goed bezig !!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag bij de makelaar geweest, wat wijzer geworden en het klopte aardig wat ik beredeneerd had qua tijdslijn. In januari horen we wat van de kopersbegeleider van de aannemer, dus voorlopig alleen maar hypotheek regelen, de rest komt later.
Ik had ook niet verwacht dat je alleen in 'n overhemd zou zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi nummer wel.
Maar zit nog steeds met een vest aan.
Oh hellup, nu komt spontaan ‘ ik wil met jou wel zeven weken...’ opborrelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variant
Amason x Dante - Heartbeats
Breng Vout nou niet op een idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nacht In Een Dekbed lijkt me een prima titel voor een Brabantse carnavals-variant
Wilde Nacht onder dekbed zou het dan eerder worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat een verzoekje, Symph?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest vanmiddag heel erg aan een bepald liedje denken
Is dat een verzoekje of een mededeling?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest vanmiddag heel erg aan een bepald liedje denken
Nee geen verzoekje hoor. Is geen radiomateriaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat een verzoekje of een mededeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |