SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hoef niet voor altijd te leven, maar die corona mag nu wel weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Omdat het net de lapo was:Genesis - Living Forever
Dat moet soms ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het niet geworden. Gewoon ongezond bij een snackbar. Zo'n dag is het gewoon.
Ik voel op dit moment alleen koud.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Elton John - Can You Feel The Love Tonight?
Een titelsong die vele malen beter is dan die van de remake...
Ik had nog een nummer van Frost klaarstaan. Misschien moet ik dat dan maar overslaan...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel op dit moment alleen koud.
Van liefde hoor je het warm te krijgen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had nog een nummer van Frost klaarstaan. Misschien moet ik dat dan maar overslaan...
quote:
dank uquote:
Is Raf nou een beetje de sfeer aan het verpesten?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, een verzoekje van Rafeiro, min of meer. Die wilde iets uit The Lion King horen.
Tegenwoordig is het eerder nacht onder een flink dekbed.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
The Moody Blues - Nights In White Satin
(verzoekje van Livelink)
Hierna: een bijzondere nieuwe cover; ik vertel er zo meer over
Mooi nummer wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:54 schreef just me het volgende:
Melting, hier moet je het toch warm van krijgen
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variantquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het eerder nacht onder een flink dekbed.
goed bezig !!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag bij de makelaar geweest, wat wijzer geworden en het klopte aardig wat ik beredeneerd had qua tijdslijn. In januari horen we wat van de kopersbegeleider van de aannemer, dus voorlopig alleen maar hypotheek regelen, de rest komt later.
Ik had ook niet verwacht dat je alleen in 'n overhemd zou zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi nummer wel.
Maar zit nog steeds met een vest aan.
Oh hellup, nu komt spontaan ‘ ik wil met jou wel zeven weken...’ opborrelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variant
Breng Vout nou niet op een idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variant
Wilde Nacht onder dekbed zou het dan eerder worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat een verzoekje, Symph?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest vanmiddag heel erg aan een bepald liedje denken
Is dat een verzoekje of een mededeling?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest vanmiddag heel erg aan een bepald liedje denken
Nee geen verzoekje hoor. Is geen radiomateriaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat een verzoekje of een mededeling?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
Ik heb wel eens een betere timing gehad geloof ik.
Ja, het wordt even doorbijten, een paar minuten. Ga even koffie zetten of zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
Dat ziet er met 1,5 meter afstand volgens mij best grappig uit.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb dat nummer sinds 1981 nooit meer gehoord maar ik zong het zo weer mee
Ik heb wel erger gehoord. Hierna iets dat er goed bij past, volgens mij ook nog redelijk uit dezelfde regio...quote:
Als je Rob de Nijs gaat draaien knoop ik je aan de hoogste boomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb wel erger gehoord. Hierna iets dat er goed bij past, volgens mij ook nog redelijk uit dezelfde regio...
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je Rob de Nijs gaat draaien knoop ik je aan de hoogste boom
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Welk nummer wil je zeker niet horen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
’Heel erg kut’ kwam frequent voorbij bij de afkondigingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:11 schreef Symphonic het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
Mijn aankondiging zaterdag was wat minder subtiel
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
’Heel erg kut’ kwam frequent voorbij bij de afkondiging
Ik ga niet m'n eigen dood tegemoet draaien...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk nummer wil je zeker niet horen?
just me ging zo meteen nog een verzoekje doen.
Toch is het wel een goed nummerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Een band met een drummer die niet kon drummen (en ik bedoel niet Ringo Starr) en een zangees die eigenlijk niet kan zingen en steenkolen Engels zingt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga niet m'n eigen dood tegemoet draaien...
Dit had dus zo van Metallica kunnen zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Een band met een drummer die niet kon drummen (en ik bedoel niet Ringo Starr) en een zangees die eigenlijk niet kan zingen en steenkolen Engels zingt
Dat vind ik een hele mooie zin eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga niet m'n eigen dood tegemoet draaien...
Geen ideequote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
Is dit niet van die tv serie? Divorce of zoiets?
Daar ben ik inderdaad ook geen fan vanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit had dus zo van Metallica kunnen zijn
The Lays?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: The Smiths in een ander jasje....
Valerie is dan wel goed gedaan, aan de rest ga ik me maar niet wagenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Staat op hetzelfde album als Valerie. Allemaal covers op die plaat.
Dat magquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik een k*tnummer als ik zo vrij mag zijn.
Graag gedaan, fijne avond verderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn overgeschakeld naar de tv. Dank u, Elfje
Ik heb de ketens van me afgeschudquote:
Jij bent binnenkort weer opnieuw geketend aan een nieuwe kabouter.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent binnenkort weer opnieuw geketend aan een nieuwe kabouter.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent binnenkort weer opnieuw geketend aan een nieuwe kabouter.
Eerst maar eens afwachten hoe het met bezoek gaat.... en of ik de baby mag vasthouden..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dat vind ze helemaal niet erg.
Niks gaat zomaar of gemakkelijk nu. Maar de vreugde zal er niet minder om zijn, denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten hoe het met bezoek gaat.... en of ik de baby mag vasthouden..
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten hoe het met bezoek gaat.... en of ik de baby mag houden..
Draai in ieder geval tot 21.00. Mooi moment voor mij om mijn bed in te duiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik doorga met draaien, maar als jullie nog leuke verzoekjes / suggesties hebben, dan blijven ze welkom.
Het zal anders zijn.... maar blij zal ik zeker zijn als hij geboren isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks gaat zomaar of gemakkelijk nu. Maar de vreugde zal er niet minder om zijn, denk ik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je de baby niet houden, just me.
Die is van Junior.
Dat gaat zeker lukkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Draai in ieder geval tot 21.00. Mooi moment voor mij om mijn bed in te duiken.
Ga nog even een verzoekje verzinnen.
Try me...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand iets waar ik lomp en onbenullig tegen aan kan slaan?
laat ze dat lekker onderling uitzoeken en jou er buiten latenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg een mail waar ik zo boos van wordt. Iemand uit de begeleiding die de acties van een andere zorgverlener niet snapt en er zelf boos van wordt. Hoe moet ik me dan normaal blijven gedragen. Doe ik dat wel hoor, maar sad panda wordt wel droeviger en droeviger zo.
Graag gedaan, tot de volgende keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken.
Thanks voor zover Elf!
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef just me het volgende:
Zaterdag gaat de oudste kabouter haar zwemdiploma C halen en ik mag gaan kijken
![]()
Welterusten brother52quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken.
Thanks voor zover Elf!
Deze ken ik niet, volgens mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Het is zo onderhand traditie![]()
Pet Shop Boys - My October Symphony
Ze komen me keurig ophalen en brengen me zondag weer naar huis, even lekker wegquote:
Fijne avond.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken.
Thanks voor zover Elf!
Weekendje weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ze komen me keurig ophalen en brengen me zondag weer naar huis, even lekker weg
![]()
Onprofessioneel hoor om dat naar jou te mailen. Slaan doe ik meestal met de deuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg een mail waar ik zo boos van wordt. Iemand uit de begeleiding die de acties van een andere zorgverlener niet snapt en er zelf boos van wordt. Hoe moet ik me dan normaal blijven gedragen. Doe ik dat wel hoor, maar sad panda wordt wel droeviger en droeviger zo.
Een heel weekend in een zwembad zitten...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ze komen me keurig ophalen en brengen me zondag weer naar huis, even lekker weg
![]()
Goedenavondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een heel weekend in een zwembad zitten...![]()
En hallo!
Ze gaat gewoon een weekendje naar Centerparcs.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hallo!
Toen ze haar A-diploma ging halen was het een hele leuke happening, nu dan op voor haar C dan maar even zweten in het zwembad met 'n mondkapje opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hallo!
Ik vind het ook geen klap aan, die oefenpotjes. Meestal een kwelling om naar te kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, zie het, NL elftal.
Dat is voor mensen uit de provincie zonder clubliefde...
Pffff, heel veel succes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ze haar A-diploma ging halen was het een hele leuke happening, nu dan op voor haar C dan maar even zweten in het zwembad met 'n mondkapje op
Oops, dat is minderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pffff, heel veel succes.
Ik mag morgen naar de uitvaart van de buurman met mondkapje...
Het Nederlands elftal is sowieso niks.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen klap aan, die oefenpotjes. Meestal een kwelling om naar te kijken.
Da's minderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pffff, heel veel succes.
Ik mag morgen naar de uitvaart van de buurman met mondkapje...
Ik vind alles best.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie zo nog zin in een blokje up-tempo, of zal ik geleidelijk gaan afbouwen?
wat mij betreft mag je rustig gaan afbouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie zo nog zin in een blokje up-tempo, of zal ik geleidelijk gaan afbouwen?
Ga ik dat doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je rustig gaan afbouwen
Dit is een fijne.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg had ik deze plaat nog nooit gedraaid, dat terwijl het toch echt een prima nummer is...Duran Duran - Ordinary World
Ik vind het een leuke traditie dat je sinds enige tijd steeds een song uitkiest die ik een paar dagen daarvoor heb gedraaid...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg had ik deze plaat nog nooit gedraaid, dat terwijl het toch echt een prima nummer is...Duran Duran - Ordinary World
Nee. Als ik al iets van mezelf zou draaien, zou ik nooit zo arrogant zijn om dat "het beste" te noemenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog één nieuw nummer, dat ik ook meteen maar bekroon tot de beste van de week. Het is nog Nederlands ook, sterker nog... de maker is in Zwolle geboren.
Ik wilde het niet vragen.quote:
Ook dit is me dan totaal weer ontgaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke traditie dat je sinds enige tijd steeds een song uitkiest die ik een paar dagen daarvoor heb gedraaid...
Ik durf dat gewoonquote:
Klinkt ook oer Hollands...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Beetje rare plaat, maar ik vind het erg goed in elkaar zitten:Delic feat. Huda & Benjamin Herman - Rise Up
Ik heb laatst vooraf een keer iets gedraaid dat ik zelf heb gemaakt. Alleen Rafeiro heeft daar geloof ik iets van meegekregenquote:
Nee, German is Duits op z'n Engels. Niet op z'n Nederlands.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Spaans, dus German.
En dat is Duits...
Dan luister ik die nog even mee af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog drie liedjes, dan zet ik er een punt achter
Ik hoor er van alles in. Ook wel een beetje Apollo 440, maar ook dingen als Parov Stelar of Caravan Palace.quote:
Erg bekend zijn ze niet, alleen de laatstequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan luister ik die nog even mee af.
Kiteman, Cheb Kaled, van alles wat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor er van alles in. Ook wel een beetje Apollo 440, maar ook dingen als Parov Stelar of Caravan Palace.
Heb je de hele fles al opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Mijn wijntje hakt er aardig in. Deze muziek past daar wel prima bij eigenlijk.
Gelukkig maar. Voor hetzelfde geld werkt de muziek averechtsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Mijn wijntje hakt er aardig in. Deze muziek past daar wel prima bij eigenlijk.
1 glas maar. Ik drink de laatste tijd weinig, dus daarom heeft het waarschijnlijk wel effect.quote:
Heb je al gegeten wel?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
1 glas maar. Ik drink de laatste tijd weinig, dus daarom heeft het waarschijnlijk wel effect.
Niet eindigen met Youp van 't Hek s.v.p...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Voor hetzelfde geld werkt de muziek averechts
Ja, snackbar voer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al gegeten wel?
Want een goede bodem scheelt ook wel.
rustig aanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
1 glas maar. Ik drink de laatste tijd weinig, dus daarom heeft het waarschijnlijk wel effect.
Zal niet gebeuren, wees niet bangquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eindigen met Youp van 't Hek s.v.p...
Ik weet dat ze dat ging eten. Niet dat ze al gegeten had.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, snackbar voer.
Wel op blijven letten. Of minder drinken...
Ja, pas na het eten heb ik mijn wijntje genomen. Anders lag ik nu onder mijn bureauquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al gegeten wel?
Want een goede bodem scheelt ook wel.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, pas na het eten heb ik mijn wijntje genomen. Anders lag ik nu onder mijn bureau
Het was wel mooi.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eindigen met Youp van 't Hek s.v.p...
Nee, komt goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil je niet weer somber hebben...
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
Luistert onze mystery guest nog mee trouwens? De vriendin van Melting.
Wat krijgen we nou?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
Luistert onze mystery guest nog mee trouwens? De vriendin van Melting.
Iemand die in 2011 ook bij de radio zat.quote:
Een oude bekende van Melting. Feyenoord supportster, spanje.quote:
charmed angel denk ikquote:
Of ligt het aan de wijn dat je nu een belletje hoort rinkelen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een oude bekende van Melting. Feyenoord supportster, spanje.
Vaag doet die combinatie mij een belletje rinkelen, maar net niet helemaal.
En nog een hint. Ik weet wel bijna zeker wie het is, maar kom er net niet op.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En nog een hint. Ik weet wel bijna zeker wie het is, maar kom er net niet op.
quote:
Nou..... nee, ik droom toch wel ergens anders over, hoop ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord voor vanavond:The Mamas and the Papas - Dream A Little Dream Of Me
Gedurende '40-'45 zaten ze ook bij de radio, is ook lang geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Iemand die in 2011 ook bij de radio zat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord voor vanavond:The Mamas and the Papas - Dream A Little Dream Of Me
Toen hadden ze ook een engel, Marlenequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedurende '40-'45 zaten ze ook bij de radio, is ook lang geleden.
Toen hadden ze wel ook muziek zoals dit...
Ah, die.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een oude bekende van Melting. Feyenoord supportster, spanje.
Vaag doet die combinatie mij een belletje rinkelen, maar net niet helemaal.
Nee, het origineel is nog ouder. Maar bij mijn weten is hun versie wel de bekendste.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat dit van The Mamas and the Papas was. Is dit het origineel?
Klopt, maar ze woont blijkbaar alweer 1,5 jaar in Nederland.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die.
Die was toch naar Spanje vertrokken of zo en werkte daar in een bar?
Der Weisse Engel...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook een engel, Marlene
Dan ga ik met een engelachtige glimlach afsluitenquote:
Welterustenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:17 schreef Melting het volgende:
Nogmaals dank, 11.
Nu kan ik richting bed.
Fijne avond/welterusten allemaal.
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kopje koffie om het goed te maken?
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Rafeiro en Melting.
Geen ruzie maken hoor.
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Dat wordt weer een wandeling in de regen vandaag
Kabouterlaarsjes aan en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Waarom blijf je niet gewoon binnen dan, just me?
Of wil jij gewoon graag in de plassen springen?
Ik denk niet dat just me die laarsjes passen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kabouterlaarsjes aan en gaan met die banaan.
Precies, sommige mensen zouden willen dat ze door de regen konden wandelen...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Dat wordt weer een wandeling in de regen vandaag
Doel je nou op mensen zonder benen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen zouden willen dat ze door de regen konden wandelen...
Ola!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Dat zeker ... sterkte straksquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Melting het volgende:
[..]
In welke tijdzone zit je?
Maar goedemiddag.
Shit happens, zeker in die situatie waarbij studenten op elkaars lip willen/moeten bivakkeren en de omgang met anderen (incl. ouders) als vanouds doorgaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
Waar ik gisteren al bang voor was is waarheid. De twee huisgenoten van mijn dochter zijn vandaag allebei positief getest. Mijn dochter heeft nu ook klachten, maar dat kan ook van de stress zijn natuurlijk. Ze zijn vandaag natuurlijk allemaal thuis gebleven en zitten nu in isolatie. Mijn man gaat daar zo meteen een lading boodschappen voor de deur zetten.
De huisgenoten werken allebei in een ziekenhuis en kregen dus een sneltest met na 1 uur al de uitslag. Het is allemaal niet leuk hoor. Ik wist wel dat het heel lastig zou zijn dat dit aan ons voorbij zou gaan met een dochter in een studentenhuis in Utrecht. Nu maar hopen dat ze ons in het weekend niet heeft besmet. Kans lijkt me klein, maar toch.
Ook zonder klachten kun je besmet zijn toch ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:10 schreef livelink het volgende:
Ze hebben alledrie maar milde klachten overigens. En mijn dochter had in het weekend helemaal geen klachten. Wij nu ook niet. Maar extra voorzichtig zijn kan geen kwaad, nee.
Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:10 schreef livelink het volgende:
Ze hebben alledrie maar milde klachten overigens. En mijn dochter had in het weekend helemaal geen klachten. Wij nu ook niet. Maar extra voorzichtig zijn kan geen kwaad, nee.
Je kunt het vaker krijgen, toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben...
Na de uitvaartplechtigheid vanmorgen kwam de echtgenote van de overleden buurman even bij ons.
Ik vroeg haar of ik haar even een troostende hug mocht geven, waarop ze zei: “Ja hoor, ik heb al corona gehad.”...
Dan geeft toch een brede glimlachquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de uitvaartplechtigheid vanmorgen kwam de echtgenote van de overleden buurman even bij ons.
Ik vroeg haar of ik haar even een troostende hug mocht geven, waarop ze zei: “Ja hoor, ik heb al corona gehad.”...
De kans is wel veel kleiner dat je anderen besmet zonder klachten. En mijn dochter is als puber niet zo aanhankelijk tegen ons, dus knuffelen en zo was/is niet aan de orde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ook zonder klachten kun je besmet zijn toch ?
Maar ik begrijp dat je hier weer niet op zit te wachten
Ik kan me voorstellen dat je wel echt behoefte hebt aan een troostende omhelzing bij een uitvaart. Nare situatie zo met corona.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
Waar ik gisteren al bang voor was is waarheid. De twee huisgenoten van mijn dochter zijn vandaag allebei positief getest. Mijn dochter heeft nu ook klachten, maar dat kan ook van de stress zijn natuurlijk. Ze zijn vandaag natuurlijk allemaal thuis gebleven en zitten nu in isolatie. Mijn man gaat daar zo meteen een lading boodschappen voor de deur zetten.
De huisgenoten werken allebei in een ziekenhuis en kregen dus een sneltest met na 1 uur al de uitslag. Het is allemaal niet leuk hoor. Ik wist wel dat het heel lastig zou zijn dat dit aan ons voorbij zou gaan met een dochter in een studentenhuis in Utrecht. Nu maar hopen dat ze ons in het weekend niet heeft besmet. Kans lijkt me klein, maar toch.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is tot op heden bijna nihil.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt het vaker krijgen, toch?
Dat dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
Dan geeft toch een brede glimlach
Oh, dat is inderdaad heel triest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is tot op heden bijna nihil.
En dat interesseert me op dat moment ook helemaal niet.
[..]
Dat dus.
Buuf en Buum hadden allebei geen contact meer met familie en hebben geen kinderen, dus zat buuf vanmorgen in haar eentje op rij 1 in de aula. Ik vind dat hartverscheurend, zo moederziel alleen zitten bij de uitvaart van degene met wie je ruim 50 jaar samen bent geweest.
Er waren alleen (veel!) buren en enkele vrienden.
Ik moest haar dus even huggen en haar antwoord, op z'n plat Amsterdams, was heerlijk ontwapend...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is tot op heden bijna nihil.
En dat interesseert me op dat moment ook helemaal niet.
[..]
Dat dus.
Buuf en Buum hadden allebei geen contact meer met familie en hebben geen kinderen, dus zat buuf vanmorgen in haar eentje op rij 1 in de aula. Ik vond dat hartverscheurend, zo moederziel alleen zitten bij de uitvaart van degene met wie je ruim 50 jaar samen bent geweest.
Er waren alleen (veel!) buren en enkele vrienden.
Ik moest haar dus even huggen en haar antwoord, op z'n plat Amsterdams, was heerlijk ontwapend...
quote:19.00 - 21.00 Melting - Toppers (en nee.... niet die!)
Ik ben op zo'n moment toch te veel mens met gevoel en emoties om dat niet te doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad heel triest.
Lief dat je haar hebt omhelsd![]()
Ik wil geen toppertje, en geen Breezer ananas.quote:
Dappere vrouw inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
De buum blijkt dus aan een acute hersenbloeding te zijn overleden.
De bloedprop was daarna niet zonder risico's op complicaties te verwijderen, waarna buuf besloten heeft hem niet meer te opereren en hem in te laten slapen.
Je moet dat als partner zonder enige familie maar durven te beslissen...
en het is liefde om zoiets te durven beslissenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
De bloedprop was daarna niet zonder risico's op complicaties te verwijderen, waarna buuf besloten heeft hem niet meer te opereren en hem in te laten slapen.
He getsie, dan is het opeens zomaar voorbijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Toch knap dat ze dat heeft beslist. Maar dat is wel echte liefde, denk ik dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
2 dagen achter elkaar snackbar is inderdaad wel veel van het goede.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Moet straks wel nog koken.
Nee, precies.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar snackbar is inderdaad wel veel van het goede.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:01 schreef livelink het volgende:
We belong to the night - Ellen Foley
Dat mag tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeger zou ik geantwoord hebben met 'Mori Aantje'...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vroeger hè...
Tammy Wynette - Stand By Your Man
Nee, s-c-h-e-i-d-e-nquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook leuk.... eerst moet je bij je vent blijven, en daarna scheiden maar!
Maar ze was wel vooruitstrevend en had toen wel al een website...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook leuk.... eerst moet je bij je vent blijven, en daarna scheiden maar!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ze was wel vooruitstrevend en had toen wel al een website...
De muziek vanmorgen was achtereenvolgens:quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
Dit lied was opgedragen aan de buuf van MadMaster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |