Jouw grammatica blijft hangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
leuke topic hier blijf hangen
ow moet je tegenwoordig op fok vragen of mensen een invasie komen doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal komen naar dts leuke invasie
Sowquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik had begrepen dat jij nogal bipolair bent
Ik ben er weer. Ik heb een jaar bij de psychiater gezeten na die afwijzing van Flippiee maar uiteindelijk is alles toch goed gekomenquote:
Haten op @Jacquelinehasselbainkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw grammatica blijft hangen.
Dit topic is wellicht nog leuker voor jou: VBL / [VBL SC #7728] Je moeder
Check deze grap @:Caland @:JanCees @:GGMM
JochemSjakiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haten op @:Jacquelinehasselbaink________!
hoe is het met jou lang niet gesprokenquote:
De liefde is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Ik heb een jaar bij de psychiater gezeten na die afwijzing van Flippiee maar uiteindelijk is alles toch goed gekomen
Goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met jou lang niet gesproken
Lang geen witte ridder hier gezien, past je totaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haten op @:Jacquelinehasselbaink________!
ook goed...quote:
Denken dat ik een cuck zoals jij benquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lang geen witte ridder hier gezien, past je totaal niet.
Jij bent af.
Rare zin. Leest niet lekker weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij bent sinds je vader je bij je geboorte 3x head first heeft laten stuiteren al af.
Niet ergquote:
Story of your life.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rare zin. Leest niet lekker weg.
Vast een bril nodig.quote:
is goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
hey wat een leuke users, zullen we een kliek vormen
Zou kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vast een bril nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |