Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O
Een hoop hersencellen kapot geblowd
Lekker eten danquote:
Triest hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.
Blowen is toch maar een tijdelijke verdoving? Echt hersen schade van?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een soort van vriendinnetje vroeger waar je het echt aan kon merken.
Gaat nu wel vrij goed met haar,ben haar een tijdje geleden nog tegen gekomen.Helemaal helder.quote:
Nou gaat broodje ei worden dan denk helaas. Naja overleef ik ook wel weer Straks maar ff naar de winkel.quote:
Ze begon alvoor haar 16tiende met blowen,en later speed en XTC.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blowen is toch maar een tijdelijke verdoving? Echt hersen schade van?
Beter is ze waarschijnlijk gestoptquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat nu wel vrij goed met haar,ben haar een tijdje geleden nog tegen gekomen.Helemaal helder.
Ja dat is wel zooiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze begon alvoor haar 16tiende met blowen,en later speed en XTC.
Is toch niets mis mee met een broodje ei?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gaat broodje ei worden dan denk helaas. Naja overleef ik ook wel weer Straks maar ff naar de winkel.
Owh heb ik geloijk leuk liekdje
.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee met een broodje ei?
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisteren
En vooral op die leeftijd.quote:
Vult wel lekker eitjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee met een broodje ei?
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisteren
Deze is toch niet van jouquote:
Ja en is nog lekker ook.quote:
Maar met haar is het goedgekomen.quote:
Kan niet tegen dit speltype, haalt te weinig punten nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Mis @:mario390 de laatste tijd hier in de ochtend
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Mis @:mario390 de laatste tijd hier in de ochtend
Ik ken ook een jongen van 30 wat niet goed is gegaan. Heel triest als je dat zietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar met haar is het goedgekomen.
Ik ken nog een verhaal met een stel,die al ouder waren en iets niet goed is gegaan.
Dat zal ik jullie besparen.
Heb ik gemist danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |