Jan ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef HPLC het volgende:
maar mijn aller Ajax is er op vooruit gegaan door die transfer en nu hebben we Klaassen![]()
![]()
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om er bij te horen, anders zouden er geen feyenoordsupporters bestaan hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef Rozevla het volgende:
Swalbe
Buitenspel !!!!
Voetbal![]()
Hoor ik er nu ook bij ??
Je bedoeld Feyenooit ????quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om er bij te horen, anders zouden er geen feyenoordsupporters bestaan haha
Je kan natuurlijk ook in je eentje over poep en plas blijven praten en zo hopen dat amarantha voor je valtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef Rozevla het volgende:
Swalbe
Buitenspel !!!!
Voetbal![]()
Hoor ik er nu ook bij ??
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef HPLC het volgende:
maar mijn aller Ajax is er op vooruit gegaan door die transfer en nu hebben we Klaassen![]()
![]()
Zitten die karren vol met poep en plas ??quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekken
Niets van gemerkt afgelopen zondagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zuid amerikanen daar gaan de kar toch trekken
@Solotovski hoor hem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denk dat het leuke er nu wel weer af is met al deze matige users
Ja tijd om te gaan, tot de volgende keer kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denk dat het leuke er nu wel weer af is met al deze matige users
ik zal nog wel x in mij dm spieken ala mun utd weer een (wan) prestatie levertquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja tijd om te gaan, tot de volgende keer kwaliteitsuser
een wan bissaka levert hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zal nog wel x in mij dm spieken ala mun utd weer een (wan) prestatie levert
nee sry ben graag zelf degene die aanbeden wordtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
als jullie ooit nog in de discord willen waar alles om een bepaalde vlogger draait dan geven jullie maar een gil
ik denk niet dat aanbeden het goede woord is, alleen @Amarantha aanbidt alles wat hij doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee sry ben graag zelf degene die aanbeden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |