Ja is niet te voorspellenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan chuffi nu helpen die doet niet mee? Trouwens met dt kan je toch niet helpen die komt onvereachts.
Lekker dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben van een andere stream verwijderd,terwijl ik niks verkeerd deed.Maar die kom ik zo weer op.
Dat is puur toeval toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chuf kan gewoon meedoen,en dan krijgt de voorlaatste de punten.
Maakt ook niet uit,iemand hat het over wietolie in je navel gooien.quote:
Wel een soort van blok.quote:
In je navel. Wat voor effect heeft dat dan weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit,iemand hat het over wietolie in je navel gooien.
Ja het kwam hier ook met bakken de lucht uit gisteren avond hierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:15 schreef Ferrous het volgende:
Wat een water gevallen hier zeg, nie normaal
Daar zit een chakra.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In je navel. Wat voor effect heeft dat dan weer
Hoe verzinnen ze het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zit een chakra.![]()
Ik verzin het niet.
Straten blank hierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kwam hier ook met bakken de lucht uit gisteren avond hier
De verklaring was dat je daar vroeger ook voeding door kreeg.quote:
Lekker danquote:
BLM.quote:
Sporen niet hoor. Gooien ze de soep ook in de navel 😛quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De verklaring was dat je daar vroeger ook voeding door kreeg.
Voor de natuur is het wel goed en voor het grondwater.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja nog hoor, NH heb veel gehad. Maar voorspelde men al.. Okt regenmaand
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sporen niet hoor. Gooien ze de soep ook in de navel 😛
Nou, als het zo blijft deze maand klaagt de landbouw weer. Teveel waterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de natuur is het wel goed en voor het grondwater.
Ja, het is niet snel goed he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nou, als het zo blijft deze maand klaagt de landbouw weer. Teveel water
Oquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Deze meneer blowt al vanaf zijn 8ste,dus zal het wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |