Ik kan dat lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:32 schreef drakin het volgende:
begin van het sms-en was erger met al die fkrtngn
Ik was er gewoon op tijd bijquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, maar door je opmerking dacht ik dat het al later zou zijn
LOL is lol FY zegt wat andersquote:
quote:
daar heb je een puntquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dan meer dan 95% van de mensen leert haken terwijl ze geen kleinkinderen hebben
Oh nee geen punten hier aubquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen we later de genoteerde punten nog eens bespreken
Ik heb er een paar nuquote:
Ja.. Nou ik ga nog even wat loeren op Prime en me nest in.quote:
Nog niet helemaal de oude ...quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. Nou ik ga nog even wat loeren op Prime en me nest in.
Ja 30 dagen gratis, ik heb wat series die ik wil zien en een aantal die ik wel kan downloaden maar moet ik alle subs erbij zoeken. Even geen netflix hierquote:
Ja daar was je mee bezig .. Veel kijkplezier iig .. gisteren nog een film gekeken of was het eergisterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja 30 dagen gratis, ik heb wat series die ik wil zien en een aantal die ik wel kan downloaden maar moet ik alle subs erbij zoeken. Even geen netflix hier
Altijd, maar daar hoort dan wel een pasend muziekje bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |