Lik m’n behaarde anus met je pedante toontjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu heb je twee hints. Vechthonden en gameverslaafd. Probeer het nog een keer; dit keer heb je het goed.
Denk eigenlijk dat wij nog geluk kunnen hebben. Komen de komende decennia een hele berg oudjes aan en daarna kan de pensioenleeftijd weer naar 55quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat ook gvd, als ik 67 ben, mag je pas op je 92e met pensioen, schiet mij maar af dan
Sky Sports Premier Leaguequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Genaaid? geen idee waar je t over hebt
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat wij nog geluk kunnen hebben. Komen de komende decennia een hele berg oudjes aan en daarna kan de pensioenleeftijd weer naar 55
Echte econoom hier aan het woord, kan je meer vertellen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.
niet gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sky Sports Premier League
@:SkySportsPL
·
19 sep.
🤔 The correct decision? This was the handball that handed #CPFC a penalty against #MUFC.
Watch on Sky Sports PL
Follow #MUNCRY here: http://trib.al/qTPuHhq
Download the
@:SkySports
app!
Deze ja tegen Palace
Daarom hebben ze de klimaathoax bedacht en komen er een berg klimaatvluchtelingen deze kant op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarentegen worden er steeds minder kinderen geboren dus minder mensen om ons pensioen te betalen.
Kost je 5 euroquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echte econoom hier aan het woord, kan je meer vertellen ?
Edgyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de klimaathoax bedacht en komen er een berg klimaatvluchtelingen deze kant op.
wat vond je van de aankoop Donny?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei toch kijk geen utd meer word er alleen maar woest van
Ik vond het een beetje rare beslissingquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dure bankzitter, had met dat geld wel aat anders gedaan
lekker vaag, van wie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje rare beslissing
Jan ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef HPLC het volgende:
maar mijn aller Ajax is er op vooruit gegaan door die transfer en nu hebben we Klaassen![]()
![]()
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om er bij te horen, anders zouden er geen feyenoordsupporters bestaan hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef Rozevla het volgende:
Swalbe
Buitenspel !!!!
Voetbal![]()
Hoor ik er nu ook bij ??
Je bedoeld Feyenooit ????quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om er bij te horen, anders zouden er geen feyenoordsupporters bestaan haha
Je kan natuurlijk ook in je eentje over poep en plas blijven praten en zo hopen dat amarantha voor je valtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef Rozevla het volgende:
Swalbe
Buitenspel !!!!
Voetbal![]()
Hoor ik er nu ook bij ??
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef HPLC het volgende:
maar mijn aller Ajax is er op vooruit gegaan door die transfer en nu hebben we Klaassen![]()
![]()
Zitten die karren vol met poep en plas ??quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekken
Niets van gemerkt afgelopen zondagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekken
@Solotovski hoor hem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denk dat het leuke er nu wel weer af is met al deze matige users
Ja tijd om te gaan, tot de volgende keer kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denk dat het leuke er nu wel weer af is met al deze matige users
ik zal nog wel x in mij dm spieken ala mun utd weer een (wan) prestatie levertquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja tijd om te gaan, tot de volgende keer kwaliteitsuser
een wan bissaka levert hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zal nog wel x in mij dm spieken ala mun utd weer een (wan) prestatie levert
nee sry ben graag zelf degene die aanbeden wordtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
als jullie ooit nog in de discord willen waar alles om een bepaalde vlogger draait dan geven jullie maar een gil
ik denk niet dat aanbeden het goede woord is, alleen @Amarantha aanbidt alles wat hij doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee sry ben graag zelf degene die aanbeden wordt
ben jij eindelijk de baas daar, iemand die wel stabiel is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
als jullie ooit nog in de discord willen waar alles om een bepaalde vlogger draait dan geven jullie maar een gil
Helaas, maar iedereen kan wel een uitnodiging sturen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij eindelijk de baas daar, iemand die wel stabiel is?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik denk niet dat aanbeden het goede woord is, alleen @:amarantha aanbidt alles wat hij doet
poch is vrijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien gewoon eens een fatsoenlijke coach nodig ipv die lotr acteur
Ik praat niet meer met of tegen jou.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, zit ik op mijn eerste dag al meteen dm's te lekken
Pff ja, echt wat is daar voor nodig. Zelfs als je geen verstand hebt van voetbal weet je dat United onder Ole nergens naartoe gaat.quote:
Dit maakt heel weinig indruk zo als buitenstaanderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met of tegen jou.
Oh ja gewoon weer brons 4. Hoogste wat ik had gehaald was platinum 1 geloof ik. Als ze elk half seizoen je weer een eind terug zetten qua level dan ben ik er wel klaar mee. Dan moet je heel veel tijd en zin hebben om ranked te spelen of heel erg goed zijn en het je geen moeite kosten om daarin te domineren. Tijd en zin in ranked ontbreekt en ik ben niet heel erg goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja das je level, welke rank in ranked - bronze of silver zeker
Nou enquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit maakt heel weinig indruk zo als buitenstaander
speel je op pc?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja gewoon weer brons 4. Hoogste wat ik had gehaald was platinum 1 geloof ik. Als ze elk half seizoen je weer een eind terug zetten qua level dan ben ik er wel klaar mee. Dan moet je heel veel tijd en zin hebben om ranked te spelen of heel erg goed zijn en het je geen moeite kosten om daarin te domineren. Tijd en zin in ranked ontbreekt en ik ben niet heel erg goed.
Speel de laatste 2 of 3 seizoenen toch al alleen en dan schiet ranked helemaal niet op.
Nee Xbox. Tijdje terug wel op pc geprobeerd maar mijn normale xXx420gamemuis69xXx is de rechterknop lam van dus dat was geen succes.quote:
maar zij moet toch juist op d'r knietjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg gewoon jij krijgt geen blotetietenfoto's meer, dan krijg je m zo op zn knietjes
oh jammer anders kon ik je carryenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Xbox. Tijdje terug wel op pc geprobeerd maar mijn normale xXx420gamemuis69xXx is de rechterknop lam van dus dat was geen succes.
Ik zit nu te wachten op de PS5 die ik krijg van Hans.
@Zosk en @InstortendeSter kunnen nog wel zo iemand gebruikenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh jammer anders kon ik je carryen
er zijn grenzenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:Zosk en @:InstortendeSter kunnen nog wel zo iemand gebruiken
Dat is een kwestie van haar wietzakje onder de bank vegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar zij moet toch juist op d'r knietjes
Mention mij maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, maar iedereen kan wel een uitnodiging sturen.
Je bedoelt, bedoelt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je bedoeld Feyenooit ????
HAHAAAAATJES
Dom varken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IK KWEET NIE WAD JE BEDOELDTD ?????
Ga lekker naar je eigen sc , homoquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen sc , homo
Mijn moeder heeft helemaal geen meningquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder heeft hier een andere mening over.
Denk dat mijn terugkeer ervoor zorgt dat Danny niet langer hoeft te vragen om donatiesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die 228 keer heeft gepost sinds gisteren
Nee hoor. Dat wordt gewoon gemod daarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
In de vbl sc mogen ze ook zo praten dus mogen wij dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |