Ik heb met Ferrous enorm gelachen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Alles goed hier met iedereen?
Alsik zo mogen kiezen tussen de koffie of een hug wist ik het wel 😛quote:
Ja is indrukwekkend zo een dingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woensdag was de laatste dag.
Was wel een gebeuren zeg. Een vrachtwagen zo lang als onze drie huizen met daarop die grondboor. Wat een kolossaal ding zeg. Was ook veel bekijks tijdens deze werkzaamheden. Was nog nooit zo druk in de straat
Er moet meer gelachen wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.
Dat waren effe beste tikken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liep uit de hand met klappen over en weer.
Niets kan ook meer normaal gaan he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liep uit de hand met klappen over en weer.
goed zo ik ook al vd week snachtsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met Ferrous enorm gelachen.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-10-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja was het ook. En ik kon gewoon op de bank blijven zitten/hangen/liggen en kijkenquote:
Ik lag mij hier soms helemaal blauw.quote:
Beetje reuring af en toe. Lekker afleiding ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook. En ik kon gewoon op de bank blijven zitten/hangen/liggen en kijken
Ja,dat viel moi ook al op.quote:
Lekker tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef maily het volgende:
Dank je monitof. Nog steeds in de top 20
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vind ik ook, kuttijd ook nu met dat corona gedoe.
Ja toch. Alhoewel ik liever gehad had dat er niet gebouwd zou worden. Was wel mooi zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:31 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje reuring af en toe. Lekker afleiding ook.
"Ja sorry mevrouw we kunnen het terrein niet goed op draaien, de wagen is nogal lang. We zullen via uw tuin de draai moeten nemen."quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woensdag was de laatste dag.
Was wel een gebeuren zeg. Een vrachtwagen zo lang als onze drie huizen met daarop die grondboor. Wat een kolossaal ding zeg. Was ook veel bekijks tijdens deze werkzaamheden. Was nog nooit zo druk in de straat
Kapje op en handschoentjes aan. Gewoon logisch nadenken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.
Ik ga zo,om 8 uur alles rustig.Soul heeft tegenwoordig zelfs handschoenen aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moet naar de winkel maar durf niet goed. Hier in het winkelcentrum bij een bakker was corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |