En altijd iemand die binnen no time reageertquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
Ik heb hier gewoon het Cos-gevoel bij, altijd wel iemand aanwezig
Ik alleen wat minder vaakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
En hier mag je offtopic posten ook nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd iemand die binnen no time reageert
Gmalleen 🖐🏻quote:
Ik zat bij de COS in de vroege morgen toch vaak alleen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:45 schreef Jippie het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Jippie het volgende:
Ik ga Maily als Daily Maily in de tracker noemen
Supersnelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd iemand die binnen no time reageert
Had de rest al goede morgen gezegdquote:
Dacht ik ook vaakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Jippie het volgende:
Ik ga Maily als Daily Maily in de tracker noemen
Ik in de TT alquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de rest al goede morgen gezegd
Ja, dus was jij degene die er al wasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat bij de COS in de vroege morgen toch vaak alleen hoor
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had de rest al goede morgen gezegd
We staan gelijk freshquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.
Dat is waar, maar ik zat wel alleen 😉quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, dus was jij degene die er al was
Bbbrrrrr nare man was datquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was heel vaak bij je om de snotsnuiver comments te lezen.
Jij doet het super,pak nog wat punten.quote:
Hoeveel,sta je nu?quote:
Liever Jippie terug in de 20quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij doet het super,pak nog wat punten.
O is ze gezakt dan?quote:
Anders krijg je klapjes?quote:
13 met 24 fresh 12 met 24quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel,sta je nu?
Kan Nog geen score zien op de ipad. En geen spoilers aanklikken. Kom er maar niet achter hoe dat komt zie ook dat zwarte kruis niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |