quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet Queen, niet doen alsjeblieft![]()
Die vind ik dan weer wat minder, op een paar nummers na. Waarbij ik vooral vind dat ze op muziekgebied eigenlijk veel te weinig met hun talent doen. Hun samenzang is wel heel erg prettig, maar de liedjes die ze schrijven zijn vaak erg matig. Maar ja het is ook moeilijk om je aan de palnggeur te onttrekken natuurlijk.quote:
Haha zeker.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar inderdaad wel echt een band die jij leuk vindt ja
Van die melige meezingers inderdaad. Dit zou echt een duo zijn dat het ESF kan winnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wat minder, op een paar nummers na. Waarbij ik vooral vind dat ze op muziekgebied eigenlijk veel te weinig met hun talent doen. Hun samenzang is wel heel erg prettig, maar de liedjes die ze schrijven zijn vaak erg matig. Maar ja het is ook moeilijk om je aan de palnggeur te onttrekken natuurlijk.
Sowieso naar de finale, dat kan niet meer fout gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die melige meezingers inderdaad. Dit zou echt een duo zijn dat het ESF kan winnen.
Zo iemand die komt helpen afwassen en dan steeds vraagt in welk kastje alles moet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
Frits lijkt me echt zo'n lieve man maar zo'n spruitjeslucht![]()
Hardop gelachen om deze maatregelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
De volgende maatregelen die ons land moeten gaan redden die nu rondgaan in de wandelgangen zijn:
- het schrappen van koopavonden
- het schappen van koopzondagen
Hiermee gaan we de oorlog winnen jongens
![]()
Online winkelenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
De volgende maatregelen die ons land moeten gaan redden die nu rondgaan in de wandelgangen zijn:
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)pen-koopavonden.html
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
![]()
De SGP knikt instemmend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
![]()
Eigenlijk zijn dat soort maatregelen juist contraproductief. Geen koopzondag betekend dat het extra druk wordt op zaterdag bijvoorbeeld. Dan kun je beter spreiding hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
![]()
Hij is altijd heel droog jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken Bram Krikke eigenlijk nauwelijks, geen idee hoe ik hem moet opvatten.
In totaal is er dan wel minder funshoppen. Maar dat effect voor Corona is 0,1% ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat soort maatregelen juist contraproductief. Geen koopzondag betekend dat het extra druk wordt op zaterdag bijvoorbeeld. Dan kun je beter spreiding hebben.
Nou ja ik heb in principe al gezegd dat hij wel tof is dus dat lijkt me wel voldoende qua influencing toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ook mijn gedachtequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat soort maatregelen juist contraproductief. Geen koopzondag betekend dat het extra druk wordt op zaterdag bijvoorbeeld. Dan kun je beter spreiding hebben.
Dan weten wij genoeg, dat het een toffe gast isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik heb in principe al gezegd dat hij wel tof is dus dat lijkt me wel voldoende qua influencing toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten wij genoeg, dat het een toffe gast is
Ik vind hem leuk in Chateau Meiland zelf, daarbuiten moet hij lekker even dimmen. Zag hem ook al voorbij komen in een commercialquote:
Ik kan hem eigenlijk alleen via deze memequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Nee het is steeds hetzelfdequote:
Die commercial is echt slecht. Ook hoe het vormgegeven is met die verschillende filmpjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk in Chateau Meiland zelf, daarbuiten moet hij lekker even dimmen. Zag hem ook al voorbij komen in een commercial
Ik moest hier iets te hard om lachenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik kan hem eigenlijk alleen via deze meme
[ afbeelding ]
Dat is vaak het probleem met mensen die apart en leuk zijn (nou ja voor de liefhebber zullen we maar zeggen). Dan gaan ze het 'leuke' van zo iemand helemaal uitknijpen om maar hoge kijkcijfers te krijgen. Net zo lang totdat iedereen diegene helemaal zat is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk in Chateau Meiland zelf, daarbuiten moet hij lekker even dimmen. Zag hem ook al voorbij komen in een commercial
Ik heb hem wel eens in het wild gespot. Ik denk zelfs twee keerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
Frits lijkt me echt zo'n lieve man maar zo'n spruitjeslucht![]()
Precies dit!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan met een gouden lepel in je mond geboren worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
Je zal toch maar je halve werkende leven met een gouden koffertje rond moeten lopen.
Koopavond? Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
![]()
Liep die ontmoeting met een sissing af?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens in het wild gespot. Ik denk zelfs twee keer
En elke keer weer even nep en overdreven.quote:
Ik kan daar ook niks aan doen hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan met een gouden lepel in je mond geboren worden.
Ik heb alleen wat fragmentjes gezien, maar elke keer wel genoten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Ik keek laatst streetlab, was leuker dan verwacht
Ik vond dat vroeger wel leuk, maar herkennen ze die mannen nu niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Ja, maar daar gaat in ieder geval in mijn woonplaats toch al geen hond meer naartoe.quote:
Nee dat niet. Maar je kunt tenminste wel die lepel uit je mond halen tijdens Jitsiquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niks aan doen hoor
I let him bequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Liep die ontmoeting met een sissing af?
Dit heb ik ook altijd wel een beetje bij Tim.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Tim vindt zichzelf wel iets te interessant.
He?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Tim vindt zichzelf wel iets te interessant.
Perfect omschrevenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo iemand die komt helpen afwassen en dan steeds vraagt in welk kastje alles moet.
Ja, al heeft dat op de meeste plekken nog weinig nut.quote:
Volgens mij is die heel kleinquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger wel leuk, maar herkennen ze die mannen nu niet?
Tevens: Jasper
Vind ik ook. Die talent award was toch voor nieuwe tv-figuren?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
Van ring tot talent voor Martien is toch ook wel gek
Ja jij jaquote:
Oh ik heb daar zo veel om moeten lachen altijd, dat programma!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Rene van der Gijp was ook ooit genomineerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook. Die talent award was toch voor nieuwe tv-figuren?
Ik ben nu lesbo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Die linker is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar 'he overstayed his welcome', nu vooral irritant.quote:
Nee ik ben trots op mijn achtergrondquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je kunt tenminste wel die lepel uit je mond halen tijdens Jitsi
Alleen die blonde in het midden met kleren aan is leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:17 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Martien nog steeds leuk, heerlijk, #Martien4ever.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar 'he overstayed his welcome', nu vooral irritant.
Trots op op Catalonië?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben trots op mijn achtergrond
Ja ik dacht dat ik het heel flauw zou vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb daar zo veel om moeten lachen altijd, dat programma!
Oh echt niet mijn typequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:17 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben zelfs ik het mee eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen die blonde in het midden met kleren aan is leuk.
Geen idee. De vorige keer dat ik haar zag presenteren was op TMF.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Wat doet Miljuschka dan voor programma? Of gaat het om 24Kitchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |