Hij heeft wel een lekkere ouwe fietsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef KingRoland het volgende:
Tjacka is ook gewoon een randdebiel
OKquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Caland het volgende:
Niet gezien @:jancees
Zal erop letten voortaan
J E M O E D E R R R Rquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekkere ouwe fiets
Jankbalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
@:charrell heeft je genoemd in..
* GGMM klikt weg
als ik ergens geen stijve van krijg is het wel een zwangere vrouw, toen ik dat bij m'n eigen (ex) vrouw zag wist ik al meteen dat het niet lang meer ging durenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er begint hier een zogenaamd vrouw te posten en heel VBL krijgt een stijve.____!
Was even brood aan het maken en had geen zin om uit te zoeken wat er aan de hand is. Ben aan het eten.quote:
IRCquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 slaps @:onlogisch around a bit with a large trout
Pics?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was even brood aan het maken en had geen zin om uit te zoeken wat er aan de hand is. Ben aan het eten.
Broodjes pindakaas zijn het trouwens
Ik krijg alleen een stijve van Chinese, Koreaanse en Japanse vrouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik ergens geen stijve van krijg is het wel een zwangere vrouw, toen ik dat bij m'n eigen (ex) vrouw zag wist ik al meteen dat het niet lang meer ging duren
Racistquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een stijve van Chinese, Koreaanse en Japanse vrouwen
SEX / Vriend wil geen seks tijdens zwangerschapquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik ergens geen stijve van krijg is het wel een zwangere vrouw, toen ik dat bij m'n eigen (ex) vrouw zag wist ik al meteen dat het niet lang meer ging duren
Gelukkig kan de man van @Charrell nog gewoon op kinky.nl terechtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meester Renee, *zwaait omhoog*quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was even brood aan het maken en had geen zin om uit te zoeken wat er aan de hand is. Ben aan het eten.
Broodjes pindakaas zijn het trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |