chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Belgiëquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FF ☕quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:53 schreef mascara-klodder het volgende: [..] [..] Tnx
En dat voor iemand die ooit nagels heeft gebeten. Nog altijd trots op
![]()
![]()
Jammer geen @Jippie vanmorgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is zeker heel knap. Kan mij voorstellen dat je daar trots op bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Tnx
En dat voor iemand die ooit nagels heeft gebeten. Nog altijd trots opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Breda geboren en helemaal verDelftst/Haagst/Rotterdamstquote:
Utrecht en Amsterdam een deel vd randstad laten zijn is zo erg raar.![]()
Vandaag gaan ze weer los op jullie pleintje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben in Bergen op zoom geboren We zijn een soort van buren 😛quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Breda geboren en helemaal verDelftst/Haagst/Rotterdamst
Utrecht en Amsterdam een deel vd randstad laten zijn is zo erg raar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het betere werkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pintos voor Ferrous.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
???quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag gaan ze weer los op jullie pleintje.Zonder wrijving geen glans![]()
Vanaf 9 uur bij de 2dekamer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren toch ook een paar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de relschoppertjes komen ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die blijven doorgaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had er vannacht weer eentje,die zal wel niet komen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Kree 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Want?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er vannacht weer eentje,die zal wel niet komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat? Ben het ff kwijtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er vannacht weer eentje,die zal wel niet komen.![]()
Was je er de hele nacht FFquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In een paar uur 8 bier opzuipen en net zoveel jonts roken.quote:![]()
Een livestream.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een paar uur 8 bier opzuipen en net zoveel jonts roken.![]()
![]()
![]()
O je bent de stream kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dev had de dt,met hulp van Chufi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tering. Die spoort niet echt dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een paar uur 8 bier opzuipen en net zoveel jonts roken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweer devquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dev had de dt,met hulp van Chufi.![]()
![]()
Ik ben van een andere stream verwijderd,terwijl ik niks verkeerd deed.Maar die kom ik zo weer op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe kan chuffi nu helpen die doet niet mee? Trouwens met dt kan je toch niet helpen die komt onvereachts.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dev had de dt,met hulp van Chufi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chuf kan gewoon meedoen,en dan krijgt de voorlaatste de punten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan chuffi nu helpen die doet niet mee? Trouwens met dt kan je toch niet helpen die komt onvereachts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja is niet te voorspellenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan chuffi nu helpen die doet niet mee? Trouwens met dt kan je toch niet helpen die komt onvereachts.![]()
Lekker dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben van een andere stream verwijderd,terwijl ik niks verkeerd deed.Maar die kom ik zo weer op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is puur toeval toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chuf kan gewoon meedoen,en dan krijgt de voorlaatste de punten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maakt ook niet uit,iemand hat het over wietolie in je navel gooien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een soort van blok.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In je navel. Wat voor effect heeft dat dan weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit,iemand hat het over wietolie in je navel gooien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het kwam hier ook met bakken de lucht uit gisteren avond hierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:15 schreef Ferrous het volgende:
Wat een water gevallen hier zeg, nie normaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zit een chakra.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In je navel. Wat voor effect heeft dat dan weer![]()
Ik verzin het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe verzinnen ze het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zit een chakra.![]()
Ik verzin het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straten blank hierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kwam hier ook met bakken de lucht uit gisteren avond hier![]()
De verklaring was dat je daar vroeger ook voeding door kreeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BLM.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sporen niet hoor. Gooien ze de soep ook in de navel 😛quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De verklaring was dat je daar vroeger ook voeding door kreeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor de natuur is het wel goed en voor het grondwater.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja nog hoor, NH heb veel gehad. Maar voorspelde men al.. Okt regenmaandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sporen niet hoor. Gooien ze de soep ook in de navel 😛![]()
![]()
![]()
Deze meneer blowt al vanaf zijn 8ste,dus zal het wel weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, als het zo blijft deze maand klaagt de landbouw weer. Teveel waterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de natuur is het wel goed en voor het grondwater.![]()
Ja, het is niet snel goed he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nou, als het zo blijft deze maand klaagt de landbouw weer. Teveel waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Deze meneer blowt al vanaf zijn 8ste,dus zal het wel weten.
Een hoop hersencellen kapot geblowdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O
Een hoop hersencellen kapot geblowd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker eten danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Triest hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blowen is toch maar een tijdelijke verdoving? Echt hersen schade van?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 06:27:35 ]![]()
Gaat nu wel vrij goed met haar,ben haar een tijdje geleden nog tegen gekomen.Helemaal helder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou gaat broodje ei worden dan denk helaas. Naja overleef ik ook wel weer Straks maar ff naar de winkel.quote:
Owh heb ik geloijk leuk liekdjeDo what you love, love what you do!![]()
Ze begon alvoor haar 16tiende met blowen,en later speed en XTC.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blowen is toch maar een tijdelijke verdoving? Echt hersen schade van?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter is ze waarschijnlijk gestoptquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat nu wel vrij goed met haar,ben haar een tijdje geleden nog tegen gekomen.Helemaal helder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel zooiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze begon alvoor haar 16tiende met blowen,en later speed en XTC.![]()
Is toch niets mis mee met een broodje ei?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gaat broodje ei worden dan denk helaas. Naja overleef ik ook wel weer Straks maar ff naar de winkel.
Owh heb ik geloijk leuk liekdje
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee met een broodje ei?
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisteren
Do what you love, love what you do!![]()
En vooral op die leeftijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vult wel lekker eitjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee met een broodje ei?
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisteren![]()
Deze is toch niet van jouquote:
Dacht dat je het over dat dts lied hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en is nog lekker ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mis @mario390 de laatste tijd hier in de ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar met haar is het goedgekomen.quote:
Ik ken nog een verhaal met een stel,die al ouder waren en iets niet goed is gegaan.
Dat zal ik jullie besparen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niet tegen dit speltype, haalt te weinig punten nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Mis @:mario390 de laatste tijd hier in de ochtend![]()
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Mis @:mario390 de laatste tijd hier in de ochtend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken ook een jongen van 30 wat niet goed is gegaan. Heel triest als je dat zietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar met haar is het goedgekomen.
Ik ken nog een verhaal met een stel,die al ouder waren en iets niet goed is gegaan.
Dat zal ik jullie besparen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik gemist danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: