SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hoef niet voor altijd te leven, maar die corona mag nu wel weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Omdat het net de lapo was:Genesis - Living Forever
Dat moet soms ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het niet geworden. Gewoon ongezond bij een snackbar. Zo'n dag is het gewoon.
Ik voel op dit moment alleen koud.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Elton John - Can You Feel The Love Tonight?
Een titelsong die vele malen beter is dan die van de remake...
Ik had nog een nummer van Frost klaarstaan. Misschien moet ik dat dan maar overslaan...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel op dit moment alleen koud.
Van liefde hoor je het warm te krijgen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had nog een nummer van Frost klaarstaan. Misschien moet ik dat dan maar overslaan...
quote:
dank uquote:
Is Raf nou een beetje de sfeer aan het verpesten?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, een verzoekje van Rafeiro, min of meer. Die wilde iets uit The Lion King horen.
Tegenwoordig is het eerder nacht onder een flink dekbed.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
The Moody Blues - Nights In White Satin
(verzoekje van Livelink)
Hierna: een bijzondere nieuwe cover; ik vertel er zo meer over
Mooi nummer wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:54 schreef just me het volgende:
Melting, hier moet je het toch warm van krijgen
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variantquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het eerder nacht onder een flink dekbed.
goed bezig !!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag bij de makelaar geweest, wat wijzer geworden en het klopte aardig wat ik beredeneerd had qua tijdslijn. In januari horen we wat van de kopersbegeleider van de aannemer, dus voorlopig alleen maar hypotheek regelen, de rest komt later.
Ik had ook niet verwacht dat je alleen in 'n overhemd zou zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi nummer wel.
Maar zit nog steeds met een vest aan.
Oh hellup, nu komt spontaan ‘ ik wil met jou wel zeven weken...’ opborrelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variant
Breng Vout nou niet op een idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variant
Wilde Nacht onder dekbed zou het dan eerder worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat een verzoekje, Symph?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest vanmiddag heel erg aan een bepald liedje denken
Is dat een verzoekje of een mededeling?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest vanmiddag heel erg aan een bepald liedje denken
Nee geen verzoekje hoor. Is geen radiomateriaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat een verzoekje of een mededeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |