Als er overal naalden liggen en andere afval mag het maanden blijven liggen in Californië, maar als er iets zoals dit wordt geplaatst door MAGA helden zet de staat daar direct een team 3man sterk om het bord te verwijderen.quote:
Er is toch wel weer geknipt. 1.51 zo te zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 00:33 schreef epicbeardman het volgende:
He's back! high orange levels, much vitamines. En dan zie je nog op reddit staan dat Trump "out of breathe" is terwijl hij volle kracht 5 minuten staat te preken! Het liefste zagen ze hem daar aan een zuurstofmachine!
Scherp!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is toch wel weer geknipt. 1.51 zo te zien.
Hoestje mss?
quote:
Er komt vast nog wel meer naar buiten over Trump.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Scherp!
[..]
Iedereen weet dat Trump nooit op de flight lists stond naar Epstein Island, verder staat iedereen in de wereld bijna op de foto met Trump, hij was destijds een zakenman die alom bekend was in Amerika. Dat soort volk komt elkaar tegen ja.
https://www.washingtonpos(...)-was-four-years-ago/quote:How Trump has made the country better off than it was four years ago
The 2020 election is four weeks out. Here is the short case for backing the Trump-Pence ticket and voting for Republican senators and representatives in your state.
Have President Trump and the Republicans helped you since they assumed office in 2017, or are you the same or worse off than you were nearly four years ago?
My guess is that the president and the GOP have helped you. Yes, of course, count the effects of the coronavirus pandemic. But I think Trump has done as well as any president could have done — and better than Joe Biden would have done. Remember that when Trump restricted flights from China on Jan. 31, as the pandemic that spread from Wuhan had barely started, the next day Biden criticized the president’s “hysteria” and “xenophobia.” More recently, Biden has vowed to “shut down” the entire country in response to the pandemic if necessary.
Now consider that you are much safer and more secure under this president than you were on Jan. 20, 2017, because of the military buildup Trump has overseen. Every member of the military has received higher pay, and the armed forces are now much better equipped. (You might not be safer if you live in crime-afflicted Chicago or New York or Portland, Ore., but that’s another matter.)
Trump has reduced the U.S. military footprint abroad, choosing to punch hard while pulling back. The Islamic State’s so-called caliphate in the Middle East has been destroyed. Syria and Iran are on notice. The two biggest terrorist leaders alive when Trump took office, the Islamic State’s Abu Bakr al-Baghdadi and Iranian military commander Qasem Soleimani, are now dead. The United Arab Emirates and Bahrain have recently signed major diplomatic agreements with Israel, a breakthrough engineered by the Trump administration and the first such pact between the Jewish state and its Arab neighbors in 25 years.
The president has focused the world’s attention on the Chinese Communist Party’s imperial ambitions, human rights abuses and role in letting the coronavirus escape from Wuhan. Trump has also shown how the World Health Organization’s ties to Beijing worsened the crisis.
Trump has made America’s NATO allies pay more for their share in the costs of a common defense. The savings for the United States are better directed to domestic use.
On the economy, policies championed by Trump and the GOP succeeded in bringing unemployment to all-time lows early this year. Now the economy, after the pandemic-forced shutdowns, is bouncing back, with unemployment below 8 percent and heading lower.
Your taxes are down, and the value of your home has likely gone up.
Your freedoms and your fundamental right to be left alone are much stronger than they were before Trump’s inauguration, because the president, working with Senate Republicans, has bolstered the Supreme Court and federal courts with strong judges who honor the Constitution. These judges will long protect your religious practices and your right to bear arms, and will rein in the administrative state’s attempts to control your life.
Millions of Americans have benefited enormously from the Trump administration in their own particular ways. Military veterans recognize that the Department of Veterans Affairs has been dramatically improved under the Trump administration. Lovers of national parks know that long-overdue maintenance and improvements to the parks have been made possible by the Great American Outdoors Act. Those in prison for nonviolent offenses or who have incarcerated family members celebrated the reforms of the First Step Act.
You may love Trump, you may loathe him, but his policies have undoubtedly been good for you and the country.
Meanwhile, let’s look at the Democrats. Biden won the nomination, but Bernie Sanders won the battle of ideas. Democrats are moving hard left, ready to wreck health insurance, again, with Medicare-for-all, and the energy industry with their disastrous Green New Deal. The left wing of the party, if Democrats control Congress and the White House next year, will push for expanding the Supreme Court so a liberal majority can restrict freedoms they don’t like, especially religious freedom and the right to bear arms. Many Democrats are pushing to repeal the requirement of 60 votes to pass most legislation in the Senate — and when that happens, watch out. The left-wing playbook will become law, with dire consequences for the economy and U.S. society.
This is what’s at stake on Nov. 3. You won’t see a fair reading of the facts about the Trump administration’s record because 95 percent of the media is overtly anti-Trump. It is the most absurd, partisan imbalance I’ve ever seen. And it will get only worse in the coming weeks. The collapse of media fairness, prompted by a seething hatred of Trump, is a harbinger of an enduring one-party state. The answer is to vote against this one-party state — and to vote for a second Trump term.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 07:18 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de onopgeleide witte mannen hebben zich verzameld? (die stemmen blijkbaar nog het meest op Trump).
En wat zou dit bewijzen?quote:
Waarom ben jij, als Nederlander, eigenlijk zo in je nopjes met zo'n figuur als Pence? Dat je fan bent van Trump, kan ik mij ergens nog voorstellen (sommigen zijn nou eenmaal dol op politici die schijt hebben aan alle regels en niets anders doen dan alles en iedereen beledigen).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef epicbeardman het volgende:
Je weet dat Pence heeft gewonnen als NOS weer met zulke headlines komt
Hoofdrol voor vlieg in debat tussen Pence en Harris
Het was trouwens helemaal geen vlieg.. maar Sniffer Biden opzoek naar haren!
[ afbeelding ]
Het is gewoon iemand die perfect geplaatst is naast Trump, hij is de rustige man en steunt de president in alle tijden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom ben jij, als Nederlander, eigenlijk zo in je nopjes met zo'n figuur als Pence? Dat je fan bent van Trump, kan ik mij ergens nog voorstellen (sommigen zijn nou eenmaal dol op politici die schijt hebben aan alle regels en niets anders doen dan alles en iedereen beledigen).
Maar Pence is een een christenfundamentalist. Kees van der Staaij is een gematigd politicus in vergelijking met Pence. Toch zie ik users op dit forum niet massaal weglopen met de SGP.
Maar was jij fan van Pence geweest als hij niet aan Trump was gekoppeld? Ik waag dat te betwijfelen. De opvattingen en levenswijze van Pence staan namelijk haaks op hoe de meeste Nederlanders zijn opgevoed. Persoonlijk vind ik Pence een doodeng mannetje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand die perfect geplaatst is naast Trump, hij is de rustige man en steunt de president in alle tijden.
Niet direct, hoewel je het zal verbazen is Tulsi Gabbard van de democraten 1 van mijn favorieten, en dat is niet alleen omdat ze er leuk uitziet. Met Gabbard zou in mijn ogen Biden meer kans maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar was jij fan van Pence geweest als hij niet aan Trump was gekoppeld? Ik waag dat te betwijfelen. De opvattingen en levenswijze van Pence staan namelijk haaks op hoe de meeste Nederlanders zijn opgevoed. Persoonlijk vind ik Pence een doodeng mannetje.
Toch opvallend dat de Law and Order party die mensen opgesloten wil zien problemen heeft met iemand die "thugs" zoals zij ze noemen opsluit. Snappen ze het nog een beetje daar? Willen ze nu wel of niet criminelen opsluiten?quote:
Leg even uit wie er precies de regels veranderd? Ik zie nog geen enkel teken bij de Democraten maar wel bij de Republikenen.quote:Senate Majority Leader Mitch McConnell vowed again Wednesday to block President Obama's Supreme Court nomination, saying the American people should have a "voice" in the process.
https://www.npr.org/2016/(...)rson?t=1602150827829
McConnell kon die block doen volgens de regels. Voor het packen van de courts maken de democraten nieuwe regels. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch opvallend dat de Law and Order party die mensen opgesloten wil zien problemen heeft met iemand die "thugs" zoals zij ze noemen opsluit. Snappen ze het nog een beetje daar? Willen ze nu wel of niet criminelen opsluiten?
En de tweede:
[..]
Leg even uit wie er precies de regels veranderd? Ik zie nog geen enkel teken bij de Democraten maar wel bij de Republikenen.
Democraten zouden dat dan ook mogen doen, volgens de regels.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
McConnell kon die block doen volgens de regels. Voor het packen van de courts maken de democraten nieuwe regels. Dat is het verschil.
Nou nee, dat is gewoon niet waar, als de Democraten de meerderheid in de Senaat hebben dan zeggen de regels ook nu al dat zij het SC mogen wijzigen qua aantallen rechters. Die regels bestaan dus al en net zoals de regel nu bestaat dat de Senaat een nieuwe rechter mag benoemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
McConnell kon die block doen volgens de regels. Voor het packen van de courts maken de democraten nieuwe regels. Dat is het verschil.
Nee dan moeten ze eerst nieuwe regels schrijven. Die goedkeuren. En dan kan dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Democraten zouden dat dan ook mogen doen, volgens de regels.
Precies. Het mag dus gewoon als ze dat zouden kunnen en willen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee dan moeten ze eerst nieuwe regels schrijven. Die goedkeuren. En dan kan dat.
Da's gek want ik zie een aantal wetsvoorstellen van Republikeinen in het recente Obama verleden om de regels te veranderen en rechters te verwijderen van SC's en Appeals courts om meerderheden te behouden. Of wist je niet dat dit voorgesteld was? Regels veranderen om politieke redenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:08 schreef Sjemmert het volgende:
En dan doen de democraten er 4 bij. Daarna de republikeinen nog 4 erbij. En voor je het weet hebben ze 101 SC rechters. Allemaal omdat de democraten niet tegen hun verlies kunnen.
Omdat de GOP, als minderheidsclubje, de boel in haar voordeel probeert te saboteren, bedoel je?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:08 schreef Sjemmert het volgende:
En dan doen de democraten er 4 bij. Daarna de republikeinen nog 4 erbij. En voor je het weet hebben ze 101 SC rechters. Allemaal omdat de democraten niet tegen hun verlies kunnen.
Maar als het allemaal zo'n goed plan is waarom komen Biden en Harris er dan niet gewoon openlijk voor uit ?
Dit komt voort uit een Trump tweet, he? Tenzij je wil beweren dat de tweet niet van Trump was omdat er geen spelvouten in staan. Dat accepteer ik dan weer wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer over Trump gaan? Alvast dank.
Maar als het allemaal zo'n goed plan is waarom komen Biden en Harris er dan niet gewoon openlijk voor uit ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's gek want ik zie een aantal wetsvoorstellen van Republikeinen in het recente Obama verleden om de regels te veranderen en rechters te verwijderen van SC's en Appeals courts om meerderheden te behouden. Of wist je niet dat dit voorgesteld was? Regels veranderen om politieke redenen.
Maar natuurlijk doen Republikeinen dat nooooooooooooooit, toch? Kortom, dit is gewoon hypocriet gelul gebaseerd op helemaal niets want er is geen regel van de Democraten.
Biden/Harris hebben in de jaren voordat boze oranje Trump aan de macht kwam er voor gezorgd dat miljoenen zwarten in de cel kwamen voor kleine delicten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch opvallend dat de Law and Order party die mensen opgesloten wil zien problemen heeft met iemand die "thugs" zoals zij ze noemen opsluit. Snappen ze het nog een beetje daar? Willen ze nu wel of niet criminelen opsluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp goed, waar Trump wellicht staat voor Law & Order, betekent dit niet mensen die wiet bij zich hebben of andere minor crimes. Ze staan voor andere normen en waarden daarin, geen racistische wetten die minderheden benadelen. Deze racistische wetten die de democraten altijd hebben gehandhaafd en voor hebben gestreden, zelfs toen Obama aan de macht was.
Maar nog even wat anders,
Jullie missen mij wel in het politieke topic hé? komt iedereen hier nu allemaal weer Trump bashen? in eindelijk een topic waar mensen positief zijn over Trump en het wat minder serieus is.
Gek hé, dat tegengeluid toch best fijn is. Anders zijn er geen discussies meer hé op dit fora. God wat zou dat moeilijk zijn tegenwoordig als moderator en saai, iedereen die dezelfde mening heeft en je hoeft iig niks meer te modden.
Iedereen met een andere mening wordt in een hoekje gedrukt en krijgt een stempel op dit fora. Die verlaten het fora ook weer snel, laten we deze beschrijven als de "stille" stemmers. Die thuis niet veilig meer kunnen slapen omdat ze Trump/PVV/FvD steunen.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Het Biden topic is natuurlijk dood.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer over Trump gaan? Alvast dank.
Ze gaan helemaal niet op het lulverhaal van de Trump campagne in.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar als het allemaal zo'n goed plan is waarom komen Biden en Harris er dan niet gewoon openlijk voor uit ?
Toch al 1 reactie hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het Biden topic is natuurlijk dood.
Google foto's Google Nieuwsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Arme stakker!![]()
[..]
De slachtofferol is strong in this one!
Is meer dan ik verwacht had eerlijk gezegd. Terechte comment was die ene wel, was inderdaad een goede speech.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:14 schreef epicbeardman het volgende:
Gek hé, dat tegengeluid toch best fijn is. Anders zijn er geen discussies meer hé op dit fora. God wat zou dat moeilijk zijn tegenwoordig als moderator en saai, iedereen die dezelfde mening heeft en je hoeft iig niks meer te modden.
Tegengeluid is best fijn, maar je hebt liever geen tegengeluid in het grote Donald Trump-topic. Begrijp ik dat correct?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Google foto's Google Nieuws
Waarom hebben jullie Biden stemmers zo'n saai levend dat jullie in een overduidelijk pro Trump topic nog continue jullie gal moeten spuwen. Leave us Trumper's alone! Het zit jullie wel erg hoog allemaal.
Ik wil die negativiteit niet in dit topic van de Trump haters. Die zijn echt al 4 jaar lang depressief.
Erg typerend dat een POL-veelposter direct weer op de man moet gaan spelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Arme stakker!![]()
[..]
De slachtofferol is strong in this one!
In mijn optiek (zeker als je naar de openingspost kijkt) is dit een Trump adoratie topic, half voor de memes, half voor de serieuze discussies. Ik vind het niet erg om mijn mening te delen n.a.v. mijn postings maar ik hoef hier niet de discussie aan te gaan over allerlei randzaken en weer diep in te gaan op de materie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:30 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Tegengeluid is best fijn, maar je hebt liever geen tegengeluid in het grote Donald Trump-topic. Begrijp ik dat correct?
En even ter verduidelijking: is dit het grote Donald Trump-topic (om alles mbt Trump te bespreken), of is dit het grote Donald Trump fan-topic (waar niet-fans liever niet gewenst zijn). Is wel een verschil denk ik.
Leuk geprobeerd maar de vraag werd gesteld door Wallace niet door Trump en de suggestie voor het packen van de courts komt ook bij de democraten vandaan. Ik heb vannacht niet gekeken maar begrijp dat Harris dezelfde vraag werd gesteld door de moderator. Net als eerder op TV weigerde ze ook antwoord te geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal niet op het lulverhaal van de Trump campagne in.
Fair enough. Ik vroeg het alleen maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
In mijn optiek (zeker als je naar de openingspost kijkt) is dit een Trump adoratie topic, half voor de memes, half voor de serieuze discussies. Ik vind het niet erg om mijn mening te delen n.a.v. mijn postings maar ik hoef hier niet de discussie aan te gaan over allerlei randzaken en weer diep in te gaan op de materie.
Ik weet dat het waarschijnlijk een heel hoog triggergehalte gaat hebben voor democraten die toevallig hier terecht komen, maarja de Biden supporters hebben hen eigen topic daarvoor, jullie mogen ons wel uitlachen in jullie eigen topic.
De negativiteit die wordt meegebracht in de discussies die in POL is niet echt toepasselijk in een adoratie topic. Er gaan daar mensen dieper in op zaken dan mening Amerikaan zal interesseren. Dat vergt voor mij te veel tijd (en mijn baas) en is het dus niet waard, want uiteindelijk hebben wij toch geen invloed op de uitkomst.
Het is een openbaar fora dus dat mag zeker, maar de consensus hier zal toch pro Trump hier zijn ga ik vanuit en er zal niet ingegaan worden op elke vraag n.a.v. tweet/filmpje die pro Trumpers posten. Voor discussies wend ik mij liever naar andere topics.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar ik kan niet garanderen dat anderen er hetzelfde over denken en wél de behoefte voelen om hier een tegengeluid willen laten horen.
Wel vreemd. Eerst zeur je dat dit een positief topic over Trump moet zijn en vervolgens ga je zelf Biden af lopen kraken hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Positiviteit! Het is echt waarheid wat hij post.
Biden afkraken is wat anders dan iemand afkraken omdat hij op Biden stemt...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel vreemd. Eerst zeur je dat dit een positief topic over Trump moet zijn en vervolgens ga je zelf Biden af lopen kraken hier.
Neem een standpunt in en doe er wat mee.
Hoezo is iedereen zo bang voor de debatten? Waarom willen ze Trump forceren om een debat via microsoft skype of teams te doen? Debatten zijn pas 15 oktober en Trump is al reeds corona vrij. Genoeg tijd om lekker te chillen voor Trump met zijn twitter account in het Witte Huis, lekker in quarantaine.quote:
Wat is er mis met een virtueel debat?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoezo is iedereen zo bang voor de debatten? Waarom willen ze Trump forceren om een debat via microsoft skype of teams te doen? Debatten zijn pas 15 oktober en Trump is al reeds corona vrij. Genoeg tijd om lekker te chillen voor Trump met zijn twitter account in het Witte Huis, lekker in quarantaine.
Nee die debatten gaan wel door, in person! Zelfs Joe kan dat niet weigeren want anders komt hij ook slecht in het nieuws, alsof hij niet meer durft.
Serieus?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef epicbeardman het volgende:
[...]
Het was trouwens helemaal geen vlieg.. maar Sniffer Biden opzoek naar haren!
[ afbeelding ]
Omdat je weet dat Biden's kamp het wil zodat hij 10 teleprompters naast hem kan hebben plus schermen met verschillende teksten die hij moet gebruiken. Iedereen weet dat thuis debatteren vals spelen is. Dan zal het nog eerder uitgesteld worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is er mis met een virtueel debat?
Oh jeetje nu heb jij mij echt heel erg te pakken zeg, wauw.. not.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
Gatverdamme, die Biden met z'n teleprompters heel de tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrees dat jij en ik een ander beeld hebben van wat iemand een sterk debater maakt. Trump liep vorige overal doorheen te tetteren en kwam niet veel verder dan het afvuren van persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh jeetje nu heb jij mij echt heel erg te pakken zeg, wauw.. not.
Iedereen weet dat Biden faalt in debatteren, dat hij afgelopen keer totaal afgebluft werd door de alpha male gorilla Trump, het beest.
Maar snap je niet dat Trumps hele retoriek het "alpha" mannetje is? Het trots zijn op wie je bent en je land. Hij won het debat op het feit dat Biden totaal geen inbreng heeft gehad, het was het hele debat.. all about Trump.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrees dat jij en ik een ander beeld hebben van wat iemand een sterk debater maakt. Trump liep vorige overal doorheen te tetteren en kwam niet veel verder dan het afvuren van persoonlijke aanvallen.
Niet dat Biden nou zo sterk was, maar wat Trump deed had geen ene reet met debatteren te maken.
Trump z'n 'alpha male' optreden heeft anders niet geleid tot een boost in de peilingen. Sterker, zelfs Rasmussen meldt dat Biden na het debat verder is uitgelopen. Dus uiteindelijk lijkt Trump er weinig mee op te schieten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar snap je niet dat Trumps hele retoriek het "alpha" mannetje is? Het trots zijn op wie je bent en je land. Hij won het debat op het feit dat Biden totaal geen inbreng heeft gehad, het was het hele debat.. all about Trump.
Ik zeg niet dat het sterk debatteren is, maar het is wel een tactiek om je tegenstander totaal te overrompelen, terwijl ze al heel lang weten hoe jij het gaat spelen. Het enige wat Biden deed net zoals Kamala was het absurde glimlachen, waardoor ze erg kinderachtig overkwamen.
Pence pakte gisteren Harris heel subliem aan. Met autoriteit en kalmte, zelfzekerheid en standvastigheid. Het staat zeker 2-0 voor het team van Trump.
De consensus is dat het 2 - 0 staat voor het team van Biden hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar snap je niet dat Trumps hele retoriek het "alpha" mannetje is? Het trots zijn op wie je bent en je land. Hij won het debat op het feit dat Biden totaal geen inbreng heeft gehad, het was het hele debat.. all about Trump.
Ik zeg niet dat het sterk debatteren is, maar het is wel een tactiek om je tegenstander totaal te overrompelen, terwijl ze al heel lang weten hoe jij het gaat spelen. Het enige wat Biden deed net zoals Kamala was het absurde glimlachen, waardoor ze erg kinderachtig overkwamen.
Pence pakte gisteren Harris heel subliem aan. Met autoriteit en kalmte, zelfzekerheid en standvastigheid. Het staat zeker 2-0 voor het team van Trump.
Peilingen zijn irrelevant, dat zullen wij straks nog wel zien hoe gelijk deze hebben. Ik hecht daar sinds 2016 geen waarde aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump z'n 'alpha male' optreden heeft anders niet geleid tot een boost in de peilingen. Sterker, zelfs Rasmussen meldt dat Biden na het debat verder is uitgelopen. Dus uiteindelijk lijkt Trump er weinig mee op te schieten.
Same story 2020..?quote:The media created a false narrative about the 2016 presidential campaign, and most polling reinforced it.
Controversy was the name of the media game, most of it focused on Republican Donald Trump, and many media outlets, most prominently the New York Times, and many pollsters were saying little over a month ago that Democrat Hillary Clinton had already won. But the three daily tracking polls – the Los Angeles Times, IBD/TIPP and Rasmussen Reports – consistently showed a much tighter race.
In a survey released just yesterday, most voters told us that the election would be decided on the controversies that surrounded the presidential candidates, not the issues.
https://www.rasmussenrepo(...)ues_matter_after_all
Nope. Zij won de popular vote, niet Trumpquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Peilingen zijn irrelevant, dat zullen wij straks nog wel zien hoe gelijk deze hebben. Ik hecht daar sinds 2016 geen waarde aan.
Grappig is ook dat je rasmussen aanhaalt omdat de "linkse" mensen dit beschouwen als een "rechtse" site. Omdat ze niet Trump continue afschrijven. Dus zelfs op zijn rechtse sites doet hij het niet goed!
In 2016 hadden ze wel leuke uitspraak trouwens
[..]
Same story 2020..?
Het iemand overschreeuwen werkte wel blijkbaar tegen Hillary
Ja dus? En als zal Biden deze keer weer popular vote winnen, maar Trump de electoral? wie is er dan nog 4 jaar president?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Zij won de popular vote, niet Trump
Trump gedroeg zich als een lul in het debat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik schat Trump bij de verkiezingen geheel kansloos. Denk dat hij een recordverlies gaat boeken, ook in van oudsher rode staten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dus? En als zal Biden deze keer weer popular vote winnen, maar Trump de electoral? wie is er dan nog 4 jaar president?Peilingen.. altijd maar die peilingen
Dat is je wens en je droom. De werkelijkheid zal veel meer pijn doen, bereid je maar alvast voorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik schat Trump bij de verkiezingen geheel kansloos. Denk dat hij een recordverlies gaat boeken, ook in van oudsher rode staten.
En daarna zal hij aangeklaagd worden voor zijn misdaden en veroordeeld.
Dat is je wens en je droom. De werkelijkheid zal veel meer pijn doen, bereid je maar alvast voorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is je wens en je droom. De werkelijkheid zal veel meer pijn doen, bereid je maar alvast voor
Denk jij dat Trump de rust-belt Staten weer gaat winnen. 4 jaar geleden won hij die met minimaal verschil, nu ligt hij daar nog verder achter. Dan kan je wel lacherig doen over peilingen, maar die zijn ook niet volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is je wens en je droom. De werkelijkheid zal veel meer pijn doen, bereid je maar alvast voor
Kunnen we die aftrekken van de miljoenen votes die Clinton meer dan hem won of werkt dat zo niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dus? En als zal Biden deze keer weer popular vote winnen, maar Trump de electoral? wie is er dan nog 4 jaar president?Peilingen.. altijd maar die peilingen
Is deze tweet misschien een goede peiling?
[ twitter ]
500k likes
Prima, maar uit niets blijkt dat Trump profijt heeft gehad van dat maffe optreden tijdens het debat met Biden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Peilingen zijn irrelevant, dat zullen wij straks nog wel zien hoe gelijk deze hebben. Ik hecht daar sinds 2016 geen waarde aan.
Grappig is ook dat je rasmussen aanhaalt omdat de "linkse" mensen dit beschouwen als een "rechtse" site. Omdat ze niet Trump continue afschrijven. Dus zelfs op zijn rechtse sites doet hij het niet goed!
In 2016 hadden ze wel leuke uitspraak trouwens
[..]
Same story 2020..?
Het iemand overschreeuwen werkte wel blijkbaar tegen Hillary
Waarom zou het pijn doen? Uiteindelijk zal het mij een rotzorg zijn wie er wint. Ik woon toch niet in de VS.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
We lopen te discussieren over een beeld dat wordt voorgeschets vanuit paar media outlets in amerika, wellicht reddit en twitter er bij en je hebt.. zoals rasmussen zegt: The media created a false narrative about the 2016 presidential campaign, and most polling reinforced it.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima, maar uit niets blijkt dat Trump profijt heeft gehad van dat maffe optreden tijdens het debat met Biden.
Zoals ik al eerder had aangegeven zou mijn vote gaan naar Tulsi Gabbard, Trump is leuk omdat hij zo veel mensen irriteert. Zoals dat hier alle bekende namen uit POL alweer Trump proberen te demoniseren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou het pijn doen? Uiteindelijk zal het mij een rotzorg zijn wie er wint. Ik woon toch niet in de VS.
Heb het idee dat jij er meer emotioneel over bent.
Ik zou het oprecht wel vervelend vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou het pijn doen? Uiteindelijk zal het mij een rotzorg zijn wie er wint. Ik woon toch niet in de VS.
Heb het idee dat jij er meer emotioneel over bent.
Daarom, pollsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dezelfde Rasmussen die Biden - Trump op 52% - 40% had gister?
+12 ligt prima in lijn met andere polls, voor de verandering. Succes met je duimzuigerij dat polls niks zeggen, zoals je alles ontkent wat niet strookt met je vooringenomen wereldbeeld hierover.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom, pollslaten we aub stoppen met peilingen. Dit is een pro-adoratie-Trump topic. Geen 538 FAKE news polls echochamber.
Oh, heb jij dat afgesproken met iemand of zo? Als je mij kan leten wie dat bepaald heeft dan zou ik je daar erkentelijk voor zijn want dat is niet wat ik gisteren hoorde van de FA's.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom, pollslaten we aub stoppen met peilingen. Dit is een pro-adoratie-Trump topic. Geen 538 FAKE news polls echochamber.
En dus heeft het niet gewerkt tegen Hillary Clinton.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is deze tweet misschien een goede peiling?
[ twitter ]
500k likes
Wat? mag een fan topic van Trump ook al niet meer? jeetje de mensen met andere mening worden overal verbannen of niet. Kijk hoe dit topic aangemaakt is. Het is een pro Trump topic en nog komen de Biden trolls hen zure leven reflecteren in dit topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, heb jij dat afgesproken met iemand of zo? Als je mij kan leten wie dat bepaald heeft dan zou ik je daar erkentelijk voor zijn want dat is niet wat ik gisteren hoorde van de FA's.
Hij durft niet? Laf hoor...quote:
Huh, hoezo is dit een adoratie topic? Dit is het gewoon het Grote Trump Topic. Iedereen is welkom.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ach, het presidentschap van Trump is wel vermakelijk. Het is boeiend schouwspel en biedt een gruwelijk inkijkje in de ziel van politiek Amerika.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht wel vervelend vinden.
Ik denk dat al die Trump trolletjes het heel weinig kunnen boeien. Als Trump verliest hebben ze 4 jaar kunnen lachen en zoeken ze weer wat anders.
En jij mag zo pro-Trump zijn als je maar wilt maar jij bepaalt niet wie hier wat mag posten. Iedereen is welkom en iedereen mag hier posten binnen de gebruikelijke grenzen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? mag een fan topic van Trump ook al niet meer? jeetje de mensen met andere mening worden overal verbannen of niet. Kijk hoe dit topic aangemaakt is. Het is een pro Trump topic en nog komen de Biden trolls hen zure leven reflecteren in dit topic.
Je vindt het niet jammer voor klimaatbeleid en het verlies van een bondgenoot in de strijd voor democratie en Westerse waarden (en ja, ik weet, daar denken veel mensen ook enigszins terecht wat anders over, want ze hebben bv. ook geregeld een dictator geïnstalleerd)?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het presidentschap van Trump is wel vermakelijk. Het is boeiend schouwspel en biedt een gruwelijk inkijkje in de ziel van politiek Amerika.
Hij is volgens mij vooral blij dat hij er niet woontquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je vindt het niet jammer voor klimaatbeleid en het verlies van een bondgenoot in de strijd voor democratie en Westerse waarden (en ja, ik weet, daar denken veel mensen ook enigszins terecht wat anders over, want ze hebben bv. ook geregeld een dictator geïnstalleerd)?
Natuurlijk is dat jammer, maar als Nederlander zonder stemrecht in de VS doe ik er ook weinig aan. Daarom beschouw ik het presidentschap van Trump maar als een fascinerend schouwspel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je vindt het niet jammer voor klimaatbeleid en het verlies van een bondgenoot in de strijd voor democratie en Westerse waarden (en ja, ik weet, daar denken veel mensen ook enigszins terecht wat anders over, want ze hebben bv. ook geregeld een dictator geïnstalleerd)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |