chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Belgiëquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FF ☕quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:53 schreef mascara-klodder het volgende: [..] [..] Tnx
En dat voor iemand die ooit nagels heeft gebeten. Nog altijd trots op
![]()
![]()
Jammer geen @Jippie vanmorgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is zeker heel knap. Kan mij voorstellen dat je daar trots op bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Tnx
En dat voor iemand die ooit nagels heeft gebeten. Nog altijd trots opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Breda geboren en helemaal verDelftst/Haagst/Rotterdamstquote:
Utrecht en Amsterdam een deel vd randstad laten zijn is zo erg raar.![]()
Vandaag gaan ze weer los op jullie pleintje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben in Bergen op zoom geboren We zijn een soort van buren 😛quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Breda geboren en helemaal verDelftst/Haagst/Rotterdamst
Utrecht en Amsterdam een deel vd randstad laten zijn is zo erg raar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het betere werkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pintos voor Ferrous.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
???quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag gaan ze weer los op jullie pleintje.Zonder wrijving geen glans![]()
Vanaf 9 uur bij de 2dekamer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren toch ook een paar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de relschoppertjes komen ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die blijven doorgaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had er vannacht weer eentje,die zal wel niet komen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Kree 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Want?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er vannacht weer eentje,die zal wel niet komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat? Ben het ff kwijtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er vannacht weer eentje,die zal wel niet komen.![]()
Was je er de hele nacht FFquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In een paar uur 8 bier opzuipen en net zoveel jonts roken.quote:![]()
Een livestream.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een paar uur 8 bier opzuipen en net zoveel jonts roken.![]()
![]()
![]()
O je bent de stream kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dev had de dt,met hulp van Chufi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tering. Die spoort niet echt dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een paar uur 8 bier opzuipen en net zoveel jonts roken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweer devquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dev had de dt,met hulp van Chufi.![]()
![]()
Ik ben van een andere stream verwijderd,terwijl ik niks verkeerd deed.Maar die kom ik zo weer op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe kan chuffi nu helpen die doet niet mee? Trouwens met dt kan je toch niet helpen die komt onvereachts.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dev had de dt,met hulp van Chufi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chuf kan gewoon meedoen,en dan krijgt de voorlaatste de punten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan chuffi nu helpen die doet niet mee? Trouwens met dt kan je toch niet helpen die komt onvereachts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja is niet te voorspellenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan chuffi nu helpen die doet niet mee? Trouwens met dt kan je toch niet helpen die komt onvereachts.![]()
Lekker dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben van een andere stream verwijderd,terwijl ik niks verkeerd deed.Maar die kom ik zo weer op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is puur toeval toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chuf kan gewoon meedoen,en dan krijgt de voorlaatste de punten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maakt ook niet uit,iemand hat het over wietolie in je navel gooien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een soort van blok.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In je navel. Wat voor effect heeft dat dan weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit,iemand hat het over wietolie in je navel gooien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het kwam hier ook met bakken de lucht uit gisteren avond hierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:15 schreef Ferrous het volgende:
Wat een water gevallen hier zeg, nie normaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zit een chakra.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In je navel. Wat voor effect heeft dat dan weer![]()
Ik verzin het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe verzinnen ze het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zit een chakra.![]()
Ik verzin het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straten blank hierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kwam hier ook met bakken de lucht uit gisteren avond hier![]()
De verklaring was dat je daar vroeger ook voeding door kreeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BLM.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sporen niet hoor. Gooien ze de soep ook in de navel 😛quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De verklaring was dat je daar vroeger ook voeding door kreeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor de natuur is het wel goed en voor het grondwater.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja nog hoor, NH heb veel gehad. Maar voorspelde men al.. Okt regenmaandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sporen niet hoor. Gooien ze de soep ook in de navel 😛![]()
![]()
![]()
Deze meneer blowt al vanaf zijn 8ste,dus zal het wel weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, als het zo blijft deze maand klaagt de landbouw weer. Teveel waterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de natuur is het wel goed en voor het grondwater.![]()
Ja, het is niet snel goed he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nou, als het zo blijft deze maand klaagt de landbouw weer. Teveel waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Deze meneer blowt al vanaf zijn 8ste,dus zal het wel weten.
Een hoop hersencellen kapot geblowdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O
Een hoop hersencellen kapot geblowd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker eten danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Triest hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blowen is toch maar een tijdelijke verdoving? Echt hersen schade van?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 06:27:35 ]![]()
Gaat nu wel vrij goed met haar,ben haar een tijdje geleden nog tegen gekomen.Helemaal helder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou gaat broodje ei worden dan denk helaas. Naja overleef ik ook wel weer Straks maar ff naar de winkel.quote:
Owh heb ik geloijk leuk liekdjeDo what you love, love what you do!![]()
Ze begon alvoor haar 16tiende met blowen,en later speed en XTC.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blowen is toch maar een tijdelijke verdoving? Echt hersen schade van?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter is ze waarschijnlijk gestoptquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat nu wel vrij goed met haar,ben haar een tijdje geleden nog tegen gekomen.Helemaal helder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel zooiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze begon alvoor haar 16tiende met blowen,en later speed en XTC.![]()
Is toch niets mis mee met een broodje ei?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gaat broodje ei worden dan denk helaas. Naja overleef ik ook wel weer Straks maar ff naar de winkel.
Owh heb ik geloijk leuk liekdje
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee met een broodje ei?
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisteren
Do what you love, love what you do!![]()
En vooral op die leeftijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vult wel lekker eitjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisteren![]()
Deze is toch niet van jouquote:
Dacht dat je het over dat dts lied hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en is nog lekker ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mis @mario390 de laatste tijd hier in de ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar met haar is het goedgekomen.quote:
Ik ken nog een verhaal met een stel,die al ouder waren en iets niet goed is gegaan.
Dat zal ik jullie besparen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niet tegen dit speltype, haalt te weinig punten nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Mis @:mario390 de laatste tijd hier in de ochtend![]()
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Mis @:mario390 de laatste tijd hier in de ochtend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken ook een jongen van 30 wat niet goed is gegaan. Heel triest als je dat zietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar met haar is het goedgekomen.
Ik ken nog een verhaal met een stel,die al ouder waren en iets niet goed is gegaan.
Dat zal ik jullie besparen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik gemist danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.![]()
Wat voor actie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een tegenactie,lijst van UTO posters mentionen.quote:
Dit ging even wat verder,ik wil het liever niet vertellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken ook een jongen van 30 wat niet goed is gegaan. Heel triest als je dat ziet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[.Neeeeeee Die laatste is trouwens soort van gelukt. Maar zou verder kunnen nogquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[quote]Op woensdag 7 oktober 2020 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze is toch niet van jou
Dacht dat je het over dat dts lied had
Die volgende en echt heb eeven over zitten denken al en kan mss nog wel. Maar het is een lap aan tekst. Dus sowieso ga ik er stukjes uithalen pv alle Mar voor straks ff en een simple opzektje maken enzo Dat is mijn idee ff.]
[/quote]
.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tegenactie,lijst van UTO posters mentionen.![]()
![]()
O echt. Lachuh. Alleen jammer dat er niemand gekomen isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tegenactie,lijst van UTO posters mentionen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👍🏻quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ging even wat verder,ik wil het liever niet vertellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maza heeft er later ook nog een paar gedaan,Ik mis er ook wel een paar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Lachuh. Alleen jammer dat er niemand gekomen is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had wat geweest hier, dan echt drukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Lachuh. Alleen jammer dat er niemand gekomen is![]()
.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:39 schreef kree het volgende:
[..]
[.Neeeeeee Die laatste is trouwens soort van gelukt. Maar zou verder kunnen nog
Die volgende en echt heb eeven over zitten denken al en kan mss nog wel. Maar het is een lap aan tekst. Dus sowieso ga ik er stukjes uithalen pv alle Mar voor straks ff en een simple opzektje maken enzo Dat is mijn idee ff.]
[/quote]
Ga je het op dit nummer doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jipske.quote:
Morguh Jippie ☕️😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet dit ook maar net leuk vinden.
Went welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet dit ook maar net leuk vinden.![]()
Daily maily.quote:
Dat zeker ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
Ik heb hier gewoon het Cos-gevoel bij, altijd wel iemand aanwezig
En altijd iemand die binnen no time reageertquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
Ik heb hier gewoon het Cos-gevoel bij, altijd wel iemand aanwezig![]()
![]()
Ik alleen wat minder vaakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
Ik heb hier gewoon het Cos-gevoel bij, altijd wel iemand aanwezig![]()
En hier mag je offtopic posten ook nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd iemand die binnen no time reageert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gmalleen 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmmm alleen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zat bij de COS in de vroege morgen toch vaak alleen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
Ik heb hier gewoon het Cos-gevoel bij, altijd wel iemand aanwezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Jippie het volgende:
Ik ga Maily als Daily Maily in de tracker noemen![]()
![]()
![]()
Supersnelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd iemand die binnen no time reageert![]()
![]()
![]()
Had de rest al goede morgen gezegdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht ik ook vaakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Jippie het volgende:
Ik ga Maily als Daily Maily in de tracker noemen![]()
Ik in de TT alquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de rest al goede morgen gezegd![]()
![]()
Ja, dus was jij degene die er al wasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat bij de COS in de vroege morgen toch vaak alleen hoor![]()
![]()
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de rest al goede morgen gezegd
We staan gelijk freshquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.![]()
![]()
Dat is waar, maar ik zat wel alleen 😉quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, dus was jij degene die er al wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bbbrrrrr nare man was datquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij doet het super,pak nog wat punten.quote:
Hoeveel,sta je nu?quote:
Kan Nog geen score zien op de ipad. En geen spoilers aanklikken. Kom er maar niet achter hoe dat komt zie ook dat zwarte kruis niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liever Jippie terug in de 20quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij doet het super,pak nog wat punten.![]()
O is ze gezakt dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders krijg je klapjes?quote:
Er wordt niet geslagen hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
13 met 24 fresh 12 met 24quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel,sta je nu?
Kan Nog geen score zien op de ipad. En geen spoilers aanklikken. Kom er maar niet achter hoe dat komt zie ook dat zwarte kruis niet meer.![]()
Thnx.quote:
Ferrous toch netjes gedaan gisteren had hij er 12.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fresh staat war hij wilde staan. Op nr 11 was het toch Fresh?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja soms zit he meequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx.
Ferrous toch netjes gedaan gisteren had hij er 12.![]()
![]()
Nog efkes en jij bent aan de beurt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx.
Ferrous toch netjes gedaan gisteren had hij er 12.
10,maar ik blijf scherp.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fresh staat war hij wilde staan. Op nr 11 was het toch Fresh?
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fresh staat war hij wilde staan. Op nr 11 was het toch Fresh?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog efkes en jij bent aan de beurt.![]()
![]()
O dan moet je nog een plaatsje stijgen en het dan vasthoudenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat lukt fresh beter dan mij, ouwe bolkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je nog een plaatsje stijgen en het dan vasthouden![]()
![]()
Moet je tegen mij zeggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat lukt fresh beter dan mij, ouwe bolker
Keek jij ook Utopia?quote:Wat gek!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel,sta je nu?
Kan Nog geen score zien op de ipad. En geen spoilers aanklikken. Kom er maar niet achter hoe dat komt zie ook dat zwarte kruis niet meer.![]()
Een beetje in de buurt blijven van de 10,dan ben ik al tevreden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je nog een plaatsje stijgen en het dan vasthouden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aloa.quote:
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was datquote:![]()
Jessie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was dat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dotquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je nog een plaatsje stijgen en het dan vasthouden![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was dat![]()
![]()
![]()
Hij zit er dan ook heel wat uurtjes meer dan jij hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat lukt fresh beter dan mij, ouwe bolkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu al meer dan een week. Was zo in een keer wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daarom zeg ik het ook, ik veel minderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit er dan ook heel wat uurtjes meer dan jij he![]()
Ik doe het deze maand wel chill hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik het ook, ik veel minder
Update gehad op je Ipad?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu al meer dan een week. Was zo in een keer weg![]()
Jij en Jerney hadden echt doorgehaald.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef Jippie het volgende:
Gisterennacht van ca 3 uur tot 7 uur hier gezeten, vannacht gewoon geslapen
Beterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef Jippie het volgende:
Gisterennacht van ca 3 uur tot 7 uur hier gezeten, vannacht gewoon geslapenJa veel beter dan dat ongeregeldequote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe het deze maand wel chill hoor.![]()
Hheer GG in the house.quote:
Ja ik kwam vanaf de FP even welterusten zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij en Jerney hadden echt doorgehaald.door de DT kreeg ik de bolkeritis
![]()
![]()
Het geeft een erg vertekend beeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaat dat wel door een gebrokenglas?![]()
Neem jij ff een bakkie, ik ga ff de vuilniszak wegbrengen. Nu ff droog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dom. Nog geen koffie gehad.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dom. Nog geen koffie gehad.
Een goed plan, de koffie staat hier inmiddels voor me te geuren...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Neem jij ff een bakkie, ik ga ff de vuilniszak wegbrengen. Nu ff droog.![]()
![]()
Koffiekop,koffiekop.
@maily,ik liep voorop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Aloa ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was ook een naar mannentjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het betere werk Jippie slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef Jippie het volgende:
Gisterennacht van ca 3 uur tot 7 uur hier gezeten, vannacht gewoon geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niets gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
☕️quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dom. Nog geen koffie gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik er nog iets over zeggen?quote:
Ja,dat mag FF.
Gewoon ook schijt hebben aan aan alles ,en met zijn zwangere vriendin op vakantie gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt waar. Ik snap echt niet dat er nu nog mensen op vakantie gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik er nog iets over zeggen?
Ja,dat mag FF.
Gewoon ook schijt hebben aan aan alles ,en met zijn zwangere vriendin op vakantie gaaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jessie ten voeten uitquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik er nog iets over zeggen?
Ja,dat mag FF.
Gewoon ook schijt hebben aan aan alles ,en met zijn zwangere vriendin op vakantie gaan.![]()
![]()
Niet alleen Jessie trouwens,Lotus en haar vriend vinden het ook wel prettig lijkt het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Askim❤quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chuf kan gewoon meedoen,en dan krijgt de voorlaatste de punten.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Goedemorgen leave.quote:
Ja heel raar. Maar nu keek ik er toch niet vaak dus mis het niet echt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch, altijd goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag laatst een filmpje van WK kart.Dat leek meer op freefight.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, er is altijd tijd voor koffie!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is daar ook al een wk van?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van WK kart.Dat leek meer op freefight.
Maar goed die lui zitten wel goed ingepakt corona proof 🤪Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen schatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, het is al vanaf donderdag stil. Ze hebben vorige week met een giga grondboor gaten in de grond geboord, beton in gestort. Moet nu eerst drogen denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Staan de vrachtwagens weer voor je huis te dreunen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is daar ook al een wk van?
Maar goed die lui zitten wel goed ingepakt corona proof 🤪“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thnnxx askimquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja duurt een weekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is al vanaf donderdag stil. Ze hebben vorige week met een giga grondboor gaten in de grond geboord, beton in gestort. Moet nu eerst drogen denk ik.![]()
Mooie man.quote:
Die hond... wordt er helemaal relaxt van...quote:![]()
![]()
![]()
Hey jippiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Moet inloggen weet mijn ww even zo niet meer op de laptop sta ik wel ingelogd en onthoud hij het ww automatisch. Op de ipad nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het liep uit de hand met klappen over en weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet inloggen weet mijn ww even zo niet meer op de laptop sta ik wel ingelogd en onthoud hij het ww automatisch. Op de ipad niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles goed hier met iedereen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Woensdag was de laatste dag.quote:
Was wel een gebeuren zeg. Een vrachtwagen zo lang als onze drie huizen met daarop die grondboor. Wat een kolossaal ding zeg. Was ook veel bekijks tijdens deze werkzaamheden. Was nog nooit zo druk in de straatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Alles goed hier met iedereen?
Alsik zo mogen kiezen tussen de koffie of een hug wist ik het wel 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is indrukwekkend zo een dingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woensdag was de laatste dag.
Was wel een gebeuren zeg. Een vrachtwagen zo lang als onze drie huizen met daarop die grondboor. Wat een kolossaal ding zeg. Was ook veel bekijks tijdens deze werkzaamheden. Was nog nooit zo druk in de straat![]()
Er moet meer gelachen wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.![]()
Dat waren effe beste tikken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liep uit de hand met klappen over en weer.![]()
Niets kan ook meer normaal gaan he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liep uit de hand met klappen over en weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed zo ik ook al vd week snachtsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-10-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. m1st1g / 132 / 2838
2. Justin_Case / 74 / 2944
3. Limoentjuh / 71 / 770
4. devzero / 66 / 608
5. engine / 63 / 660
6. dud0r / 58 / 2207
7. jerney / 48 / 2124
8. kree / 41 / 1152
9. Dotteke / 37 / 1221
10. mario390 / 28 / 593
11. FreshFruit / 25 / 1171
12. Ferrous / 24 / 1290
13. aloa / 21 / 1707
14. DeBraad / 20 / 2198
15. Jacquelinehasselbaink / 19 / 2008
16. hollandia02 / 17 / 526
17. Superbadeendje / 16 / 541
18. maily / 15 / 1246
19. Dr.Mikey / 13 / 631
20. Moonlight / 13 / 1280SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja was het ook. En ik kon gewoon op de bank blijven zitten/hangen/liggen en kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lag mij hier soms helemaal blauw.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje reuring af en toe. Lekker afleiding ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook. En ik kon gewoon op de bank blijven zitten/hangen/liggen en kijken![]()
Ja,dat viel moi ook al op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef maily het volgende:
Dank je monitof. Nog steeds in de top 20![]()
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vind ik ook, kuttijd ook nu met dat corona gedoe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja toch. Alhoewel ik liever gehad had dat er niet gebouwd zou worden. Was wel mooi zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:31 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje reuring af en toe. Lekker afleiding ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Ja sorry mevrouw we kunnen het terrein niet goed op draaien, de wagen is nogal lang. We zullen via uw tuin de draai moeten nemen."quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woensdag was de laatste dag.
Was wel een gebeuren zeg. Een vrachtwagen zo lang als onze drie huizen met daarop die grondboor. Wat een kolossaal ding zeg. Was ook veel bekijks tijdens deze werkzaamheden. Was nog nooit zo druk in de straat
En al je plantjes aan gort door die dikke wielen...![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kapje op en handschoentjes aan. Gewoon logisch nadenken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.![]()
Ik ga zo,om 8 uur alles rustig.Soul heeft tegenwoordig zelfs handschoenen aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is gewoon kunstig hoe ze dat voor elkaar krijgen. Die grondboor is een machine apart die zo van de wagen af kon rijden. Maar de stopen zijn al behoorlijk aan gort. Achter mijn parkeerplaats hebben ze al twee keer de stoep opnieuw moeten leggen. Alles verzaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja sorry mevrouw we kunnen het terrein niet goed op, de wagen is nogal lang. We zullen via uw tuin de draai moeten nemen."
En al je plantjes aan gort door die dikke wielen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Juist ik ben er ook nog steeds paar keer gewerkt al. Met coronaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kapje op en handschoentjes aan. Gewoon logisch nadenken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, heerlijk is dat, als alles buiten nog aardig donker en koud is en binnen is het lekker warm en is er koffie. ☕👌quote:![]()
Askim thnx liefjequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb al die tijd gewoon boodschappen gedaan wel met kapje op. Maar vind het nu echt eng worde.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kapje op en handschoentjes aan. Gewoon logisch nadenken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rups voertuigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon kunstig hoe ze dat voor elkaar krijgen. Die grondboor is een machine apart die zo van de wagen af kon rijden. Maar de stopen zijn al behoorlijk aan gort. Achter mijn parkeerplaats hebben ze al twee keer de stoep opnieuw moeten leggen. Alles verzakt![]()
thuis blijven danFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tijdsduur van contact is ook van belang Dot om besmetting over te dragen. En de hoeveelheid virus die je binen krijgt is van invloed op hoe ziek je er van wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.![]()
Ik🤬quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het boos kijken met mondkapje is wel lastiger,daar oefen ik op.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al die tijd gewoon boodschappen gedaan wel met kapje op. Maar vind het nu echt eng worde.
Wilde om 7 uur gaan. Maar toch maar niet gedaan. Heb ook handschoenen aangeschaft. Maar het is allemaal wel nadenken. Ik zie ze wel eens handschonen aan en dan bij de kassa met die handschoenen je tas openen je tel pakken of je portemonnee. En dat d an weer in je tas stoppen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo,om 8 uur alles rustig.Soul heeft tegenwoordig zelfs handschoenen aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😄 kan je kopen hoor zo'n mondkapjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het boos kijken met mondkapje is wel lastiger,daar oefen ik op.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mogguh. Weinig verandering in de lijst.
Dev de dt?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja dat 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yessquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Dev de dt?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is wel slim Tatlim.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
😄 kan je kopen hoor zo'n mondkapje
Ja zou maar zo kunnen. Er en gaat nog veel komen. Het is tegenwoordig allemaal prefabquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het boos kijken met mondkapje is wel lastiger,daar oefen ik op.
Opgelost!
En hee peeps!![]()
![]()
Met hulp van Chufi.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Dev de dt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Dev de dt?![]()
, wat gaan we eten vandaag
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: