Zo is dat, wij zijn ook blanke tokkies dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
In de vbl sc mogen ze ook zo praten dus mogen wij dat ook
Hahahahah jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daar
Ja maar volgens iets andere standaarden dan eldersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daar
Gedraag je niet als een mongool. Als je er vaker zou zijn weet je dat het altijd gemod wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:23 schreef Chia het volgende:
Ja nu ineens wel omdat er een vergrootglas op ligt
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een mongool. Als je er vaker zou zijn weet je dat het altijd gemod wordt.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet opdonderen met al die irritante TR's van je?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.
[..]
Ondanks dat onlogisch er zelf over begon zal ik er persoonlijk iig weer over ophouden.quote:
'opdonderen' is een iets andere bewoording dan hetgeen waar zojuist op gemod is, nietwaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ja. Toen constateerde ik juist het tegendeel en nogal luie mods die gaan janken als ze aan het werk moeten.
[..]
Dat was het punt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'opdonderen' is een iets andere bewoording dan hetgeen waar zojuist op gemod is, nietwaar?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:25 schreef HPLC het volgende:
door dat slappe modden in VBL is mijn obese vriend op anoniem gegaan
Ze weten er altijd wel mooi omheen te lullen hequote:
Pleur gewoon op, debiel.*quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar. Want daar ging het in de basis namelijk wel over
Zodra je het niet meer weet vraag je maar gewoon of iemand op kan pleuren.quote:
Ja nu is t wel leuk geweestquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra je het niet meer weet vraag je maar gewoon of iemand op kan pleuren.
Lekker gewerkt pik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Pleur gewoon op, debiel.*
* = referentie aan KLB / [KLB SC] Negersex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |