Hij heeft wel een lekkere ouwe fietsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef KingRoland het volgende:
Tjacka is ook gewoon een randdebiel
OKquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Caland het volgende:
Niet gezien @:jancees
Zal erop letten voortaan
J E M O E D E R R R Rquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekkere ouwe fiets
Jankbalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
@:charrell heeft je genoemd in..
* GGMM klikt weg
als ik ergens geen stijve van krijg is het wel een zwangere vrouw, toen ik dat bij m'n eigen (ex) vrouw zag wist ik al meteen dat het niet lang meer ging durenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er begint hier een zogenaamd vrouw te posten en heel VBL krijgt een stijve.____!
Was even brood aan het maken en had geen zin om uit te zoeken wat er aan de hand is. Ben aan het eten.quote:
IRCquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 slaps @:onlogisch around a bit with a large trout
Pics?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was even brood aan het maken en had geen zin om uit te zoeken wat er aan de hand is. Ben aan het eten.
Broodjes pindakaas zijn het trouwens
Ik krijg alleen een stijve van Chinese, Koreaanse en Japanse vrouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik ergens geen stijve van krijg is het wel een zwangere vrouw, toen ik dat bij m'n eigen (ex) vrouw zag wist ik al meteen dat het niet lang meer ging duren
Racistquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een stijve van Chinese, Koreaanse en Japanse vrouwen
SEX / Vriend wil geen seks tijdens zwangerschapquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik ergens geen stijve van krijg is het wel een zwangere vrouw, toen ik dat bij m'n eigen (ex) vrouw zag wist ik al meteen dat het niet lang meer ging duren
Gelukkig kan de man van @Charrell nog gewoon op kinky.nl terechtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meester Renee, *zwaait omhoog*quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was even brood aan het maken en had geen zin om uit te zoeken wat er aan de hand is. Ben aan het eten.
Broodjes pindakaas zijn het trouwens
verwijderdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Meester Renee, *zwaait omhoog*
Tjacka verwijderd random posts.
#klikspaan
Verwijderdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
#klikspaan
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een stijve van Chinese, Koreaanse en Japanse vrouwen
verwijderdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
#klikspaan
Om foto’s vragen van iemands broodje pindakaasquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om foto’s vragen van iemands broodje pindakaas![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gekekenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
#klikspaan
Grote afkeer gekregen van je eigen zaad?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welkom makker!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee maar begrijpen doe ik het welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
SEX / Vriend wil geen seks tijdens zwangerschap
Ben jij dit?
Echt iets voor Tjacka.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gekeken
Was niet Tjacka hoe kom je daarbij
Ik ben overigens tegen racisme.
quote:
Hallo vriendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En tyf op uit de sc, debiel.
Dank maatquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef KingRoland het volgende:
Oost-Aziatische vrouwen zijn sws altijd lekker
Een Chinees dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx wel laatst gekoppeld met een Taiwanees Op tinder leuke meid
de kinderen zelf zijn goed gelukt, dat is dan wel weer een meevallerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Grote afkeer gekregen van je eigen zaad?
Arm kind.
Ja, zo dun is de jouwe wel ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker je zwans door die rotte tanden heen rammen
Post eens wat meer leuke aziatische vrouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, zo dun is de jouwe wel ja.
wat meer leuke aziatische vrouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Post eens wat meer leuke aziatische vrouwen
Die bestaan nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Post eens wat meer leuke aziatische vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |