DOEI YVONNE.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan is het goed. Dan kan ik weer rustig verder sukkelen.
Dag VBL
Shoarma bij je kapsalonquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ngt_de_kapsalon.html
@:onlogisch
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdtquote:
ik wil jou niet missenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.
ik heb nog nooit een berenklauw gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
Zeg het ze saindquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdt
100 euro dat ie nooit een kapsalon op heeft
Joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Gewoon döner en kaas en knoflooksaus en beetje sambalquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.quote:
Ha die Roland.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.
Weet ik dat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat geeft jouw vrouw voor eten als de kleine naar school gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |