Thnx.quote:
Fresh staat war hij wilde staan. Op nr 11 was het toch Fresh?quote:
Ja soms zit he meequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx.
Ferrous toch netjes gedaan gisteren had hij er 12.
Nog efkes en jij bent aan de beurt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx.
Ferrous toch netjes gedaan gisteren had hij er 12.
10,maar ik blijf scherp.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fresh staat war hij wilde staan. Op nr 11 was het toch Fresh?
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fresh staat war hij wilde staan. Op nr 11 was het toch Fresh?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog efkes en jij bent aan de beurt.
O dan moet je nog een plaatsje stijgen en het dan vasthoudenquote:
Dat lukt fresh beter dan mij, ouwe bolkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je nog een plaatsje stijgen en het dan vasthouden
Moet je tegen mij zeggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat lukt fresh beter dan mij, ouwe bolker
Keek jij ook Utopia?quote:
Wat gek!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel,sta je nu?
Kan Nog geen score zien op de ipad. En geen spoilers aanklikken. Kom er maar niet achter hoe dat komt zie ook dat zwarte kruis niet meer.
Een beetje in de buurt blijven van de 10,dan ben ik al tevreden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aloa.quote:
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was datquote:
Jessie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was dat
Dotquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was dat
Hij zit er dan ook heel wat uurtjes meer dan jij hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat lukt fresh beter dan mij, ouwe bolker
Ja nu al meer dan een week. Was zo in een keer wegquote:
Ja daarom zeg ik het ook, ik veel minderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit er dan ook heel wat uurtjes meer dan jij he
Ik doe het deze maand wel chill hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik het ook, ik veel minder
Update gehad op je Ipad?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu al meer dan een week. Was zo in een keer weg
Jij en Jerney hadden echt doorgehaald.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef Jippie het volgende:
Gisterennacht van ca 3 uur tot 7 uur hier gezeten, vannacht gewoon geslapen
Beterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef Jippie het volgende:
Gisterennacht van ca 3 uur tot 7 uur hier gezeten, vannacht gewoon geslapen
Ja veel beter dan dat ongeregeldequote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe het deze maand wel chill hoor.
Hheer GG in the house.quote:
Ja ik kwam vanaf de FP even welterusten zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij en Jerney hadden echt doorgehaald.
Het geeft een erg vertekend beeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaat dat wel door een gebrokenglas?
Neem jij ff een bakkie, ik ga ff de vuilniszak wegbrengen. Nu ff droog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dom. Nog geen koffie gehad.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dom. Nog geen koffie gehad.
Een goed plan, de koffie staat hier inmiddels voor me te geuren...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Neem jij ff een bakkie, ik ga ff de vuilniszak wegbrengen. Nu ff droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |