Precies dit!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk in Chateau Meiland zelf, daarbuiten moet hij lekker even dimmen. Zag hem ook al voorbij komen in een commercial
Altijd nog beter dan met een gouden lepel in je mond geboren worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
Je zal toch maar je halve werkende leven met een gouden koffertje rond moeten lopen.
Koopavond? Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
De volgende maatregelen die ons land moeten gaan redden die nu rondgaan in de wandelgangen zijn:
- het schrappen van koopavonden
- het schappen van koopzondagen
Hiermee gaan we de oorlog winnen jongens
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)pen-koopavonden.html
Liep die ontmoeting met een sissing af?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens in het wild gespot. Ik denk zelfs twee keer
En elke keer weer even nep en overdreven.quote:
Ik kan daar ook niks aan doen hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan met een gouden lepel in je mond geboren worden.
Ik heb alleen wat fragmentjes gezien, maar elke keer wel genoten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Ik keek laatst streetlab, was leuker dan verwacht
Ik vond dat vroeger wel leuk, maar herkennen ze die mannen nu niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Ik keek laatst streetlab, was leuker dan verwacht
Ja, maar daar gaat in ieder geval in mijn woonplaats toch al geen hond meer naartoe.quote:
Nee dat niet. Maar je kunt tenminste wel die lepel uit je mond halen tijdens Jitsiquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niks aan doen hoor
I let him bequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Liep die ontmoeting met een sissing af?
Dit heb ik ook altijd wel een beetje bij Tim.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Tim vindt zichzelf wel iets te interessant.
He?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Tim vindt zichzelf wel iets te interessant.
Perfect omschrevenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo iemand die komt helpen afwassen en dan steeds vraagt in welk kastje alles moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |