jouwquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toen ik jou naam niet zag staan, ben ik er maar niet op ingegaan
de vriend van noel?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt het geheugen van datzelfde dier wat laatst is overleden bij je
Hjb hansquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt het geheugen van datzelfde dier wat laatst is overleden bij je
welk deel wel van?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dit deel heb ik niet echt gemist van je, flinke punt aftrek zeker haha
Nu heb je twee hints. Vechthonden en gameverslaafd. Probeer het nog een keer; dit keer heb je het goed.quote:
Dit zou ook Hermann kunnen zijn. Maar die van die Chinees bijten helaas ook onschuldige egeltjes doodquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu heb je twee hints. Vechthonden en gameverslaafd. Probeer het nog een keer; dit keer heb je het goed.
Zonde, of krijgt hij tegenwoordig donaties. Volgens mij kon hij er vroeger niet heel veel van, voor een Aziaat althans.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, hij zegt nooit zoveel. Meestal komt hij om 17 uur online en dan speelt hij Heroes of the Storm of Apex Legends.
Ik krijg spontaan zin in chineesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu heb je twee hints. Vechthonden en gameverslaafd. Probeer het nog een keer; dit keer heb je het goed.
Wilde gewoon even laten weten dat ik nog altijd de alpha ben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dit deel heb ik niet echt gemist van je, flinke punt aftrek zeker haha
maar daardoor ben je nog steeds alleen. Je kunt ook een beta worden net als ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde gewoon even laten weten dat ik nog altijd de alpha ben.
wou dat ik jonger was dan werd ik ook twitch streamerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde, of krijgt hij tegenwoordig donaties. Volgens mij kon hij er vroeger niet heel veel van, voor een Aziaat althans.
Maar jij bent ook alleen, dus hoe los ik daar ook maar iets mee opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar daardoor ben je nog steeds alleen. Je kunt ook een beta worden net als ik
Hoopte dat je in zou haken op aftrekken maar dat heb ik weer eens verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde gewoon even laten weten dat ik nog altijd de alpha ben.
maar ik weet dat en ik heb dat geaccepteerd. Als alfa kan dat nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij bent ook alleen, dus hoe los ik daar ook maar iets mee op
Ben je beetje goed in warzonequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou dat ik jonger was dan werd ik ook twitch streamer
Jajaja reageer nou maar op mijn tikfout likken ipv lokkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoopte dat je in zou haken op aftrekken maar dat heb ik weer eens verkeerd ingeschat
speel ik niet meer, die rommel is zo slecht geoptimaliseerd werd er gek vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je beetje goed in warzone
Nee ik pak mensen niet op tikfouten, zo makkelijk scoren is dat altijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jajaja reageer nou maar op mijn tikfout likken ipv lokken
het vuur is er beetje uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoopte dat je in zou haken op aftrekken maar dat heb ik weer eens verkeerd ingeschat
Hoezo, iedereen kan warzone draaien. Wat ik niet snap is dat je 250gb moet downloaden voor een kut map met graphics anno 2000 wat is dat dan voor onzin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speel ik niet meer, die rommel is zo slecht geoptimaliseerd werd er gek van
Speel alleen nog Apex en Battlefield als fps en heel soms csgo
Als je dat nou wel deed, pakte je tenminste nog iemand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ik pak mensen niet op tikfouten, zo makkelijk scoren is dat altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |