Excuseert u mij, ik probeerde me aan te passen aan de cultuur hier.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil jij op je taalgebruik letten svp? Anders moet ik dit gaan noten.
Ik neem aan dat je mijn vraag niet gezien hebt maar je hebt je triceps en buik dus overgeslagen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil jij op je taalgebruik letten svp? Anders moet ik dit gaan noten.
Graagquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je kont neuken?
Nee, zeker niet. Sterker nog, er is ook nog 30 minuten cardio bijgepompt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn vraag niet gezien hebt maar je hebt je triceps en buik dus overgeslagen?
Cardioquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Sterker nog, er is ook nog 30 minuten cardio bijgepompt.
Jon Snowquote:
Keurig maat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Sterker nog, er is ook nog 30 minuten cardio bijgepompt.
Het is de laatste tijd een tsunami van dat soort idioten. Hebben ze het daar zelf niet gezellig of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je je contactgestoorde KLB-idioten niet gewoon lekker daar houden?
Zit midden in de cut, domme mongool dat je bent.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Cardio![]()
wat een enorm wijf ben je toch ook
Ja kom @Elan, ga weg!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je je contactgestoorde KLB-idioten niet gewoon lekker daar houden?
"cut"quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit midden in de cut, domme mongool dat je bent.
Ik eet inmiddels al 6 weken 2350 kcal per dag of minder.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
"cut"
2 kapsalons in plaats van 3 zeker?
Nog steeds elke dag kip, rijst en groente?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet inmiddels al 6 weken 2350 kcal per dag of minder.
Niet iedere dag, 4/7quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds elke dag kip, rijst en groente?
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet opdonderen met al die irritante TR's van je?
Donderdag ook?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja de vooruitzichten zijn goed man!
Kunnen we dit niet beter in FB bespreken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet opdonderen met al die irritante TR's van je?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Kunnen we dit niet beter in FB bespreken?
Prima, zie je daar. (Blijf je hier dan weg?)quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent zelf een goed vooruitzicht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja de vooruitzichten zijn goed man!
optyven mongooltjequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je je kop niet beter in een pan met zwavelzuur stoppen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd. Janken om TR'squote:Op vrijdag 12 april 2019 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Als je niet tegen een stootje kan ROT JE MAAR OP!!!!!!!
Dankje maat, dit doet mij goed!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een goed vooruitzicht.
Gebruik eens meer leestekens en wat minder emoticons, ik kan hier niks mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd. Janken om TR'sWord dan geen mod
![]()
Mensen kunnen tegenwoordig niets meer hebbenhet ligt altijd maar aan een ander
Domme autist.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebruik eens meer leestekens en wat minder emoticons, ik kan hier niks mee.
Pleur gewoon op, debiel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd. Janken om TR'sWord dan geen mod
![]()
Mensen kunnen tegenwoordig niets meer hebbenhet ligt altijd maar aan een ander
Kweetnie man, denk dat het wel aardig in de buurt komt. De onzekerheid na paasmaandag wordt alleen steeds groter he.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
regio zuid, haal daar dus maar 3-4 graden vanaf.
Eerst dit weekend nog even terug naar 8 gradenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal hiel wel iets kouder zijn maar dikke prima ja.
Als het koningsdag maar 25 graden is want dan ga ik de hele dag bier zuipen op een boot.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kweetnie man, denk dat het wel aardig in de buurt komt. De onzekerheid na paasmaandag wordt alleen steeds groter he.
Kansloze tokkie.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het koningsdag maar 25 graden is want dan ga ik de hele dag bier zuipen op een boot.
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het koningsdag maar 25 graden is want dan ga ik de hele dag bier zuipen op een boot.
Ja, dat is weer even wennen. Was gisteravond ook behoorlijk koud met voetballen. (Caland vindt mij nu een mietje)quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst dit weekend nog even terug naar 8 graden
Niet alleen Caland.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat is weer even wennen. Was gisteravond ook behoorlijk koud met voetballen. (Caland vindt mij nu een mietje)
Ik doe even stoer mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat is weer even wennen. Was gisteravond ook behoorlijk koud met voetballen. (Caland vindt mij nu een mietje)
Zeker omdat Ajax gelijk heeft gespeeldquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe even stoer mee.
HOMOOOOOOOOO!!!!
Ik was bijna de enige met korte broek en shirt, in lange kan ik echt niet voetballen. 20+ kan ik wel prima tegen, ideaal is 15 graden met een licht buitje.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:37 schreef Caland het volgende:
Kan juist niet tegen voetballen met 20+ graden
Heerlijk die kou
Alle battyboys met thermoshirtjes en ik gewoon met opgerolde mouwen het veld op uiteraard.
Lazer op.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
@:Danny @:yvonne waarom mag dit wel in VBL SC maar niet in KLB SC?
tyf gewoon op joh achterlijke mongoolquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hey weer een NSB’erquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nsbeerquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens gewoon in z'n eigen sc blijft?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens gewoon in z'n eigen sc blijft?
dat zal ik zeker doen maar ik vind wel dat in alle SC's dezelfde regels gehandhaafd moeten worden, anders is het niet echt eerlijk allemaalquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar wil je mij hebben? Ik heb geen "eigen sc"quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moeder is niet eerlijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zal ik zeker doen maar ik vind wel dat in alle SC's dezelfde regels gehandhaafd moeten worden, anders is het niet echt eerlijk allemaal
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zal ik zeker doen maar ik vind wel dat in alle SC's dezelfde regels gehandhaafd moeten worden, anders is het niet echt eerlijk allemaal
ga janken stuk verdrietquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik post in meerder SC's, is nooit een probleem. Wist niet dat dat niet mocht, sorry yvonne.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
dit waren mijn enige paar posts in VBL ooitquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er wordt bijna nergens zo streng gemod als in VBL, waarom? Omdat er werkelijk altijd gezeik komt. Door jullie bv.
Prima.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit waren mijn enige paar posts in VBL ooit
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Alleen om te komen janken over de moderatie. Blijf dan weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Joe, groetjes!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post soms ook mee in KLB SC en doet daar normaal, hier ben je opeens hartstikke agressiefquote:
Omdat ze hier veel leukere mods hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Noem je Elan nou een meeloper?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post soms ook mee in KLB SC en doet daar normaal, hier ben je opeens hartstikke agressief
snap ik ook wel, moet wel een beetje met de sfeer meegaan
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ze hier veel leukere mods hebben
Kom maar hierquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef isax het volgende:
[..]
Waar wil je mij hebben? Ik heb geen "eigen sc"
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post soms ook mee in KLB SC en doet daar normaal,
Ik popcorn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens even een handje (rode) druiven erbij gepakt
ik wilde gewoon even weten waarom iets in de ene SC wel mag en in de andere niet, wil er verder niemand kwaad mee doen vriendquote:
WERKE VOOR JE CHELDquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:47 schreef onlogisch het volgende:
Donder op met die TR's. Nu moet ik aan het werk.
Fijne SC allenquote:
Nu nog?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:47 schreef onlogisch het volgende:
Donder op met die TR's. Nu moet ik aan het werk.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Caland het volgende:
Maar Elan heeft er dus voor gezorgd dat dergelijke autisten hier komen posten?
Bedankt, @:Elan.
Je moet er geen . achter zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat soms niet werkt
@:Danny???
Omdat je een punt achter zijn naam zet, dom varken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat soms niet werkt
@:Danny???
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen postenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Caland het volgende:
Maar Elan heeft er dus voor gezorgd dat dergelijke autisten hier komen posten?
Bedankt, @:Elan.
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen posten
ik laat je dan ook verder met rust, ik wens jullie een fijne dag verder met hopelijk iets minder gescheld
Ga op je paard zitten debielquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen posten
ik laat je dan ook verder met rust, ik wens jullie een fijne dag verder met hopelijk iets minder gescheld
Als ze op die van jouw moeder lijken ben ik al tevredenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef isax het volgende:
[..]
Ben je uitgekeken op die van je moeder dan?
Natuurlijk niet.quote:
Tyf opquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een slag wordt hier gevoerd.
[ afbeelding ]
geen idee wat dat isquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat toevallig ik zet net AC Odyssey aan waar ik op mijn paard ga rijden
ow ja ik was weg
Hallo, met mij is alles goed vriend, en met jou?quote:
Mijn moeder is overleden door kanker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze op die van jouw moeder lijken ben ik al tevreden
Gelukkig zijn wij PUUR, JRquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
De acts vliegen je om de oren in deze slowchat op dit moment.
Jij bent ook een act.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
De acts vliegen je om de oren in deze slowchat op dit moment.
Laat lekker gaan die onzin, als mensen hier willen meeposten moeten ze dat vooral doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij PUUR, JR
Aww toch wel. Lief van je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan die onzin, als mensen hier willen meeposten moeten ze dat vooral doen.
Nee dat komt denk ik meer door de invloed van -knip- zoals jij.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat je post als een kankerdebiel. Het zit gewoon in de genen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / [KLB SC] even normaal doen
jullie mogen je allen welkom voelen
Isax.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dat komt denk ik meer door de invloed van -knip- zoals jij.
Klein gokje.
Nogal hypocriet hè.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef isax het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij er op aan spreekt, ik liet mij even gaan.
Inderdaad.quote:
Stokenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Caland het volgende:
GGMM komt weer eens in actie daar waar onlogisch het nalaat
Ik lachtequote:
Rekeltjes.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne. Wat een boefjes zijn ze ook
De rolverdeling van baas en hulpje is ook bij de 2 heren welbekend hoorquote:
Dan is het goed. Dan kan ik weer rustig verder sukkelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De rolverdeling van baas en hulpje is ook bij de 2 heren welbekend hoor
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan is het goed. Dan kan ik weer rustig verder sukkelen.
Dag VBL
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:22 schreef KingRoland het volgende:
Yvonne is aanwezig en het is weer stil.
Mooi. Doeiquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag VBL
DP bannen is altijd terecht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.
DOEI YVONNE.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag VBL
Shoarma bij je kapsalonquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ngt_de_kapsalon.html
@:onlogisch
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdtquote:
ik wil jou niet missenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.
ik heb nog nooit een berenklauw gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
Zeg het ze saindquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdt
100 euro dat ie nooit een kapsalon op heeft
Joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Gewoon döner en kaas en knoflooksaus en beetje sambalquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.quote:
Ha die Roland.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.
Weet ik dat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat geeft jouw vrouw voor eten als de kleine naar school gaat
Hoi Nelisquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een hoop idioten hier, hoog tijd voor:
[ afbeelding ]
@JanCees ik pik hemquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Haagsquote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
Ojeequote:Op vrijdag 12 april 2019 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Haags
Yannick was weer eens een beetje boos.twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
mooi geedit vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat Nac wint.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Wat een kutwedstrijden allemaal dit weekend zeg
Eigenlijk wordt alleen vanavond vermakelijk
Ik heb met allebei die clubs eigenlijk niks.quote:
Ik ook niet, maar een overwinning voor Nac is gunstiger voor Ado.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb met allebei die clubs eigenlijk niks.
Die gaan het toch wel redden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een overwinning voor Nac is gunstiger voor Ado.
@El-Stinho zit klaar voor de Derby van Sevilla.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Wat een kutwedstrijden allemaal dit weekend zeg
Eigenlijk wordt alleen vanavond vermakelijk
Ik weet alleen niet of het qua spel leuk gaat worden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho zit klaar voor de Derby van Sevilla.
Dries van Agt ook niet bij veel mensen, wel bij Feyenoorders.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:55 schreef Caland het volgende:
Roos020 heeft zich vandaag niet zo populair gemaakt
Wiequote:Op vrijdag 12 april 2019 20:55 schreef Caland het volgende:
Wiequote:Op vrijdag 12 april 2019 20:55 schreef Caland het volgende:
quote:
twitter:roos020 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 07:49:37@webcare020, kunt u dit laten verwijderen? Is geen vergunning voor. Weteringschans 29 https://t.co/owXaHj57pZ reageer retweet
Kan je please ook een voor tjackaformod maken pleasequote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ben sinds vandaag door haar geblocked.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:roos020 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 07:49:37@:webcare020, kunt u dit laten verwijderen? Is geen vergunning voor. Weteringschans 29 https://t.co/owXaHj57pZ reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je please ook een voor tjackaformod maken please
Het lijkt me behoorlijk vermoeiend om als grote hobby het de hele dag door klagen over van alles te hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben sinds vandaag door haar geblocked.
Op naar de ‘kapsalon’, extensions laten zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag dames en heren?
Stuur je pics?quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op naar de ‘kapsalon’, extensions laten zetten.
Niet gekliktquote:
Koffie drinken schoonouders, ff stadje in. Wel MIJN winterjas aan trekken dan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag dames en heren?
Is de laatste keer dat je hem nodig hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koffie drinken schoonouders, ff stadje in. Wel MIJN winterjas aan trekken dan.
Gisteren natte sneeuw gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de laatste keer dat je hem nodig hebt.
Je weet welke dag het vandaag is, maat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe was je nacht als sekswerker? Nog wat verdient?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
@GGMMquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe was je nacht als sekswerker? Nog wat verdient?
Vanavond Head High (Shed) in Tresor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:04 schreef JanCees het volgende:
Moet nog dumpertreeten kijken lol @:knut
Ga je de Derbi missen?quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben vanavond thuis, dus nee maat
quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet 30 wedstrijden WL doen, sta nog op 0
@:scrummie2.0
Tja...Alleen als jij ook iets snept!quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ook snap. Heb geen discord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |