Ik zal het straks eens aanklikken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dan ook echt dat een ieder die de moeite neemt om het te kijken, het een fascinerend en mooi verhaal vind
Aan het kijken, het is leukquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dan ook echt dat een ieder die de moeite neemt om het te kijken, het een fascinerend en mooi verhaal vind
Ga eens het wad op , dan kun je goed zien hoe water zich een weg vindtquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Één van mijn afwijkingen... Kijken hoe een dam in een rivier word afgebroken.. en vooral.. wat er dan daarna gebeurt met de natuur en rivier.
Helaas ken ik ze allemaal al op Youtube.. of iemand nog tips?
Voor de liefhebber: Hier een voorbeeldje.
Dat overkomt mij dan ook wel eensquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan het kijken, het isleuk
maar met een half oog geef ik toe
done thatquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga eens het wad op , dan kun je goed zien hoe water zich een weg vindt
klopt, ook gaaf.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga eens het wad op , dan kun je goed zien hoe water zich een weg vindt
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat overkomt mij dan ook wel eens
Yeti?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
En ondertussen ben ik gedoken in het hele Dyatlov pass mysterie in Rusland. Héél bizar situatie.
Aliens? Geheime testen van de Russische overheid? Onder invloed van iets? Niemand die het weet.
Zo bizar.
Ja een berg zand wat obstakels en waterquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
klopt, ook gaaf.
Ik heb het ook in mijn tuin.. ik heb een interactief overstroomgebied gemaakt.. zeg maar
Ik heb zelf mijn vermoedens maar zeg het maar. Het is zo bizar. Hoe ze gevonden zijn, makes no sense.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
En ondertussen ben ik gedoken in het hele Dyatlov pass mysterie in Rusland. Héél bizar situatie.
Aliens? Geheime testen van de Russische overheid? Onder invloed van iets? Niemand die het weet.
Zo bizar.
https://www.youtube.com/watch?v=ORbseYAkzRM[quote]quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
Zo bizar.
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2574306/3/50#p195595278]maandag 12 oktober 2020 20:14[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/442280]Prisha[/url] het volgende:
waaahhh dat speelde door mijn hoofd toen ik ermee begonquote:
Haha, ik kende vroeger wel alle aluhoedjes verhalen maar deze is nieuw voor me. Erg grappig om dat te volgenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
waaahhh dat speelde door mijn hoofd toen ik ermee begon
beetje welquote:
1959 was het en nu komt Rusland ineens op de proppen met "nieuwe" informatie. Ook vreemd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, ik kende vroeger wel alle aluhoedjes verhalen maar deze is nieuw voor me. Erg grappig om dat te volgen
Gekekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Één van mijn afwijkingen... Kijken hoe een dam in een rivier word afgebroken.. en vooral.. wat er dan daarna gebeurt met de natuur en rivier.
Helaas ken ik ze allemaal al op Youtube.. of iemand nog tips?
Voor de liefhebber: Hier een voorbeeldje.
Is inderdaad een fascinerend verhaal.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn vermoedens maar zeg het maar. Het is zo bizar. Hoe ze gevonden zijn, makes no sense.
Een hiker kon nog 1 foto maken, vreemde foto. Hele situatie is bizar.
Ben weer down the rabbit hole vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |