De SGP knikt instemmend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
De volgende maatregelen die ons land moeten gaan redden die nu rondgaan in de wandelgangen zijn:
- het schrappen van koopavonden
- het schappen van koopzondagen
Hiermee gaan we de oorlog winnen jongens
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)pen-koopavonden.html
Eigenlijk zijn dat soort maatregelen juist contraproductief. Geen koopzondag betekend dat het extra druk wordt op zaterdag bijvoorbeeld. Dan kun je beter spreiding hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Arizona het volgende:
De volgende maatregelen die ons land moeten gaan redden die nu rondgaan in de wandelgangen zijn:
- het schrappen van koopavonden
- het schappen van koopzondagen
Hiermee gaan we de oorlog winnen jongens
![]()
Hij is altijd heel droog jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken Bram Krikke eigenlijk nauwelijks, geen idee hoe ik hem moet opvatten.
In totaal is er dan wel minder funshoppen. Maar dat effect voor Corona is 0,1% ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat soort maatregelen juist contraproductief. Geen koopzondag betekend dat het extra druk wordt op zaterdag bijvoorbeeld. Dan kun je beter spreiding hebben.
Nou ja ik heb in principe al gezegd dat hij wel tof is dus dat lijkt me wel voldoende qua influencing toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ook mijn gedachtequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat soort maatregelen juist contraproductief. Geen koopzondag betekend dat het extra druk wordt op zaterdag bijvoorbeeld. Dan kun je beter spreiding hebben.
Dan weten wij genoeg, dat het een toffe gast isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik heb in principe al gezegd dat hij wel tof is dus dat lijkt me wel voldoende qua influencing toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten wij genoeg, dat het een toffe gast is
Ik vind hem leuk in Chateau Meiland zelf, daarbuiten moet hij lekker even dimmen. Zag hem ook al voorbij komen in een commercialquote:
Ik kan hem eigenlijk alleen via deze memequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Nee het is steeds hetzelfdequote:
Die commercial is echt slecht. Ook hoe het vormgegeven is met die verschillende filmpjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk in Chateau Meiland zelf, daarbuiten moet hij lekker even dimmen. Zag hem ook al voorbij komen in een commercial
Ik moest hier iets te hard om lachenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik kan hem eigenlijk alleen via deze meme
[ afbeelding ]
Dat is vaak het probleem met mensen die apart en leuk zijn (nou ja voor de liefhebber zullen we maar zeggen). Dan gaan ze het 'leuke' van zo iemand helemaal uitknijpen om maar hoge kijkcijfers te krijgen. Net zo lang totdat iedereen diegene helemaal zat is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk in Chateau Meiland zelf, daarbuiten moet hij lekker even dimmen. Zag hem ook al voorbij komen in een commercial
Ik heb hem wel eens in het wild gespot. Ik denk zelfs twee keerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
Frits lijkt me echt zo'n lieve man maar zo'n spruitjeslucht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |