Hadden ze beter een cruise in de Cariben kunnen boekenquote:
Met coronaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hadden ze beter een cruise in de Cariben kunnen boeken
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:59 schreef pullup het volgende:
Shotjesbar op de top bij aankomst en een silent disco met wegwerp oortjes
quote:
Tschussquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Lekker op hoogte
Ik ben er vandoor, fijne dag
Nee ligt er niet. Daar wordt best streng op gelet. Iedereen heeft ook een papieren zakje bij zich, mocht je wat zien dan neem je het mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:58 schreef pullup het volgende:
Liggen daar ook allemaal papiertjes van snickers repen en colablikjes bovenop @:Prisha ?
Krijg ineens een heel ander beeld bij die tocht
neinquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:59 schreef pullup het volgende:
Shotjesbar op de top bij aankomst en een silent disco met wegwerp oortjes
quote:
wat zijn kili's?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:29 schreef pullup het volgende:
Ik was niet helemaal serieus Prsih![]()
save the kili!!!
klinkt lekkerquote:
beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:29 schreef pullup het volgende:
Ik was niet helemaal serieus Prsih![]()
save the kili!!!
Volgens mij klopt de berichtgeving niet. Dat kan gewoon niet. Volgens mij is het lager op de berg. maar dan nog, er is weinig begroeiing op een gegeven moment. Boven de 4000m.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Bizar dat het op 6000 m nog zo erg kan fikken
Het is toch bij een kamp ontstaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de berichtgeving niet. Dat kan gewoon niet. Volgens mij is het lager op de berg. maar dan nog, er is weinig begroeiing op een gegeven moment. Boven de 4000m.
Het kan bijna niet anders dan dat dat inderdaad niet klopt, zo hoog is er alleen maar rotsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de berichtgeving niet. Dat kan gewoon niet. Volgens mij is het lager op de berg. maar dan nog, er is weinig begroeiing op een gegeven moment. Boven de 4000m.
Dat kamp kan wel fikken, maar als het al ruim een dag in brand staat moet er nog wel meer brandbaars zijn.quote:
En struikgewasquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Droog mos kan goed fikken, en ook makkelijk ontbranden.
Zijn dat geen wolken daarachter?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:51 schreef Deisyy het volgende:
De brand lijkt hier niet zo heel hoog te zitten.
[ afbeelding ]
Dat donkere bedoel je? Neh volgens mij niet.quote:
Nou...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat donkere bedoel je? Neh volgens mij niet.
Ik kan me zo'n scherpe piek ook niet herinneren. Lijkt er wellicht opdat er tussen dat fikkie en die wolk nog een lijn zitquote:
Jaquote:
Jij denkt dat dat in de zwarte cirkel een wolk is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me zo'n scherpe piek ook niet herinneren. Lijkt er wellicht opdat er tussen dat fikkie en die wolk nog een lijn zit
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:38 schreef pullup het volgende:
Hey ik heb nu weer een tieten topic bovenaan mijn AT lijstThnx Chuf
Scanman?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:38 schreef pullup het volgende:
Hey ik heb nu weer een tieten topic bovenaan mijn AT lijstThnx Chuf
Top is idd platterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me zo'n scherpe piek ook niet herinneren. Lijkt er wellicht opdat er tussen dat fikkie en die wolk nog een lijn zit
Mijn naam is nu haas tot Prish de oplossing bied.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat in de zwarte cirkel een wolk is?
dat is zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de berg heeft meerdere kanten.
dat is de top niet inderdaad. Dus die eerste berichtgeving was niet niet goed. Het zit een stuk lager op de berg, dan is er wel wat begroeiing inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:51 schreef Deisyy het volgende:
De brand lijkt hier niet zo heel hoog te zitten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |