Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:10 schreef livelink het volgende:
Ze hebben alledrie maar milde klachten overigens. En mijn dochter had in het weekend helemaal geen klachten. Wij nu ook niet. Maar extra voorzichtig zijn kan geen kwaad, nee.
Je kunt het vaker krijgen, toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben...
Na de uitvaartplechtigheid vanmorgen kwam de echtgenote van de overleden buurman even bij ons.
Ik vroeg haar of ik haar even een troostende hug mocht geven, waarop ze zei: “Ja hoor, ik heb al corona gehad.”...
Dan geeft toch een brede glimlachquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de uitvaartplechtigheid vanmorgen kwam de echtgenote van de overleden buurman even bij ons.
Ik vroeg haar of ik haar even een troostende hug mocht geven, waarop ze zei: “Ja hoor, ik heb al corona gehad.”...
De kans is wel veel kleiner dat je anderen besmet zonder klachten. En mijn dochter is als puber niet zo aanhankelijk tegen ons, dus knuffelen en zo was/is niet aan de orde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ook zonder klachten kun je besmet zijn toch ?
Maar ik begrijp dat je hier weer niet op zit te wachten
Ik kan me voorstellen dat je wel echt behoefte hebt aan een troostende omhelzing bij een uitvaart. Nare situatie zo met corona.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
Waar ik gisteren al bang voor was is waarheid. De twee huisgenoten van mijn dochter zijn vandaag allebei positief getest. Mijn dochter heeft nu ook klachten, maar dat kan ook van de stress zijn natuurlijk. Ze zijn vandaag natuurlijk allemaal thuis gebleven en zitten nu in isolatie. Mijn man gaat daar zo meteen een lading boodschappen voor de deur zetten.
De huisgenoten werken allebei in een ziekenhuis en kregen dus een sneltest met na 1 uur al de uitslag. Het is allemaal niet leuk hoor. Ik wist wel dat het heel lastig zou zijn dat dit aan ons voorbij zou gaan met een dochter in een studentenhuis in Utrecht. Nu maar hopen dat ze ons in het weekend niet heeft besmet. Kans lijkt me klein, maar toch.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is tot op heden bijna nihil.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt het vaker krijgen, toch?
Dat dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
Dan geeft toch een brede glimlach
Oh, dat is inderdaad heel triest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is tot op heden bijna nihil.
En dat interesseert me op dat moment ook helemaal niet.
[..]
Dat dus.
Buuf en Buum hadden allebei geen contact meer met familie en hebben geen kinderen, dus zat buuf vanmorgen in haar eentje op rij 1 in de aula. Ik vind dat hartverscheurend, zo moederziel alleen zitten bij de uitvaart van degene met wie je ruim 50 jaar samen bent geweest.
Er waren alleen (veel!) buren en enkele vrienden.
Ik moest haar dus even huggen en haar antwoord, op z'n plat Amsterdams, was heerlijk ontwapend...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is tot op heden bijna nihil.
En dat interesseert me op dat moment ook helemaal niet.
[..]
Dat dus.
Buuf en Buum hadden allebei geen contact meer met familie en hebben geen kinderen, dus zat buuf vanmorgen in haar eentje op rij 1 in de aula. Ik vond dat hartverscheurend, zo moederziel alleen zitten bij de uitvaart van degene met wie je ruim 50 jaar samen bent geweest.
Er waren alleen (veel!) buren en enkele vrienden.
Ik moest haar dus even huggen en haar antwoord, op z'n plat Amsterdams, was heerlijk ontwapend...
quote:19.00 - 21.00 Melting - Toppers (en nee.... niet die!)
Ik ben op zo'n moment toch te veel mens met gevoel en emoties om dat niet te doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad heel triest.
Lief dat je haar hebt omhelsd![]()
Ik wil geen toppertje, en geen Breezer ananas.quote:
Dappere vrouw inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
De buum blijkt dus aan een acute hersenbloeding te zijn overleden.
De bloedprop was daarna niet zonder risico's op complicaties te verwijderen, waarna buuf besloten heeft hem niet meer te opereren en hem in te laten slapen.
Je moet dat als partner zonder enige familie maar durven te beslissen...
en het is liefde om zoiets te durven beslissenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
De bloedprop was daarna niet zonder risico's op complicaties te verwijderen, waarna buuf besloten heeft hem niet meer te opereren en hem in te laten slapen.
He getsie, dan is het opeens zomaar voorbijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Toch knap dat ze dat heeft beslist. Maar dat is wel echte liefde, denk ik dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
2 dagen achter elkaar snackbar is inderdaad wel veel van het goede.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Moet straks wel nog koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |