Zeker weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, er is altijd tijd voor koffie!
💋quote:
Is daar ook al een wk van?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van WK kart.Dat leek meer op freefight.
Goedemorgen schatquote:
quote:
Nee, het is al vanaf donderdag stil. Ze hebben vorige week met een giga grondboor gaten in de grond geboord, beton in gestort. Moet nu eerst drogen denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Staan de vrachtwagens weer voor je huis te dreunen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is daar ook al een wk van?
Maar goed die lui zitten wel goed ingepakt corona proof 🤪
Thnnxx askimquote:
Ja duurt een weekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is al vanaf donderdag stil. Ze hebben vorige week met een giga grondboor gaten in de grond geboord, beton in gestort. Moet nu eerst drogen denk ik.
Mooie man.quote:
Die hond... wordt er helemaal relaxt van...quote:
Hey jippiequote:
Moet inloggen weet mijn ww even zo niet meer op de laptop sta ik wel ingelogd en onthoud hij het ww automatisch. Op de ipad nietquote:
Het liep uit de hand met klappen over en weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet inloggen weet mijn ww even zo niet meer op de laptop sta ik wel ingelogd en onthoud hij het ww automatisch. Op de ipad niet
Woensdag was de laatste dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |