Rozalla - Everybody's Free (To Feel Good)
Ik heb de ketens van me afgeschudquote:
Jij bent binnenkort weer opnieuw geketend aan een nieuwe kabouter.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent binnenkort weer opnieuw geketend aan een nieuwe kabouter.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent binnenkort weer opnieuw geketend aan een nieuwe kabouter.
Eerst maar eens afwachten hoe het met bezoek gaat.... en of ik de baby mag vasthouden..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dat vind ze helemaal niet erg.
Niks gaat zomaar of gemakkelijk nu. Maar de vreugde zal er niet minder om zijn, denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten hoe het met bezoek gaat.... en of ik de baby mag vasthouden..
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten hoe het met bezoek gaat.... en of ik de baby mag houden..
Draai in ieder geval tot 21.00. Mooi moment voor mij om mijn bed in te duiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik doorga met draaien, maar als jullie nog leuke verzoekjes / suggesties hebben, dan blijven ze welkom.
Het zal anders zijn.... maar blij zal ik zeker zijn als hij geboren isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks gaat zomaar of gemakkelijk nu. Maar de vreugde zal er niet minder om zijn, denk ik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je de baby niet houden, just me.
Die is van Junior.
Dat gaat zeker lukkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Draai in ieder geval tot 21.00. Mooi moment voor mij om mijn bed in te duiken.
Ga nog even een verzoekje verzinnen.
Try me...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand iets waar ik lomp en onbenullig tegen aan kan slaan?
laat ze dat lekker onderling uitzoeken en jou er buiten latenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg een mail waar ik zo boos van wordt. Iemand uit de begeleiding die de acties van een andere zorgverlener niet snapt en er zelf boos van wordt. Hoe moet ik me dan normaal blijven gedragen. Doe ik dat wel hoor, maar sad panda wordt wel droeviger en droeviger zo.
Graag gedaan, tot de volgende keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken.
Thanks voor zover Elf!
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef just me het volgende:
Zaterdag gaat de oudste kabouter haar zwemdiploma C halen en ik mag gaan kijken
![]()
Welterusten brother52quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken.
Thanks voor zover Elf!
Deze ken ik niet, volgens mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Het is zo onderhand traditie![]()
Pet Shop Boys - My October Symphony
Ze komen me keurig ophalen en brengen me zondag weer naar huis, even lekker wegquote:
Fijne avond.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken.
Thanks voor zover Elf!
Weekendje weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ze komen me keurig ophalen en brengen me zondag weer naar huis, even lekker weg
![]()
Onprofessioneel hoor om dat naar jou te mailen. Slaan doe ik meestal met de deuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg een mail waar ik zo boos van wordt. Iemand uit de begeleiding die de acties van een andere zorgverlener niet snapt en er zelf boos van wordt. Hoe moet ik me dan normaal blijven gedragen. Doe ik dat wel hoor, maar sad panda wordt wel droeviger en droeviger zo.
Een heel weekend in een zwembad zitten...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ze komen me keurig ophalen en brengen me zondag weer naar huis, even lekker weg
![]()
Goedenavondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een heel weekend in een zwembad zitten...![]()
En hallo!
Ze gaat gewoon een weekendje naar Centerparcs.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hallo!
Toen ze haar A-diploma ging halen was het een hele leuke happening, nu dan op voor haar C dan maar even zweten in het zwembad met 'n mondkapje opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hallo!
Ik vind het ook geen klap aan, die oefenpotjes. Meestal een kwelling om naar te kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, zie het, NL elftal.
Dat is voor mensen uit de provincie zonder clubliefde...
Pffff, heel veel succes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ze haar A-diploma ging halen was het een hele leuke happening, nu dan op voor haar C dan maar even zweten in het zwembad met 'n mondkapje op
Oops, dat is minderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pffff, heel veel succes.
Ik mag morgen naar de uitvaart van de buurman met mondkapje...
Het Nederlands elftal is sowieso niks.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen klap aan, die oefenpotjes. Meestal een kwelling om naar te kijken.
Da's minderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pffff, heel veel succes.
Ik mag morgen naar de uitvaart van de buurman met mondkapje...
Ik vind alles best.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie zo nog zin in een blokje up-tempo, of zal ik geleidelijk gaan afbouwen?
wat mij betreft mag je rustig gaan afbouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie zo nog zin in een blokje up-tempo, of zal ik geleidelijk gaan afbouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |