JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen posten
ik laat je dan ook verder met rust, ik wens jullie een fijne dag verder met hopelijk iets minder gescheld
Ga op je paard zitten debielquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen posten
ik laat je dan ook verder met rust, ik wens jullie een fijne dag verder met hopelijk iets minder gescheld
Als ze op die van jouw moeder lijken ben ik al tevredenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef isax het volgende:
[..]
Ben je uitgekeken op die van je moeder dan?
Natuurlijk niet.quote:
Tyf opquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een slag wordt hier gevoerd.
[ afbeelding ]
geen idee wat dat isquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat toevallig ik zet net AC Odyssey aan waar ik op mijn paard ga rijden
ow ja ik was weg
Hallo, met mij is alles goed vriend, en met jou?quote:
Mijn moeder is overleden door kanker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze op die van jouw moeder lijken ben ik al tevreden
Gelukkig zijn wij PUUR, JRquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
De acts vliegen je om de oren in deze slowchat op dit moment.
Jij bent ook een act.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
De acts vliegen je om de oren in deze slowchat op dit moment.
Laat lekker gaan die onzin, als mensen hier willen meeposten moeten ze dat vooral doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij PUUR, JR
Aww toch wel. Lief van je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan die onzin, als mensen hier willen meeposten moeten ze dat vooral doen.
Nee dat komt denk ik meer door de invloed van -knip- zoals jij.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat je post als een kankerdebiel. Het zit gewoon in de genen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / [KLB SC] even normaal doen
jullie mogen je allen welkom voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |