grapje zeker, ik ben hier net!quote:
je hoeft geen spiegel voor te houden hoor, we zijn er voor je! <3quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Mensen die onzeker en dik zijn halen ook vaak hun vrienden erbij als ze een probleem hebben.
Rot op.quote:
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
grapje zeker, ik ben hier net!
[..]
je hoeft geen spiegel voor te houden hoor, we zijn er voor je! <3
Het was ook niet met een humoristische inslag bedoeld. Oprecht, eerlijk, transparantie.quote:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het was ook niet met een humoristische inslag bedoeld. Oprecht, eerlijk, transparantie.
Dat soort dingen.
En een heleboel begrip, verstandhouding, menselijkheid.
Zoiets als jouw lelijke rotkop dat toch door allerlei kieren en mazen door het doolhof des levens de juiste weg probeert te vinden.
Oh daarom mentioned KingRoland zovaak mensen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Mensen die onzeker en dik zijn halen ook vaak hun vrienden erbij als ze een probleem hebben.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ah shit je hebt mijn ninja edit niet meegenomen
dat ben ik jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij diezelfde dikke gast met dat Friese accent van discord? Of is dat weer iemand anders?
Ahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo doen ze altijd tegen nieuwelingen.. maar zijn best aardig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
grapje zeker, ik ben hier net!
[..]
je hoeft geen spiegel voor te houden hoor, we zijn er voor je! <3
voor mijn doen welquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha
Jij bent wel oke.ja jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Nee, serieus. Het is gewoon irritant als mensen met een verschrikkelijk laag IQ of een persoonlijkheidsstoornis hier komen posten omdat de 5 sc waar ze al posten zijn doodgebloed (waarschijnlijk door hun eigen domme gedragquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zo doen ze altijd tegen nieuwelingen.. maar zijn best aardig hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
voor mijn doen wel
[..]
ja jij ookVolgende keer even beter nadenken voordat je met je dikke vingers op 'invoeren' klikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk niet dat dat de reden isquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het is gewoon irritant als mensen met een verschrikkelijk laag IQ of een persoonlijkheidsstoornis hier komen posten omdat de 5 sc waar ze al posten zijn doodgebloed (waarschijnlijk door hun eigen domme gedrag
Heeft niks met nieuw zijn te maken, dat soort mensen mogen gewoon opzouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |