Lik m’n behaarde anus met je pedante toontjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu heb je twee hints. Vechthonden en gameverslaafd. Probeer het nog een keer; dit keer heb je het goed.
Denk eigenlijk dat wij nog geluk kunnen hebben. Komen de komende decennia een hele berg oudjes aan en daarna kan de pensioenleeftijd weer naar 55quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat ook gvd, als ik 67 ben, mag je pas op je 92e met pensioen, schiet mij maar af dan
Sky Sports Premier Leaguequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Genaaid? geen idee waar je t over hebt
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat wij nog geluk kunnen hebben. Komen de komende decennia een hele berg oudjes aan en daarna kan de pensioenleeftijd weer naar 55
Echte econoom hier aan het woord, kan je meer vertellen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.
niet gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sky Sports Premier League
@:SkySportsPL
·
19 sep.
🤔 The correct decision? This was the handball that handed #CPFC a penalty against #MUFC.
Watch on Sky Sports PL
Follow #MUNCRY here: http://trib.al/qTPuHhq
Download the
@:SkySports
app!
Deze ja tegen Palace
Daarom hebben ze de klimaathoax bedacht en komen er een berg klimaatvluchtelingen deze kant op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.
Kost je 5 euroquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echte econoom hier aan het woord, kan je meer vertellen ?
Edgyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de klimaathoax bedacht en komen er een berg klimaatvluchtelingen deze kant op.
wat vond je van de aankoop Donny?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei toch kijk geen utd meer word er alleen maar woest van
Ik vond het een beetje rare beslissingquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dure bankzitter, had met dat geld wel aat anders gedaan
lekker vaag, van wie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje rare beslissing
Jan ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef HPLC het volgende:
maar mijn aller Ajax is er op vooruit gegaan door die transfer en nu hebben we Klaassen![]()
![]()
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om er bij te horen, anders zouden er geen feyenoordsupporters bestaan hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef Rozevla het volgende:
Swalbe
Buitenspel !!!!
Voetbal![]()
Hoor ik er nu ook bij ??
Je bedoeld Feyenooit ????quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om er bij te horen, anders zouden er geen feyenoordsupporters bestaan haha
Je kan natuurlijk ook in je eentje over poep en plas blijven praten en zo hopen dat amarantha voor je valtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef Rozevla het volgende:
Swalbe
Buitenspel !!!!
Voetbal![]()
Hoor ik er nu ook bij ??
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef HPLC het volgende:
maar mijn aller Ajax is er op vooruit gegaan door die transfer en nu hebben we Klaassen![]()
![]()
Zitten die karren vol met poep en plas ??quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekken
Niets van gemerkt afgelopen zondagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekken
@Solotovski hoor hem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denk dat het leuke er nu wel weer af is met al deze matige users
Ja tijd om te gaan, tot de volgende keer kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denk dat het leuke er nu wel weer af is met al deze matige users
ik zal nog wel x in mij dm spieken ala mun utd weer een (wan) prestatie levertquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja tijd om te gaan, tot de volgende keer kwaliteitsuser
een wan bissaka levert hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zal nog wel x in mij dm spieken ala mun utd weer een (wan) prestatie levert
nee sry ben graag zelf degene die aanbeden wordtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
als jullie ooit nog in de discord willen waar alles om een bepaalde vlogger draait dan geven jullie maar een gil
ik denk niet dat aanbeden het goede woord is, alleen @Amarantha aanbidt alles wat hij doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee sry ben graag zelf degene die aanbeden wordt
ben jij eindelijk de baas daar, iemand die wel stabiel is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
als jullie ooit nog in de discord willen waar alles om een bepaalde vlogger draait dan geven jullie maar een gil
Helaas, maar iedereen kan wel een uitnodiging sturen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij eindelijk de baas daar, iemand die wel stabiel is?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik denk niet dat aanbeden het goede woord is, alleen @:amarantha aanbidt alles wat hij doet
poch is vrijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien gewoon eens een fatsoenlijke coach nodig ipv die lotr acteur
Ik praat niet meer met of tegen jou.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, zit ik op mijn eerste dag al meteen dm's te lekken
Pff ja, echt wat is daar voor nodig. Zelfs als je geen verstand hebt van voetbal weet je dat United onder Ole nergens naartoe gaat.quote:
Dit maakt heel weinig indruk zo als buitenstaanderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met of tegen jou.
Oh ja gewoon weer brons 4. Hoogste wat ik had gehaald was platinum 1 geloof ik. Als ze elk half seizoen je weer een eind terug zetten qua level dan ben ik er wel klaar mee. Dan moet je heel veel tijd en zin hebben om ranked te spelen of heel erg goed zijn en het je geen moeite kosten om daarin te domineren. Tijd en zin in ranked ontbreekt en ik ben niet heel erg goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja das je level, welke rank in ranked - bronze of silver zeker
Nou enquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit maakt heel weinig indruk zo als buitenstaander
speel je op pc?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja gewoon weer brons 4. Hoogste wat ik had gehaald was platinum 1 geloof ik. Als ze elk half seizoen je weer een eind terug zetten qua level dan ben ik er wel klaar mee. Dan moet je heel veel tijd en zin hebben om ranked te spelen of heel erg goed zijn en het je geen moeite kosten om daarin te domineren. Tijd en zin in ranked ontbreekt en ik ben niet heel erg goed.
Speel de laatste 2 of 3 seizoenen toch al alleen en dan schiet ranked helemaal niet op.
Nee Xbox. Tijdje terug wel op pc geprobeerd maar mijn normale xXx420gamemuis69xXx is de rechterknop lam van dus dat was geen succes.quote:
maar zij moet toch juist op d'r knietjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg gewoon jij krijgt geen blotetietenfoto's meer, dan krijg je m zo op zn knietjes
oh jammer anders kon ik je carryenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Xbox. Tijdje terug wel op pc geprobeerd maar mijn normale xXx420gamemuis69xXx is de rechterknop lam van dus dat was geen succes.
Ik zit nu te wachten op de PS5 die ik krijg van Hans.
@Zosk en @InstortendeSter kunnen nog wel zo iemand gebruikenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh jammer anders kon ik je carryen
er zijn grenzenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:Zosk en @:InstortendeSter kunnen nog wel zo iemand gebruiken
Dat is een kwestie van haar wietzakje onder de bank vegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar zij moet toch juist op d'r knietjes
Mention mij maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, maar iedereen kan wel een uitnodiging sturen.
Je bedoelt, bedoelt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je bedoeld Feyenooit ????
HAHAAAAATJES
Dom varken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IK KWEET NIE WAD JE BEDOELDTD ?????
Ga lekker naar je eigen sc , homoquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen sc , homo
Mijn moeder heeft helemaal geen meningquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder heeft hier een andere mening over.
Denk dat mijn terugkeer ervoor zorgt dat Danny niet langer hoeft te vragen om donatiesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die 228 keer heeft gepost sinds gisteren
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
In de vbl sc mogen ze ook zo praten dus mogen wij dat ook
Zo is dat, wij zijn ook blanke tokkies dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
In de vbl sc mogen ze ook zo praten dus mogen wij dat ook
Hahahahah jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daar
Ja maar volgens iets andere standaarden dan eldersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daar
Gedraag je niet als een mongool. Als je er vaker zou zijn weet je dat het altijd gemod wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:23 schreef Chia het volgende:
Ja nu ineens wel omdat er een vergrootglas op ligt
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een mongool. Als je er vaker zou zijn weet je dat het altijd gemod wordt.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet opdonderen met al die irritante TR's van je?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.
[..]
Ondanks dat onlogisch er zelf over begon zal ik er persoonlijk iig weer over ophouden.quote:
'opdonderen' is een iets andere bewoording dan hetgeen waar zojuist op gemod is, nietwaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.
[..]
Dat was het punt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'opdonderen' is een iets andere bewoording dan hetgeen waar zojuist op gemod is, nietwaar?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:25 schreef HPLC het volgende:
door dat slappe modden in VBL is mijn obese vriend op anoniem gegaan
Ze weten er altijd wel mooi omheen te lullen hequote:
Pleur gewoon op, debiel.*quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar. Want daar ging het in de basis namelijk wel over
Zodra je het niet meer weet vraag je maar gewoon of iemand op kan pleuren.quote:
Ja nu is t wel leuk geweestquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra je het niet meer weet vraag je maar gewoon of iemand op kan pleuren.
Lekker gewerkt pik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Pleur gewoon op, debiel.*
* = referentie aan KLB / [KLB SC] Negersex
Bedankt voor de medewerkingquote:
Ja die gaat weer lekker cirkeltrekken met zijn vriendjes. Wat een verrassing.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Solotovski het volgende:
Onlo heeft eieren voor zijn geld gekozen
Met de staart tussen z'n benen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef Solotovski het volgende:
Onlo heeft eieren voor zijn geld gekozen
@Sounddragon ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:34 schreef Chia het volgende:
En denk ook wel dat hij zo lief is om zo dadelijk niet schuimbekkend in mijn DM te verschijnen. Zoals dat figuur in R&P FB deed.
Oké K.inderliefhebberquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar kan ik gaande het onderzoek geen uitspraken over doen.
Thanks maatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Fijn om te zien dat al mijn TR's goed zijn verwerkt
Pleur gewoon op, debiel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Fijn om te zien dat al mijn TR's goed zijn verwerkt
Ja dat snap ik niet helemaal, want van kanker naar pleur is toch wel minstens 1% verschil.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 12-04-2019 19:58:47 ]
Dit kan dus gewoon maar daar hequote:
Ja moet het even voorkauwen voor je hè.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 78% gewijzigd door Chia op 07-10-2020 11:46 ]
In VBL wordt echt niet anders gemodereerd dan in andere subfora hoor!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit kan dus gewoon maar daar he
Ga maar lekker naar menquote:
In de KLB SCquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
het juiste antwoord zou 3 moeten zijn
maar dat leidde juist tot de ondergang, het is tijd voor een veranderingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In de KLB SC
Doen we niet aan tellen
Hebben we het over Braddie
Kotsen we op VBL
Zijn we nooit aardig tegen elkaar
Het kotsen op VBL?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dat leidde juist tot de ondergang, het is tijd voor een verandering
Leer mij niet over verandering na de laatste aflevering van The 100. Ik blijf lekker mezelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dat leidde juist tot de ondergang, het is tijd voor een verandering
Ik had hem gezien. Was alleen net te laat met liken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Catkiller het volgende:
Waar is mijn post heen? Heb ik gewoon gekopieerd hoor. VBL / [VBL SC #7084] Negersex
Ja je moet even het linkje erbij doen, want anders snapt onlogisch het niet en is hij gewoon schaamteloos selectief.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Catkiller het volgende:
Waar is mijn post heen? Heb ik gewoon gekopieerd hoor. VBL / [VBL SC #7084] Negersex
En dan kunnen ze HPLC mod maken en is hij het leukste modkoppel ooit met Ama of Fugue.quote:
Erasmus is ook wel tof.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan kunnen ze HPLC mod maken en is hij het leukste modkoppel ooit met Ama of Fugue.
Welke is dat dan? heb afgelopen jaar het meest gepost in die van R&P, maar die is dodelijk saai tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Catkiller het volgende:
Als iedereen nou eens gewoon in z'n eigen sc blijft?
sorry, ik heb eigenwaardequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan kunnen ze HPLC mod maken en is hij het leukste modkoppel ooit met Ama of Fugue.
Nadat we Apex hebben gedaan niet meer hoor, breek ik zo af.quote:
Bestaan er nog meer van die rare sc's zoals vbl?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:02 schreef Chia het volgende:
En ik infiltreer graag SC's die een eng incrowd bolwerk zijn waar ze niet van buitenstaanders houden.
als ik bij mijn eerste potjes van jou win dan ben je ook wel slecht na al die jaren spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nadat we Apex hebben gedaan niet meer hoor, breek ik zo af.
DTS is ook een opmerkelijke reeks met speciale users.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bestaan er nog meer van die rare sc's zoals vbl?
Nee wil gewoon een wit voetje halen bij hem.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik een koppel met Erasmus moet worden
Zal eens aan de mods vragen of ze het kunnen veranderen in TBSquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
DTS is ook een opmerkelijke reeks met speciale users.
omdat hij niet blank is zekerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee wil gewoon een wit voetje halen bij hem.
Aha, misschien eens even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Touwtrekken topic. Opteltopic.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Chia het volgende:
Kom op HPLC nu niet hele tijd Braddie quotes.
Je bent mijn favoriete negerinquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Chia het volgende:
Kom op HPLC nu niet hele tijd Braddie quotes.
Heyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Fijn weer eens wat leven in de brouwerij!
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja Flippie laat jou al het vuile werk opknappen.quote:
godverdomme manquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat heb je me toch uitstekend geholpen
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat heb je me toch uitstekend geholpen
ja met zo'n naam kan ik geen een sneer of belediging meer serieus nemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hermie komt van jou af en dan ga je het een kutnaam noemen
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Fijn weer eens wat leven in de brouwerij!
Afblijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee wil gewoon een wit voetje halen bij hem.
kun je weghalen bij instellingenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
onder de laatste post zie ik allemaal plaatjes van hete dames, kunnen die weg of moet ik hopen dat ik voor altijd thuis moet blijven werken
ik ben helemaal niet van de snerenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja met zo'n naam kan ik geen een sneer of belediging meer serieus nemen
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet van de sneren
Die kunnen weg, maar ik zou lekker thuis blijven werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
onder de laatste post zie ik allemaal plaatjes van hete dames, kunnen die weg of moet ik hopen dat ik voor altijd thuis moet blijven werken
Wat vind jij van ambtenaren die een jaar doen over kolken tellen terwijl dat een klusje is van maximaal een week?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die kunnen weg, maar ik zou lekker thuis blijven werken.
Ik weet niet wat kolken zijn. Maar als er een manager nodig is om er op toe te zien dat de KPI van een jaar gehaald wordt ben ik de aangewezen man.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van ambtenaren die een jaar doen over kolken tellen terwijl dat een klusje is van maximaal een week?
hee liefiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:32 schreef Fugue het volgende:
Ik dacht dat ik in KLBSC zat maar dit is blijkbaar 2016
lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van ambtenaren die een jaar doen over kolken tellen terwijl dat een klusje is van maximaal een week?
Misschien hebben ze bij HermieHermann nog een vacature, daar was laatst iemand die de deur voorgoed dicht deedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat kolken zijn. Maar als er een manager nodig is om er op toe te zien dat de KPI van een jaar gehaald wordt ben ik de aangewezen man.
@C.L.Werner -wannabequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat kolken zijn. Maar als er een manager nodig is om er op toe te zien dat de KPI van een jaar gehaald wordt ben ik de aangewezen man.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:35 schreef HPLC het volgende:
In plaats van dat je hoopte bij Erasmus in een goed blaadje te komen heb je nu Paul achter je aan
Ja story of my lifequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:35 schreef HPLC het volgende:
In plaats van dat je hoopte bij Erasmus in een goed blaadje te komen heb je nu Paul achter je aan
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:39 schreef Rozevla het volgende:
Hee @:charrell wanneer ga je je pompoenen showen dan ??
quote:
oeiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:40 schreef Catkiller het volgende:
Oh das zeker de echte en ik moest die neppe hebben die mod is
ik ga zo weer naar dts hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef scrupuleus het volgende:
Eerst hplctje nu ook nog hermann, even wachten en die ouwe kale komt ook nog.
Allen mogen nog niet in de schaduw staan van @:kurovksi uiteraard.
die ouwe kale was er al lang, helaas heb ik hem al binnen een dag weggepestquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef scrupuleus het volgende:
Eerst hplctje nu ook nog hermann, even wachten en die ouwe kale komt ook nog.
Allen mogen nog niet in de schaduw staan van @:kurovksi uiteraard.
quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ouwe kale was er al lang, helaas heb ik hem al binnen een dag weggepest
Ik denk er even overquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal komen naar dts leuke invasie
Gefeliciteerd, Ik dacht dat @vosss bezet was.quote:
is dat zo ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik had begrepen dat jij nogal bipolair bent
heb jij dus mooi verkeerd begrepenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw grammatica blijft hangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
leuke topic hier blijf hangen
ow moet je tegenwoordig op fok vragen of mensen een invasie komen doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal komen naar dts leuke invasie
Sowquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Ik heb een jaar bij de psychiater gezeten na die afwijzing van Flippiee maar uiteindelijk is alles toch goed gekomenquote:
Haten op @Jacquelinehasselbainkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw grammatica blijft hangen.
Dit topic is wellicht nog leuker voor jou: VBL / [VBL SC #7728] Je moeder
Check deze grap @:Caland @:JanCees @:GGMM
JochemSjakiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haten op @:Jacquelinehasselbaink________!
hoe is het met jou lang niet gesprokenquote:
De liefde is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Ik heb een jaar bij de psychiater gezeten na die afwijzing van Flippiee maar uiteindelijk is alles toch goed gekomen
Goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met jou lang niet gesproken
Lang geen witte ridder hier gezien, past je totaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haten op @:Jacquelinehasselbaink________!
ook goed...quote:
Denken dat ik een cuck zoals jij benquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lang geen witte ridder hier gezien, past je totaal niet.
Jij bent af.
Rare zin. Leest niet lekker weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij bent sinds je vader je bij je geboorte 3x head first heeft laten stuiteren al af.
Niet ergquote:
Story of your life.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rare zin. Leest niet lekker weg.
Vast een bril nodig.quote:
is goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
hey wat een leuke users, zullen we een kliek vormen
Zou kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vast een bril nodig.
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
Dat kan hier: VBL / [VBL SC #7728] Je moederquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
de laatste keer dat ik daar postte kreeg ik een stuk of 3 k-woorden en een doodsverwensing, misschien tijdens kerst weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat kan hier: VBL / [VBL SC #7728] Je moeder
Echt hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rare zin. Leest niet lekker weg.
Mooi volk daar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar postte kreeg ik een stuk of 3 k-woorden en een doodsverwensing, misschien tijdens kerst weer
Misschien krijg je dan een NSBeer onder de kerstboomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar postte kreeg ik een stuk of 3 k-woorden en een doodsverwensing, misschien tijdens kerst weer
Dat mag alleen maar daar @yvonnequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Hij kon er nooit al zo goed tegen om in mijn schaduw te staanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef HermieHermann het volgende:
volgens mij mag scrupuleus je nu al niet meer na 1 dag
Wat houdt dit in?quote:Je hebt xx notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Alleen haags lukt datquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij kon er nooit al zo goed tegen om in mijn schaduw te staan
geen idee, heb nog nooit in mijn leven een note gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
ik ben xx keer terecht gewezen op afwijkend gedrag?
@Justin_Case jij weet dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Ben +-250 dagen lid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Bij een bepaald aantal kom je voor het vuurpeloton.
0quote:
Make that the cat wise.quote:
ik ken Catkiller pas net maar tot nu toe lijkt hij een prima jongenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Make that the cat wise.
Jij hebt er alleen vandaag al 24 binnen geharkt![]()
Dat gaan we over een week zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Make that the cat wise.
Jij hebt er alleen vandaag al 24 binnen geharkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |