Daar weet je het antwoord op.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
me like !!
jouw flesjes staan apart weggelegd in het donker te staan. Hoop niet dat je een etikel blieft
In het water gevallenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn cameraatje met infrarood is al ff geleden in het water gevallen![]()
Deze doet snachts niet veel. Of ik zou zelf een infra rood..enfin.. je snapt het wel.
Had ook niet gedacht dat het zo lang ging duren... ( alhoewel, dat wist ik achteraf wel.. gewoon niet gedacht, het was een opwelling.. en toen kon niet meer stoppen
Zoiets ja.. liet vorige week nog een gopro kloon in de vijver vallen.. was weet te lui om dat waterdichte hoesje te pakken.. Grrr.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
In het water gevallen![]()
![]()
![]()
Net zo waterdicht als je mobiele telefoon??
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef Prisha het volgende:
Ik vond juist die armbewegingen zo mooi!
neeeee klunsquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoiets ja.. liet vorige week nog een gopro kloon in de vijver vallen.. was weet te lui om dat waterdichte hoesje te pakken.. Grrr.
Maar goed.. die doet nu de timelapse.. dus duimen maar.
Heel mooi ook om te zien. Een tango ook. Pure passie!quote:
De kracht is er wel, het is elektrisch, ladingsverschillen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeeee kluns![]()
dingen laten vallen doe je goed...en jij geloofde niet in gravity of wat was het ook al weer
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef Prisha het volgende:
En eentje om het af te sluiten voor vandaag...rockend naar boven![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef chufi het volgende:
Morgen voor het laatst naar de kroeg ...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben het eerste sterfgeval na een herinfectie met covid-19...
https://bnonews.com/index(...)ovid-19-reinfection/
Dus heeft een vaccin wel zin dan ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben het eerste sterfgeval na een herinfectie met covid-19...
https://bnonews.com/index(...)ovid-19-reinfection/
en voor hoelang ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het heeft zin maar de vraag is hoe effectief het zal zijn.
Ja was ook al aan het lezen. Wel al heel kwetsbaar door leeftijd en kanker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:48 schreef Sestra666 het volgende:
Ze had kanker( Waldenström oftewel lymfeklierkanker) 89 jaar, nul weerstand.
Niet heel gek dat ze overlijdt.
Waarom is hier geen NL nieuws over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |