Welkomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Terug van boodschappen en ingetuned.![]()
Ergens vanavond moet er nog wel gekookt en gegeten worden, maar dat is van later zorg.
Die past niet in je show.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je dat gedraaid wilt hebben, moet je maar een DM sturen.
Even op de plaats rust!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Terug van boodschappen en ingetuned.![]()
Ergens vanavond moet er nog wel gekookt en gegeten worden, maar dat is van later zorg.
Ik draai bijna alles, behalve Nederlandstalige hiphop van na de eeuwwisseling.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Die past niet in je show.
Was je maar een beetje aan het plagen.
Ja, lekker! Doe mij maar een onsjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En hoe denken jullie over adenosinetrifosfaat?![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lekker! Doe mij maar een onsje
Oké, staat inmiddels klaarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel een verzoekje als het past: Souvenir van OMD
Mijn man mocht kiezen. Dus nu is het schnitzel, aardappelen en sperziebonen geworden. Als iemand zin heeft om het klaar te maken dan...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Even op de plaats rust!
En wat schaft de pot vandaag?
Nero gebruik ik meestal. Power dvd kan ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil een iso branden, powerdvd nog een goede optie? Eventjes geleden enzo.
Het is dat ik net gegeten heb.....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man mocht kiezen. Dus nu is het schnitzel, aardappelen en sperziebonen geworden. Als iemand zin heeft om het klaar te maken dan...
Jakatta feat. Seal - My Vision (The Vision remix edit)
MCHammer?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierboven is trouwens iemand de boel aan het verbouwen. Ik hoor constant getimmer door de muziek heen.
Gelukkig beginnen ze 's ochtends niet zo vroeg. Ik ben nog niet wakker gehamerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sterkte, ik weet wat je doormaakt
Ik schijn het één keer eerder gedraaid te hebben, op Nieuwjaarsdag 2018. Dus het mocht wel weer eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kwam net in een quiz voorbij, zo mooi, maar hier niet zo enorm bekend volgens mij
Ik hoor het voor het eerst inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kwam net in een quiz voorbij, zo mooi, maar hier niet zo enorm bekend volgens mij
Beetje goede Sjinees in de buurt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Change of plans hier qua eten. We hadden allemaal geen zin om te koken, dus nu gaan we voor de afhaal![]()
Symph at een maaltijd uit de magnetron: javaanse bami en ik at niks want mijn maag doet vervelendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Change of plans hier qua eten. We hadden allemaal geen zin om te koken, dus nu gaan we voor de afhaal![]()
Ja, maar dat is het niet geworden. Gewoon ongezond bij een snackbar. Zo'n dag is het gewoon.quote:
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor de show tot op heden maar ik ga offline voor vandaag.
Voor de overige luisteraars veel luisterplezier toegewenst
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dan moet je mij ook uitnodigen joh.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het niet geworden. Gewoon ongezond bij een snackbar. Zo'n dag is het gewoon.
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is de buurman nog niet klaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Rick James - Super Freak
MC Hammer was te druk hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |