Gelukkig beginnen ze 's ochtends niet zo vroeg. Ik ben nog niet wakker gehamerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sterkte, ik weet wat je doormaakt
Ik schijn het één keer eerder gedraaid te hebben, op Nieuwjaarsdag 2018. Dus het mocht wel weer eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kwam net in een quiz voorbij, zo mooi, maar hier niet zo enorm bekend volgens mij
Ik hoor het voor het eerst inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kwam net in een quiz voorbij, zo mooi, maar hier niet zo enorm bekend volgens mij
Beetje goede Sjinees in de buurt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Change of plans hier qua eten. We hadden allemaal geen zin om te koken, dus nu gaan we voor de afhaal![]()
Symph at een maaltijd uit de magnetron: javaanse bami en ik at niks want mijn maag doet vervelendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Change of plans hier qua eten. We hadden allemaal geen zin om te koken, dus nu gaan we voor de afhaal![]()
Ja, maar dat is het niet geworden. Gewoon ongezond bij een snackbar. Zo'n dag is het gewoon.quote:
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor de show tot op heden maar ik ga offline voor vandaag.
Voor de overige luisteraars veel luisterplezier toegewenst
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dan moet je mij ook uitnodigen joh.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het niet geworden. Gewoon ongezond bij een snackbar. Zo'n dag is het gewoon.
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is de buurman nog niet klaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Rick James - Super Freak
MC Hammer was te druk hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |