Morguh Aloa ☕️quote:
Ja was ook een naar mannentjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms, maar werd gek van die roggelpot af en toe. Snuffie, ben ze naam ff kwijt. Die eikel met zijn boot, wat een warsig ventje was dat
Dat is het betere werk Jippie slapenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:05 schreef Jippie het volgende:
Gisterennacht van ca 3 uur tot 7 uur hier gezeten, vannacht gewoon geslapen
Nee niets gehadquote:
☕️quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dom. Nog geen koffie gehad.
Mag ik er nog iets over zeggen?quote:
Echt waar. Ik snap echt niet dat er nu nog mensen op vakantie gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik er nog iets over zeggen?
Ja,dat mag FF.
Gewoon ook schijt hebben aan aan alles ,en met zijn zwangere vriendin op vakantie gaaan.
Jessie ten voeten uitquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik er nog iets over zeggen?
Ja,dat mag FF.
Gewoon ook schijt hebben aan aan alles ,en met zijn zwangere vriendin op vakantie gaan.
Niet alleen Jessie trouwens,Lotus en haar vriend vinden het ook wel prettig lijkt het.quote:
Goedemorgen.quote:
Askim❤quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chuf kan gewoon meedoen,en dan krijgt de voorlaatste de punten.
Goedemorgen leave.quote:
Ja heel raar. Maar nu keek ik er toch niet vaak dus mis het niet echt.quote:
Morguh ☕️quote:
Ja toch, altijd goedquote:
Ik zag laatst een filmpje van WK kart.Dat leek meer op freefight.quote:
Zeker weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, er is altijd tijd voor koffie!
💋quote:
Is daar ook al een wk van?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van WK kart.Dat leek meer op freefight.
Goedemorgen schatquote:
quote:
Nee, het is al vanaf donderdag stil. Ze hebben vorige week met een giga grondboor gaten in de grond geboord, beton in gestort. Moet nu eerst drogen denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Staan de vrachtwagens weer voor je huis te dreunen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is daar ook al een wk van?
Maar goed die lui zitten wel goed ingepakt corona proof 🤪
Thnnxx askimquote:
Ja duurt een weekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is al vanaf donderdag stil. Ze hebben vorige week met een giga grondboor gaten in de grond geboord, beton in gestort. Moet nu eerst drogen denk ik.
Mooie man.quote:
Die hond... wordt er helemaal relaxt van...quote:
Hey jippiequote:
Moet inloggen weet mijn ww even zo niet meer op de laptop sta ik wel ingelogd en onthoud hij het ww automatisch. Op de ipad nietquote:
Het liep uit de hand met klappen over en weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet inloggen weet mijn ww even zo niet meer op de laptop sta ik wel ingelogd en onthoud hij het ww automatisch. Op de ipad niet
Woensdag was de laatste dag.quote:
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Alles goed hier met iedereen?
Alsik zo mogen kiezen tussen de koffie of een hug wist ik het wel 😛quote:
Ja is indrukwekkend zo een dingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woensdag was de laatste dag.
Was wel een gebeuren zeg. Een vrachtwagen zo lang als onze drie huizen met daarop die grondboor. Wat een kolossaal ding zeg. Was ook veel bekijks tijdens deze werkzaamheden. Was nog nooit zo druk in de straat
Er moet meer gelachen wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.
Dat waren effe beste tikken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liep uit de hand met klappen over en weer.
Niets kan ook meer normaal gaan he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liep uit de hand met klappen over en weer.
goed zo ik ook al vd week snachtsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-10-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja was het ook. En ik kon gewoon op de bank blijven zitten/hangen/liggen en kijkenquote:
Ik lag mij hier soms helemaal blauw.quote:
Beetje reuring af en toe. Lekker afleiding ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook. En ik kon gewoon op de bank blijven zitten/hangen/liggen en kijken
Ja,dat viel moi ook al op.quote:
Lekker tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef maily het volgende:
Dank je monitof. Nog steeds in de top 20
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vind ik ook, kuttijd ook nu met dat corona gedoe.
Ja toch. Alhoewel ik liever gehad had dat er niet gebouwd zou worden. Was wel mooi zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:31 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje reuring af en toe. Lekker afleiding ook.
"Ja sorry mevrouw we kunnen het terrein niet goed op draaien, de wagen is nogal lang. We zullen via uw tuin de draai moeten nemen."quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woensdag was de laatste dag.
Was wel een gebeuren zeg. Een vrachtwagen zo lang als onze drie huizen met daarop die grondboor. Wat een kolossaal ding zeg. Was ook veel bekijks tijdens deze werkzaamheden. Was nog nooit zo druk in de straat
Kapje op en handschoentjes aan. Gewoon logisch nadenken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.
Ik ga zo,om 8 uur alles rustig.Soul heeft tegenwoordig zelfs handschoenen aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.
Het is gewoon kunstig hoe ze dat voor elkaar krijgen. Die grondboor is een machine apart die zo van de wagen af kon rijden. Maar de stopen zijn al behoorlijk aan gort. Achter mijn parkeerplaats hebben ze al twee keer de stoep opnieuw moeten leggen. Alles verzaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja sorry mevrouw we kunnen het terrein niet goed op, de wagen is nogal lang. We zullen via uw tuin de draai moeten nemen."
En al je plantjes aan gort door die dikke wielen...
quote:
Juist ik ben er ook nog steeds paar keer gewerkt al. Met coronaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kapje op en handschoentjes aan. Gewoon logisch nadenken.
Ja, heerlijk is dat, als alles buiten nog aardig donker en koud is en binnen is het lekker warm en is er koffie. ☕👌quote:
Askim thnx liefjequote:
Heb al die tijd gewoon boodschappen gedaan wel met kapje op. Maar vind het nu echt eng worde.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kapje op en handschoentjes aan. Gewoon logisch nadenken.
Rups voertuigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon kunstig hoe ze dat voor elkaar krijgen. Die grondboor is een machine apart die zo van de wagen af kon rijden. Maar de stopen zijn al behoorlijk aan gort. Achter mijn parkeerplaats hebben ze al twee keer de stoep opnieuw moeten leggen. Alles verzakt
Tijdsduur van contact is ook van belang Dot om besmetting over te dragen. En de hoeveelheid virus die je binen krijgt is van invloed op hoe ziek je er van wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik🤬quote:
Het boos kijken met mondkapje is wel lastiger,daar oefen ik op.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al die tijd gewoon boodschappen gedaan wel met kapje op. Maar vind het nu echt eng worde.
Wilde om 7 uur gaan. Maar toch maar niet gedaan. Heb ook handschoenen aangeschaft. Maar het is allemaal wel nadenken. Ik zie ze wel eens handschonen aan en dan bij de kassa met die handschoenen je tas openen je tel pakken of je portemonnee. En dat d an weer in je tas stoppen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo,om 8 uur alles rustig.Soul heeft tegenwoordig zelfs handschoenen aan.
😄 kan je kopen hoor zo'n mondkapjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het boos kijken met mondkapje is wel lastiger,daar oefen ik op.
Ja dat 😛quote:
Yessquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Mogguh. Weinig verandering in de lijst.
Dev de dt?
Dat is wel slim Tatlim.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
😄 kan je kopen hoor zo'n mondkapje
Ja zou maar zo kunnen. Er en gaat nog veel komen. Het is tegenwoordig allemaal prefabquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het boos kijken met mondkapje is wel lastiger,daar oefen ik op.
Met hulp van Chufi.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Dev de dt?
Goedemorgenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Dev de dt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |