quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
top van de Kilimanjaro staat in de fik![]()
https://news.sky.com/stor(...)tain-flames-12102356
Ok dat is echt heel raarquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
Ja. Er groeit daarboven echt niets. Enkel rots en ijs en sneeuw.quote:
jahquote:
Ik had je foto's gezienquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Er groeit daarboven echt niets. Enkel rots en ijs en sneeuw.
Iets lager hier en daar wat lager begroeiing maar heel weinig. Plus weinig zuurstod, hoe kan debrand in stand worden gehouden?
Bizar.
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
jahvraag me af hoe dat kan. Misschien toch iets met die vulkaan te maken?
Goeie, aardgas zou kunnen... lekkend door de ondergrond..quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja misschien wel ...quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
When in doubt, light it on fire,” and they’re referring to a huge crater leaking natural gas, don’t listen to them.quote:
Flinke lading lava bovenop die berg na de uitbarsting. Moet je nog een keer om het hoogste punt in Afrika te halenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
Slapend vulkaan slaapt misschien toch niet zo vast![]()
Wat een ontzettend bizar jaar is dit toch
Denk dat die berg dan eerder lager wordt dan dat ie hoger wordt. Is ineens een ander berg de hoogstequote:Op maandag 12 oktober 2020 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Flinke lading lava bovenop die berg na de uitbarsting. Moet je nog een keer om het hoogste punt in Afrika te halen
jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Of die hele berg ontploft en er is niets meer van over. Heb je dan toch nog maar mooi je missie volbracht
Nou, dat is toch ho vulcanen groeien, juist bergen wordenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk dat die berg dan eerder lager wordt dan dat ie hoger wordt. Is ineens een ander berg de hoogste
Dat wilde ik ook net zeggen, moet je weer terugquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk dat die berg dan eerder lager wordt dan dat ie hoger wordt. Is ineens een ander berg de hoogste
Ja juist, hahahaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Of die hele berg ontploft en er is niets meer van over. Heb je dan toch nog maar mooi je missie volbracht
Als ze ontploffen ja...net zoals Mount St/. Helens.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ho vulcanen groeien, juist bergen worden
Eruptie , na eruptie en zo worden ze steeds hoger.
Behalve als ze ontploffen... dan beginnen ze weer opnieuw
Ik heb het nét op tijd gedaan in elk gevalquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen, moet je weer terug
Of komen er allemaal mensen die 'm ook gaan beklimmen nu het een makkie is
Er zijn saaiere manieren om te stervenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze ontploffen ja...net zoals Mount St/. Helens.
Zou je maar gebeuren dat je daar staat en dat ding ontploft ineens...hmmm....
Ja dat had ik ook gelezen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:49 schreef pullup het volgende:
Ow dat zal de feestvreugde van al die gouden plakken wat verminderen![]()
https://nlroei.nl/twee-bondsroeiers-besmet-met-corona/
Man3 wat een ellende
truequote:Op maandag 12 oktober 2020 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zijn saaiere manieren om te sterven
Nee ik geloof dat deze in Duitsland nog een race wilden varen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen.![]()
Worden sporters eigenlijk iedere keer getest voordat ze aan een wedstrijd meedoen?
Dan moeten ze de gele vlag hijsen... Kunnen ze gewoon mee doenquote:
man3quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:49 schreef pullup het volgende:
Ow dat zal de feestvreugde van al die gouden plakken wat verminderen![]()
https://nlroei.nl/twee-bondsroeiers-besmet-met-corona/
Man3 wat een ellende
Jij niet in elk geval toch? Zitten hier ook jouw roeiers bij?quote:
Die vorige waren de jonkies. Dit was het team wat uiteindelijk naar de spelen gaat. Die doe ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
man3![]()
Waarom was jij er eigenlijk niet? Bij het WK was je er wel, zit er verschil in ploegen WK en EK?
Ja, maar ik heb er geen contact mee. Ik ben safe, ze zaten al een tijd in eigen bubble ( tenminste dat was de bedoelingquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij niet in elk geval toch? Zitten hier ook jouw roeiers bij?
Voor iedereen balen, maar voor mensen met zulke piekmomenten na jaren training is dit toch wel ff slikken ben ik bang.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen contact mee. Ik ben safe, ze zaten al een tijd in eigen bubble ( tenminste dat was de bedoeling)
oh doe je die helemaal niet meer? Ah ja, je zou anders ook niet naar de Spelen zijn geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vorige waren de jonkies. Dit was het team wat uiteindelijk naar de spelen gaat. Die doe ik niet
of ergens anders... maar net waar de lava een uitweg vindtquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ho vulcanen groeien, juist bergen worden
Eruptie , na eruptie en zo worden ze steeds hoger.
Behalve als ze ontploffen... dan beginnen ze weer opnieuw
Nee, ik doe tegenwoordig meer aan opleiden richting Olympisch teamquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh doe je die helemaal niet meer? Ah ja, je zou anders ook niet naar de Spelen zijn geweest.
Dat is wel zo'ns pecifieke interesse dat ik betwijfel of er binnen dit kleine groepje iemand is die wat nieuws voor je heeftquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Één van mijn afwijkingen... Kijken hoe een dam in een rivier word afgebroken.. en vooral.. wat er dan daarna gebeurt met de natuur en rivier.
Helaas ken ik ze allemaal al op Youtube.. of iemand nog tips?
Voor de liefhebber: Hier een voorbeeldje.
ja ik weet t weerquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, ik doe tegenwoordig meer aan opleiden richting Olympisch team
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel zo'ns pecifieke interesse dat ik betwijfel of er binnen dit kleine groepje iemand is die wat nieuws voor je heeft
Je weet het maar nooit natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel zo'ns pecifieke interesse dat ik betwijfel of er binnen dit kleine groepje iemand is die wat nieuws voor je heeft
Wel leuk hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
( het mag er ook op lijken)
nu eens een keertje nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Één van mijn afwijkingen... Kijken hoe een dam in een rivier word afgebroken.. en vooral.. wat er dan daarna gebeurt met de natuur en rivier.
Helaas ken ik ze allemaal al op Youtube.. of iemand nog tips?
Voor de liefhebber: Hier een voorbeeldje.
Ik denk dan ook echt dat een ieder die de moeite neemt om het te kijken, het een fascinerend en mooi verhaal vindquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |