En nog een hint. Ik weet wel bijna zeker wie het is, maar kom er net niet op.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En nog een hint. Ik weet wel bijna zeker wie het is, maar kom er net niet op.
quote:
Nou..... nee, ik droom toch wel ergens anders over, hoop ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord voor vanavond:The Mamas and the Papas - Dream A Little Dream Of Me
Gedurende '40-'45 zaten ze ook bij de radio, is ook lang geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Iemand die in 2011 ook bij de radio zat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord voor vanavond:The Mamas and the Papas - Dream A Little Dream Of Me
Toen hadden ze ook een engel, Marlenequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedurende '40-'45 zaten ze ook bij de radio, is ook lang geleden.
Toen hadden ze wel ook muziek zoals dit...
Ah, die.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een oude bekende van Melting. Feyenoord supportster, spanje.
Vaag doet die combinatie mij een belletje rinkelen, maar net niet helemaal.
Nee, het origineel is nog ouder. Maar bij mijn weten is hun versie wel de bekendste.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat dit van The Mamas and the Papas was. Is dit het origineel?
Klopt, maar ze woont blijkbaar alweer 1,5 jaar in Nederland.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die.
Die was toch naar Spanje vertrokken of zo en werkte daar in een bar?
Der Weisse Engel...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook een engel, Marlene
Dan ga ik met een engelachtige glimlach afsluitenquote:
Welterustenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:17 schreef Melting het volgende:
Nogmaals dank, 11.
Nu kan ik richting bed.
Fijne avond/welterusten allemaal.
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 06:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kopje koffie om het goed te maken?
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Rafeiro en Melting.
Geen ruzie maken hoor.
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Dat wordt weer een wandeling in de regen vandaag
Kabouterlaarsjes aan en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Waarom blijf je niet gewoon binnen dan, just me?
Of wil jij gewoon graag in de plassen springen?
Ik denk niet dat just me die laarsjes passen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kabouterlaarsjes aan en gaan met die banaan.
Precies, sommige mensen zouden willen dat ze door de regen konden wandelen...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Dat wordt weer een wandeling in de regen vandaag
Doel je nou op mensen zonder benen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen zouden willen dat ze door de regen konden wandelen...
Ola!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Dat zeker ... sterkte straksquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Melting het volgende:
[..]
In welke tijdzone zit je?
Maar goedemiddag.
Shit happens, zeker in die situatie waarbij studenten op elkaars lip willen/moeten bivakkeren en de omgang met anderen (incl. ouders) als vanouds doorgaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
Waar ik gisteren al bang voor was is waarheid. De twee huisgenoten van mijn dochter zijn vandaag allebei positief getest. Mijn dochter heeft nu ook klachten, maar dat kan ook van de stress zijn natuurlijk. Ze zijn vandaag natuurlijk allemaal thuis gebleven en zitten nu in isolatie. Mijn man gaat daar zo meteen een lading boodschappen voor de deur zetten.
De huisgenoten werken allebei in een ziekenhuis en kregen dus een sneltest met na 1 uur al de uitslag. Het is allemaal niet leuk hoor. Ik wist wel dat het heel lastig zou zijn dat dit aan ons voorbij zou gaan met een dochter in een studentenhuis in Utrecht. Nu maar hopen dat ze ons in het weekend niet heeft besmet. Kans lijkt me klein, maar toch.
Ook zonder klachten kun je besmet zijn toch ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:10 schreef livelink het volgende:
Ze hebben alledrie maar milde klachten overigens. En mijn dochter had in het weekend helemaal geen klachten. Wij nu ook niet. Maar extra voorzichtig zijn kan geen kwaad, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |