Ga ik dat doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je rustig gaan afbouwen
Duran Duran - Ordinary World
Dit is een fijne.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg had ik deze plaat nog nooit gedraaid, dat terwijl het toch echt een prima nummer is...Duran Duran - Ordinary World
Ik vind het een leuke traditie dat je sinds enige tijd steeds een song uitkiest die ik een paar dagen daarvoor heb gedraaid...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg had ik deze plaat nog nooit gedraaid, dat terwijl het toch echt een prima nummer is...Duran Duran - Ordinary World
Nee. Als ik al iets van mezelf zou draaien, zou ik nooit zo arrogant zijn om dat "het beste" te noemenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog één nieuw nummer, dat ik ook meteen maar bekroon tot de beste van de week. Het is nog Nederlands ook, sterker nog... de maker is in Zwolle geboren.
Ik wilde het niet vragen.quote:
Ook dit is me dan totaal weer ontgaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke traditie dat je sinds enige tijd steeds een song uitkiest die ik een paar dagen daarvoor heb gedraaid...
Delic feat. Huda & Benjamin Herman - Rise Up
Ik durf dat gewoonquote:
Klinkt ook oer Hollands...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Beetje rare plaat, maar ik vind het erg goed in elkaar zitten:Delic feat. Huda & Benjamin Herman - Rise Up
Ik heb laatst vooraf een keer iets gedraaid dat ik zelf heb gemaakt. Alleen Rafeiro heeft daar geloof ik iets van meegekregenquote:
Nee, German is Duits op z'n Engels. Niet op z'n Nederlands.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Spaans, dus German.
En dat is Duits...
Dan luister ik die nog even mee af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog drie liedjes, dan zet ik er een punt achter
Ik hoor er van alles in. Ook wel een beetje Apollo 440, maar ook dingen als Parov Stelar of Caravan Palace.quote:
Erg bekend zijn ze niet, alleen de laatstequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan luister ik die nog even mee af.
Kiteman, Cheb Kaled, van alles wat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor er van alles in. Ook wel een beetje Apollo 440, maar ook dingen als Parov Stelar of Caravan Palace.
Heb je de hele fles al opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Mijn wijntje hakt er aardig in. Deze muziek past daar wel prima bij eigenlijk.
Rhys Lewis - What Wild Things Were
Gelukkig maar. Voor hetzelfde geld werkt de muziek averechtsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Mijn wijntje hakt er aardig in. Deze muziek past daar wel prima bij eigenlijk.
1 glas maar. Ik drink de laatste tijd weinig, dus daarom heeft het waarschijnlijk wel effect.quote:
Heb je al gegeten wel?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
1 glas maar. Ik drink de laatste tijd weinig, dus daarom heeft het waarschijnlijk wel effect.
Niet eindigen met Youp van 't Hek s.v.p...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Voor hetzelfde geld werkt de muziek averechts
Keane - Love Is The End
Ja, snackbar voer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al gegeten wel?
Want een goede bodem scheelt ook wel.
rustig aanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
1 glas maar. Ik drink de laatste tijd weinig, dus daarom heeft het waarschijnlijk wel effect.
Zal niet gebeuren, wees niet bangquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eindigen met Youp van 't Hek s.v.p...
Ik weet dat ze dat ging eten. Niet dat ze al gegeten had.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, snackbar voer.
Wel op blijven letten. Of minder drinken...
Ja, pas na het eten heb ik mijn wijntje genomen. Anders lag ik nu onder mijn bureauquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al gegeten wel?
Want een goede bodem scheelt ook wel.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, pas na het eten heb ik mijn wijntje genomen. Anders lag ik nu onder mijn bureau
Het was wel mooi.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eindigen met Youp van 't Hek s.v.p...
Nee, komt goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil je niet weer somber hebben...
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
Luistert onze mystery guest nog mee trouwens? De vriendin van Melting.
Wat krijgen we nou?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
Luistert onze mystery guest nog mee trouwens? De vriendin van Melting.
Iemand die in 2011 ook bij de radio zat.quote:
Een oude bekende van Melting. Feyenoord supportster, spanje.quote:
charmed angel denk ikquote:
Of ligt het aan de wijn dat je nu een belletje hoort rinkelen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een oude bekende van Melting. Feyenoord supportster, spanje.
Vaag doet die combinatie mij een belletje rinkelen, maar net niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |