en je wilt hiermee zeggen dat jouw input altijd van hoge waarde is geschat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het is gewoon irritant als mensen met een verschrikkelijk laag IQ of een persoonlijkheidsstoornis hier komen posten omdat de 5 sc waar ze al posten zijn doodgebloed (waarschijnlijk door hun eigen domme gedrag
Heeft niks met nieuw zijn te maken, dat soort mensen mogen gewoon opzouten.
ik heb wel grote handen, per zin druk ik ongeveer 5x op backspacequote:Op vrijdag 12 april 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer even beter nadenken voordat je met je dikke vingers op 'invoeren' klikt.
Dat denk ik wel.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
en je wilt hiermee zeggen dat jouw input altijd van hoge waarde is geschat?
Wat een egoïsme.
Als marketingstudent kan ik dit bevestigenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel producenten. Maar onderaan de streep is whey gewoon whey. Het proces is heel eenvoudig en niets meer dan een bijproduct van kaas. Er worden marketing-technisch ( @:KingRoland) heel veel interessante verhalen bij verzonnen maar dat is allemaal bullshit.
Whey is absoluut geen wonder product en de ene whey is niet significant beter dan de andere. Ja, sommige hebben een iets hoger eiwitpercentage, ipv 28 hebben ze 30 gram eiwitten per scoop. En dat wordt dan heel breed uitgemeten. Complete onzin.
Whey is een prima aanvulling op de dagelijkse behoefte van je eiwitten, niets meer en niets minder.
Frietjes natuurlijk!!quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg net bij de lunch de enige ware levensvraag: Wilt u frietjes of patatjes?
Misschien kan jij ook naar ONZ-SC verhuizen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg net bij de lunch de enige ware levensvraag: Wilt u frietjes of patatjes?
En?En?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:38 schreef DonRaja het volgende:
In België is dat een normale vraag. Met patatjes bedoelen ze gekookte aardappelen. Denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook naar ONZ-SC verhuizen.
Ik ga die discussie vandaag niet starten. Ik heb het geen van beiden genomen want ik ben niet #viesdik.quote:
Heel België lijkt mij één groot ONZ.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België is dat een normale vraag. Met patatjes bedoelen ze gekookte aardappelen. Denk ik.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga die discussie vandaag niet starten. Ik heb het geen van beiden genomen want ik ben niet #viesdik.
Plat water erbij, alles.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België is dat een normale vraag. Met patatjes bedoelen ze gekookte aardappelen. Denk ik.
Het is half 2, luie hond.quote:
Wat vind jij ervan dat de doorgaans meest gekozen TT hier bijna nooit meer in op de index pagina van VBL prijkt?quote:
Enorm jammer. En in strijd met de tradities die we hier kennen en aanhangen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat de doorgaans meest gekozen TT hier bijna nooit meer in op de index pagina van VBL prijkt?
Gefixt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Enorm jammer. En in strijd met de tradities die we hier kennen en aan hangen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topper.quote:
Yep, waarom doen we het eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Weer 20 wedstrijdjes zelfkastijding toch.
20?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Weer 20 wedstrijdjes zelfkastijding toch.
Seizoensopening en waarschijnlijk ook nog 2 play-off wedstrijden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, in de beker speelt Feyenoord ook alles thuis.
Daar mag je wel gratis naar binnen dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Seizoensopening en waarschijnlijk ook nog 2 play-off wedstrijden.
Oh, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar mag je wel gratis naar binnen dan?
Seizoensopening + eerste knvb wedstrijd (mits voor de 1/8e finale maar zoals je zegt spelen we altijd thuisquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar mag je wel gratis naar binnen dan?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Seizoensopening + eerste knvb wedstrijd (mits voor de 1/8e finale maar zoals je zegt spelen we altijd thuis)
Ja, dat heb ik ook..quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik moe ben, hoor je er meer Brabants in doorklinken.
Zet je er dan een frons bij op, ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo eens ernstig zitten schijten.
Soms.quote:
staand zou het grotere uitdaging zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo eens ernstig zitten schijten.
Niet als Drizzt eerst wat gluten naar binnen werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
staand zou het grotere uitdaging zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |