Huh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als Drizzt eerst wat gluten naar binnen werkt.
Mwoah.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dan spuit het er in alle standen vanzelf uit.
Patatquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Ik alleen broodje frikandel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroketje en broodje frikandel erbij, lekker man.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin van het laatste seizoen GoT. JR en ik kijken daar érg naar uit. (en GGMM gaat elke aflevering afzeiken in het desbetreffende topic)quote:
Ik kijk er ook enorm naar uitquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin van het laatste seizoen GoT. JR en ik kijken daar érg naar uit. (en GGMM gaat elke aflevering afzeiken in het desbetreffende topic)
Is toch weer rap gegaan na het vorige seizoen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk er ook enorm naar uit
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin van het laatste seizoen GoT. JR en ik kijken daar érg naar uit. (en GGMM gaat elke aflevering afzeiken in het desbetreffende topic)
Ik moet nog acht afleveringen kijken tijdens mijn rewatch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net zo snel als Euron zijn schip in S7 (lol)quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch weer rap gegaan na het vorige seizoen.
Dat moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet nog acht afleveringen kijken tijdens mijn rewatch.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zo snel als Euron zijn schip in S7 (lol)
Dat zou GGMM nooit doen, die is altijd extreem tolerant en mild in zijn kritieken aangaande zaken die niet helemaal in zijn straatje passen...quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel.quote:
Oei, dat wordt weer moeilijk ja. De druk staat er op.quote:
Ik heb laatst ook weer wat losse afleveringen gekeken maar vond het best meevallen eigenlijk dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel.
Ben wel benieuwd hoe ik S7 ga vinden tijdens mijn rewatchOf het blijft staan als het slechtste seizoen voor mij.
Bedankt Elan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou GGMM nooit doen, die is altijd extreem tolerant en mild in zijn kritieken aangaande zaken die niet helemaal in zijn straatje passen...
Een van de meest verdraagzame mensen op dit forum, OOIT.
Pleur nou eens op.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey doe eens lief tegen Chai. Zij is lief!
kun je een meedoen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
@ Ziggo kun je een meedoen met een GoT quiz waar je leuke prijsjes kan winnen.
Wat een droevig bestaan moet jij dan hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe vaker je dit zegt, hoe gemotiveerder ik ben om hier regelmatig te blijven posten
Nee dan zou ik wel mensen gaan wegjagen uit een SC in een blauw jasjequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een droevig bestaan moet jij dan hebben.
Even meedoen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
@ Ziggo kun je een meedoen met een GoT quiz waar je leuke prijsjes kan winnen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee dan zou ik wel mensen gaan wegjagen uit een SC in een blauw jasje
Uh.. goeiequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
He Chia lieve en bijzondere vrouwquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |