quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zal ik zeker doen maar ik vind wel dat in alle SC's dezelfde regels gehandhaafd moeten worden, anders is het niet echt eerlijk allemaal
ga janken stuk verdrietquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zal ik zeker doen maar ik vind wel dat in alle SC's dezelfde regels gehandhaafd moeten worden, anders is het niet echt eerlijk allemaal
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik post in meerder SC's, is nooit een probleem. Wist niet dat dat niet mocht, sorry yvonne.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens gewoon in z'n eigen sc blijft?
dit waren mijn enige paar posts in VBL ooitquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er wordt bijna nergens zo streng gemod als in VBL, waarom? Omdat er werkelijk altijd gezeik komt. Door jullie bv.
Prima.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit waren mijn enige paar posts in VBL ooit
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Alleen om te komen janken over de moderatie. Blijf dan weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Joe, groetjes!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post soms ook mee in KLB SC en doet daar normaal, hier ben je opeens hartstikke agressiefquote:
Omdat ze hier veel leukere mods hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
@:Danny @:yvonne waarom mag dit wel in VBL SC maar niet in KLB SC?
Noem je Elan nou een meeloper?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post soms ook mee in KLB SC en doet daar normaal, hier ben je opeens hartstikke agressief
snap ik ook wel, moet wel een beetje met de sfeer meegaan
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ze hier veel leukere mods hebben
Kom maar hierquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef isax het volgende:
[..]
Waar wil je mij hebben? Ik heb geen "eigen sc"
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post soms ook mee in KLB SC en doet daar normaal,
Ik popcorn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens even een handje (rode) druiven erbij gepakt
ik wilde gewoon even weten waarom iets in de ene SC wel mag en in de andere niet, wil er verder niemand kwaad mee doen vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |