokken wegrennen?
En waarom een boom inklimmen?
Wat is er met de ogen gebeurd die vedwenen waren? Het zag er niet uit alsof het door beesten was aangevreten.
Iemand die geen kleding aanhad maar wel zijn camera?
like, what???
Lui jijquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Wat is nieuw? Link? aub.![]()
ehhhh jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
Goed dat je dit niet hebt gevolgd voor je die Kili opklom Prish
een van de theorieën is een Kármán vortex streetquote:
Ook de oogartsen moeten wat blijven verdienenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
In het kader van verantwoord speelgoed voor uw kleine spruit, zullen we maar zeggen.
Teringjantje.![]()
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1_4.5.ProductImage
Hier zie ik de toepassing ook niet zo.. Well mooie vortex, die van Karmanquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
een van de theorieën is een Kármán vortex street
Heb je die verdraaide vortex weer. Maar dat geloof ik niet. Ja wel die vortex street maar niet dat zoiets de oorzaak kan zijn.
Nog afgezien daarvan, maar om je kind van een jaar of 8 nou te gaan leren hoe om te gaan met een snipergun lijkt me pedagogisch niet zo verantwoord.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook de oogartsen moeten wat blijven verdienen
dat is wel heel wat anders dan een supersoaker.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
In het kader van verantwoord speelgoed voor uw kleine spruit, zullen we maar zeggen.
Teringjantje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:24 schreef Prisha het volgende:
Wat is er met de ogen gebeurd die vedwenen waren?
Samen lossen we dit mysterie wel even opquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:34 schreef pullup het volgende:
Ook de oogartsen moeten wat blijven verdienen
Rond die leeftijd kreeg ik mijn eerste buks van mijn opa, om die verdraaide spreeuwen uit de kersenboom te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog afgezien daarvan, maar om je kind van een jaar of 8 nou te gaan leren hoe om te gaan met een snipergun lijkt me pedagogisch niet zo verantwoord.
Dat waren echte wapens, want er kwam altijd oorlog met die dingen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is wel heel wat anders dan een supersoaker.
Vroeger had je van die BB guns
verrekquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
Samen lossen we dit mysterie wel even op
Mijn vader en zijn broer hadden die toen ze klein waren. Dat kon vroeger gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat waren echte wapens, want er kwam altijd oorlog met die dingen.
Fortnitequote:Op maandag 12 oktober 2020 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Teringjantje.![]()
[ afbeelding ]
eyyy enginequote:
Dat is wat anders, een buks is een functioneel gereedschap, maar een snipergeweer is er voor bedoeld om iemand naar de andere wereld te helpen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rond die leeftijd kreeg ik mijn eerste buks van mijn opa, om die verdraaide spreeuwen uit de kersenboom te houden.
Vogels zijn dat niet me je eensquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is wat anders, een buks is een functioneel gereedschap, maar een snipergeweer is er voor bedoeld om iemand naar de andere wereld te helpen.
Hellooo Prishaquote:
Ja, die BB's.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn vader en zijn broer hadden die toen ze klein waren. Dat kon vroeger gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |