Wat voor actie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn actie maandag wel leuk.
Een tegenactie,lijst van UTO posters mentionen.quote:
Dit ging even wat verder,ik wil het liever niet vertellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken ook een jongen van 30 wat niet goed is gegaan. Heel triest als je dat ziet
[.Neeeeeee Die laatste is trouwens soort van gelukt. Maar zou verder kunnen nogquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[quote]Op woensdag 7 oktober 2020 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze is toch niet van jou
Dacht dat je het over dat dts lied had
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tegenactie,lijst van UTO posters mentionen.
O echt. Lachuh. Alleen jammer dat er niemand gekomen isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tegenactie,lijst van UTO posters mentionen.
👍🏻quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ging even wat verder,ik wil het liever niet vertellen.
Maza heeft er later ook nog een paar gedaan,Ik mis er ook wel een paar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Lachuh. Alleen jammer dat er niemand gekomen is
Had wat geweest hier, dan echt drukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Lachuh. Alleen jammer dat er niemand gekomen is
.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:39 schreef kree het volgende:
[..]
[.Neeeeeee Die laatste is trouwens soort van gelukt. Maar zou verder kunnen nog
Die volgende en echt heb eeven over zitten denken al en kan mss nog wel. Maar het is een lap aan tekst. Dus sowieso ga ik er stukjes uithalen pv alle Mar voor straks ff en een simple opzektje maken enzo Dat is mijn idee ff.]
Is toch niets mis mee met een broodje ei?
Jamik heb het geluisterd en gelezen gisteren
Jipske.quote:
Morguh Jippie ☕️😘quote:
Went welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet dit ook maar net leuk vinden.
Daily maily.quote:
Dat zeker ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
Ik heb hier gewoon het Cos-gevoel bij, altijd wel iemand aanwezig
En altijd iemand die binnen no time reageertquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
Ik alleen wat minder vaakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
En hier mag je offtopic posten ook nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd iemand die binnen no time reageert
Gmalleen 🖐🏻quote:
Ik zat bij de COS in de vroege morgen toch vaak alleen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Jippie het volgende:
Ik ga Maily als Daily Maily in de tracker noemen
Supersnelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd iemand die binnen no time reageert
Had de rest al goede morgen gezegdquote:
Dacht ik ook vaakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Jippie het volgende:
Ik ga Maily als Daily Maily in de tracker noemen
Ik in de TT alquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de rest al goede morgen gezegd
Ja, dus was jij degene die er al wasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat bij de COS in de vroege morgen toch vaak alleen hoor
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de rest al goede morgen gezegd
We staan gelijk freshquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.
Dat is waar, maar ik zat wel alleen 😉quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, dus was jij degene die er al was
Bbbrrrrr nare man was datquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.
Jij doet het super,pak nog wat punten.quote:
Hoeveel,sta je nu?quote:
Liever Jippie terug in de 20quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij doet het super,pak nog wat punten.
O is ze gezakt dan?quote:
Anders krijg je klapjes?quote:
13 met 24 fresh 12 met 24quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel,sta je nu?
Kan Nog geen score zien op de ipad. En geen spoilers aanklikken. Kom er maar niet achter hoe dat komt zie ook dat zwarte kruis niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |